- 309 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BAHANE..
BAHANE...
Bahane arayan illaki bulur.
Saddam Hüseyin in ırakta nükleer silah bulunduruyor diye 2003 yılında darbe yapıp tutuklayan zihniyet 30.12.2006 da Saddam Hüseyin’i kurban bayramı günü idam ederek tüm dünyadaki Müslüman ülkelere gözdağı vermiştir. Maalesef hiçbir Müslüman ülkeden ses çıkmamış ve bunlar Müslümanların nabzını ölçmüşler. O gün nükleer silahı bahane eden sözde ırak halkını korumaya çalışan zihniyet bu gün Filistin. Gazze ve mescidi aksa da yaşlı çocuk demeden üzerlerine nükleer bomba yağdırarak öldüren İsrail’e hiç sesi çıkmıyor.
Bir insanlık katliamı yapılan bu yerde insan haklarından dem vuran densizlerden en ufak bir çıt yok.
Bu nasıl bir insanlık bu nasıl bir savaş bebekler öldürülüyor. Hastaneler bombalanıyor ama bu duruma dünya liderlerinden en ufak bir tepki yok. Hahamlarla askerler öldürdükleri bebeklerin kanlarının üzerinde zafer ayini yapıyorlar.
Eyyyyy..! Müslüman geçinen İslam ülkeleri sizler gıyabi namaz kılıyorsunuz bence siz kendi namazınızı kılıyorsunuz. Siz ölü ruhlu devlet adamları, Dünyada elli yedi Müslüman ülke var, Sözde iki milyarda Müslüman. Sözde diyorum tabi burada gördük ki o nükleer silahlara göğsünü siper edip zalimlere karşı taş ile direnen vatanı ve dini için şehit olan Müslümanlardan başka Müslüman kalmamış dünya yüzünde, bunlarda bu bir avuç Müslümanı ortadan kaldırmak için her türlü zulmü uyguluyorlar. Filistin nüfusu 4.923 bin bunların 12 bine yakını katledildi. Müslümanlar Ermenileri katletti diye dünyayı ayağa kaldıranlar bu katliama bir dur demiyor. Uyanın ey müminler uyanın sıranın sana gelmesini bekleme iş işten geçmeden rahatını boz eğer cennet istiyorsan uyan ve şehit ol dinin için devletin için namusun için Allah rızası için uyanın.
Söyleyecek söz bulamıyorum kelimeler boğazımda düğümleniyor. Aslında bu olan ve yaşanan olaylar her şeyi çok güzel anlatıyor ama duyana görene böyle ölüler ne görür ne duyar.
Siyonistlerin ve kapitalistlerin emrine ilkelerine uyar.
Bugün Gazze Filistin’de doğu Türkistan’da dünyanın her erinde zulüm gören Müslümanların zülüm temellerini o günlerde attılar baktılar Müslümanlardan ses çıkmıyor. İşimiz kolay diye zulme devam ediyorlar dünyada tüm Müslümanların kökünü kesmek istiyorlar.
Allah hidayet edip uyandırmayı nasip eylesin başka ne denir ..
Amma Allah nurunu tamamlayacak
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.