- 221 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ucuz oyunlar
Ucuz oyunlar sahnede
Cennet hep bilinmeyen bir yerdedir dediler bize... Masallar anlatıp kandırdılar körpe beyinlerimizi. Uyutulduk taa çocukluğumuzdan beri... Büyüdük hâlâ aynı masallar sürüp gitti.
Şimdi görüyorum ki; Asıl Cennet yaşadığımız bu dünyaymış! Siz iyi biriyseniz cennet sizsiniz.
Size cennet öbür dünyada diyenler aslında cenneti bu dünyada yasayanlardir.
Cennet elinizin altındaki doğadır.
Cennet tabiattır. Cennet cocuklardir. Cennet hayvanlardir. Cennet insanlardır... Yeryüzünde insana faydalı olan herşey cennettir.
Tabii o cenneti insanlar cehenneme cevirene dek...
Benim cennetim, beni ben yapan Kürtlüğümdür. "Küdüm" diyebilme gercegini inkar etmek, cehennemdir. Ölüm demektir. Fasistliktir... Insanları değil içinizdeki faşistliginizi öldürün. Cennet olan bu dünyayı cehenneme cevirmeyin!
Gündem kirliligi ile ilgili sayfalar dolusu yazı yazabilirdim ancak; Sokağa sürülen bir sarhoş Neden durduk yere sıradan bir vatandaşa "Kürt müsün?" desin ve bunun üzerine sarhoş ne hikmetse silahla geziyor, çıkartıp vatandaş olan baba ve oğlunu vuruyor?
Yine başlıyorlar üç maymunu oynamaya... Kör, sağır, dilsiz kalıyoruz.
En acı olan ise, medyanın sessizliği ve sosyal medya da yapılan yorumlardir. Yani pişirilen yemek surekli onunuze sunuluyor; Kurtseniz teroristsiniz zihniyeti hortluyor. Ancak sandık zamanı geldiginde, "Kürt kardeşler" oluveriyoruz.
Ve tam da bu sıralar yine iktidar tehditler savuruyor. "Herkes söylediğinin bedelini öder, ödetiriz" diyor, hakaretler savuruyor. Soruyorum, "Sanatçı müsveddesi" de bir hakaret değil midir?
Yine iktidarın bir rant oyunu var sanırım... Çünkü yine başladı ucuz oyunlar. Yine öldürülüyor masum insanlar. Yine yontuluyor satılık koyunlar... Yine tutuklaniyor sanatçılar... Yine sahnelendi tehdit içerikli tiyatro sahneleri...
Sanki daha önce de izlemiştim ben bu filmi😂
ONA SUS BUNA SUS.
SUS..SUS..SUS..
KONUSACAK BIRSEY KALMAYINCA, KONUŞ!
ZAMAN ASIMINA UGRAMADAN KONUSUN BENCE!
BURADA YAŞAMAYAN ARKADASIM, BURAYA GELMEYIN DERIM! GELIRSENIZ KAYBOLURSUNUZ CUNKU BU ULKEDE HERSEY KAYBETME TEMELLERI UZERINE KURULMUS... ONCELIKTE MAALESEF SANATCILARIN, EDEBIYATCILARIN, ILIM VE BILIMIN... KIM SORGULARSA BEDEL ODETIYORLAR. OYLEKI "KURDÜM" DIYENLERI BILE AYAŞLARA OLDURTUYORLAR.
//.. B.E.N B E N İ M... Sen nesin?
( K.A.T.İ.L PİYON )
Derya Avşar
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.