- 236 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
twitlerle gündem-7
1
gösteriş için savaşmıyorlar
çünkü savaş gerekli değilse bir cinayettir
vatan savunmasında haklı tarafta yer almış her zaman
milletin ordusu olması ihtilallere kadar uzanan bir anlayış
15 temmuz gibi bir kalkışmada vardı tarikatleri geriletme
2
deccaliyet gücünü müslümanların gevşekliğinden alıyor.
terör ve kumpaslarla ülkeler dizayn edilir.
insanlar kahraman zanneder deccalin ordusunu
işte hamasın terör örgütü görülmesi
bunlar günümüz gerçekleri
güçlü olmanın gerekleri yapılmalı
bu da her alanda mücahede demek.
3
mehdiye isa yardım edecek deccale karşı savaşında
mekkede buluşacakları rivayetleri var
deccal fitnesini sona erdirecek hz.isa
islamiyet tüm dünyaya hakim olacak
bolluk bereket ve refah görülmemiş miktarda artacak
çünkü sömürü ve israfa son verecek mehdiyet.
4
bu kitaplar siyonizmi anlatıyor diyor erbakan.siyonizmin üç bin yıllık tarihinde kabala inancını geliştirmiş yahudiler.tapınak şövalyeleri bunlar için çalışmış.masonluk bunların faaliyet alanı günümüzde.faşizmin koruyucusu bu örgütler emperyalist emeller için kullandıkları.
5
bu yazarlar iftiralarla bir davayı karalarken
hastalıklı ruh hali var tavırlarında
fetönün havariliğini yapmışlardır geçmişte
adnan oktar ilmiyle hak ve hakikate tercüman olmuş
bunların iki yüzlülüğü deşifre edilmeli
çünkü islam davasına karşı bir kumpasın içindeler.
6
neler yapılmalı bu güveni kazanmak için
iyilik yani hayra vesile olmanın yolları
güzellik yani hasenat işlemenin kaideleri
hangi duruş için şerre karşı haktan yanadır insan
müminler kardeştir deniyorsa kuranda kabul gören bir nasla
komşusu açkan tok yatanın akibeti fena değilmi.
7
bu tür hadisler var ahir zamanda yaşanacakları haber veren
yahudiler bu hadislerin korkusunu hisseder hayatlarında
ancak bunlara savaş gözüyle bakarlar armagedon sınırları içinde
çünkü soy kırımdan farklıdır sivillere karşı hukukun islamda yer alması.
8
emperyalizmin biletini kesen halkçı direnişlerin kutsalıdır emek.kayıp hazinemizdir yürekleleri tutuşturan devrim inancı.evet sabahın ışıklarıyla güne başlamanın sancısını devraldık gün ışığından.sokağa dökülmenin birlikteliği gibi faşizme karşı tek yumruk olmanın gücüne inandık.
9
türkiye ve dünya gerçekleri farklı olduğu kadar türkiyenin bir işsizler ordusuna sahip olması.eğitimli gençler şansını yurt dışında arıyor.bunlar örgütlülüğü sonuçsuz çabanın içinden görüyor.çünkü ülke gündemi bu gençleri yalnızlığa itmiş olduğundan talepleri sistem dışı kalmış.
10
türkiye ve dünya gerçekleri farklı olduğu kadar türkiyenin bir işsizler ordusuna sahip olması.eğitimli gençler şansını yurt dışında arıyor.bunlar örgütlülüğü sonuçsuz çabanın içinden görüyor.çünkü ülke gündemi bu gençleri yalnızlığa itmiş olduğundan talepleri sistem dışı kalmış.
11
dünyanın yaşadığı sorunlarda emekçiler sistem dışı kalmış olsada yaşanan buhran kapitalizmin sorunudur.faşizme karşı direnmek kıyımlara yol açıyor devrim inancını yitirmiş olduğundan yoksul sınıfın.burdan bir çıkış aranacaksa bir kültür mücadelesinde görmek zulme karşı direnişi.
12
tartışmaların içinde olmak nasıl kimlik kazanacağımızla ilgili.felsefe sanatı etkilemiştir kültür geçmişimizde.nurettin topçu isyan ahlakına tanım getirir batı felsefesinin varoluş gerçeğini anlamak isterken.rasyonalizmden varoluşçuluğa zincirleri kırmanın savaşı verilmiş.
13
akp girdiği bütün seçimleri kazanıyordu ama bir kitle partisi olmaktan uzaklaşıyor.memleket partisi mücadeleci ruhuyla anadoluyu anlama savaşı vermeli aydın kimliğiyle.onurlu bir yaşamı haketmek için bağımsız türkiye idealinde ısrarcı olmalı.
14
işte medyada yer almıyor parti çalışmaları.iktidara gelmenin şartıdır fikri mücadele.onun için bir kanal açmak gerekiyor halka kültür köprüleri kurarak.chp bu sorunu aşmış görünüyor en azından.bir noktada yoğunlaşmak sonuç almanın şartıdır siyasette.bunu başaran yalnızca ak parti
15
rusya yine deli petronun yolunda.imparatorluk sevdası tepki çekiyor dünyada.ukrayna stratejik bir ülke ortaasyayı avrupaya bağlayan.amerikan emperyalizmine karşı rusyanın emelleri.türkiye arabuluculukta ancak sorunun bir parçası olabiliyor.
16
gerçek bir rock sanatçısıydı anadolu rock ekolundan.batıyla ilişkilerimiz iyi yolda galiba.bir güven sorunu var anladığım kadarıyla.siz ne düşünüyorsunuz bu konuda.remi ilişkilerden ziyade ortak bir kültür için çalışmak gerekiyor galiba.
17
pek takip etmiyor insanlar.bence batının sanatı incelemeye değer.fotbola duyulan ilgi her şeyi gölgede bırakıyor.tabiki heyecan duymak anlaşılır bir şey ama gerçek bir başarı sayılmaz bu tür konular.birazda yazdığın kitapları tanıt insanlara.
18
bizim maarif davamız var üçyüz yıldır.sizin başkanlığınızda siyasi kültür halkın tercihiyle ölçülüyor.sorunlarla mücadele etme yöntemi gerçek liderlikle olur.onun için halkın size güven duyması ara rejim özlemi duyanları rahatsız ediyor.
19
türkiyede bunca üniversite var ama halen yasaklara takılıyor örgütlü mücadele.nasıl çözülecek sorunlar.eğitim kurumları dünyayla eşgüdüm halinde değil.bunlar gereksiz bir konumu ki yapısal sorunlarla mücadeleye inanmış herkes.atatürk bizim kutsalımızdır diyorsun karşı çıkanlara.
20
atatürkün tarihe bakışı.liderliğini nelere borçlu olduğu tartışılmıştır hep.eğitimini hangi dönemde almış olması geçmiş konusunda bize bir fikir verebilir.ancak ulus devlete geçiş sancılı olmuş savaşın sonuçlarına bakınca.inkılaplar herkesin idealiydi tepkilere rağmen
21
sanatın esin kaynağı inançlar olmuştur ne kadar bir aydınlık arayışı olsada poetikası.ortaçağdan günümüze değişen nedir sorunu ritüellere bağlanabilir.buda sosyal varlık olmanın bir gereği gibi düşünülmeli özgürlüğün.
22
finans merkezi kalkınmanın bir önceliği.türkiye dünyaya açılmak için ekonomiye öncelik tanıyor yabancı yatırıma verdiği teşvikle.büyük markalar ofis açıyor istanbulda prestij için.
23
sorun sadece fahiş fiatmı.kur atışları bu konuyu açıklıyor.liranın değer kaybı enflasyonla açıklanıyor.devletin müdahil olması zorlaşıyor varlık konusundaki eksikliğinden
24
londrada gece yürüyüşü.özgürlükten anladıkları kadarı var hayatlarında.bir çok insan için cezbedici bir eğlence kültürü.nasılda dünyadan vazgeçmişler.
25
bu kitapta batının kimliği sorgulanıyor.sömürgecilikten köle ticaretine milletlerin zenginliğine detaylı bir bakış için hristiyan batının güç haline gelen haçlı zihniyeti.
26
rumlar istanbul sevgisine rağmen bu toprakları neden terkediyor.türkiye avrupa değerlerinden uzaklaşmayla yabancı gözüyle bakmış azınlıklara.
27
neden istanbuldan vazgeçti rumlar.yuvaya dönün çağrısı bazı fedakarlıklar gerektirir.istanbul metropol bir şehirse artık bir çağrıya dönüşmedi bu davet.
28
ortadoğu her zamanki gibi karışık bir hal almış.afganistan hiç açıcı değil yaşanan dramlara bakınca.kana boğulmuş bir coğrafya iyi niyet taşımayan müdahale sonrasında.
29
kabala öğretisinin büyüyle olan ilişkisi insan tabiatını satanizmle olan imtihanı gibi masonluğun amaçladığı insan iradesine yöneltilmiş tehditle anlaşılır sapkınlıklar.inancın köleleşme için bir tuzak olması derin güçlerin amaçladığı.
30
abd çekilirken saldırılar yaşandı.nasıl bir mesaj verilmiştir dünyaya.terör yatağı haline gelen bir coğrafya bize el-kaideli günleri hatırlattı.
31
sivasta bir grup arkadaşla çıkardığımız dergi.belki hayatımdaki tek gurur kaynağı bu konuda öncü bir rol üstlenmel olmuştu
32
kültür sanat faaliyeti ayrımcılığa tabi tutulursa.sanatçıyı susturmak diktatörlerin işi.bu konuda savaş vermiş insanoğlu.aydınlığa inanmış bir avuç insan için reva görülen muamele fikir ve düşünceye tahammülsüzlüktür.
33
güllerde özlem özlem.anadoluyu görünür kılıyor halkın sevdası.
34
biden nasıl intikam alacak işte yanıtı.bir anlamı yok verilen sözlerin.
35
allahın valık ihtimali tabiat üstü veche kazandığında kudretine beşerin etkisi yoktur.buzul çağından sonra yaşanan bu kuraklığa bir neden arıyor bilim.
36
bu günkü kutlamalar laik çevrelerce alkışlandı.malazgirt ve 30 ağustos zafer bayramı.acaba bunlar halkın zaferi değilmi diye düşünüyor insan.
37
gerçek manada bir eşitlik yok güçler arasında.biden daha fazla kalamazdık afganistanda derken amerikanın süründüğünü iddia ediyordu konuşmasında.ancak terörle mücadele sürecekti amerikanın çekilirken verdiği mesajda.
38
devletin görev alanı söz konusu olduğunda.işlenmemiş suçun cezası,haksız muamele,yüklü faturalar cenneti türkiye.tabiki rantçılığı bir gelir kapısı gören şirketlerin bir hizmet kuruluşu kaynaklı olması.
39
gerçek sanatın yalnızca bir alışkanlık olmadığı gerçeğinde görülüyor çizgiler.tabletlerden günümüze sanatın aldığı yol bizzat hayatın anlamı olmuş
40
yeni sinemanın anlatım filmografisi nasıl bir izlek sunuyor.bir listeye dahil edilecek türk filmleri.yeşilçamdan günümüze sinemadaki değişim.
41
türk resminin batıyla ilişkisi ve sanat anlamında güncelliği.türk ressamların toplum eleştirisi hangi kaynaktan besleniyor.resmin edebiyatla olan akrabalığında geleneksel kültürün izleri
42
türk sürrealist ressamlar nasıl bir perspektif çizmiş sanata.zengin çağrışımlar nasıl bir kompozisyon çizmiş bize ait olana.
43
çay bardağı kulesini şehirleşmeye aykırı görenler var.bu yanlış bir tutum coğrafi özelliklere bakınca.bu yalnızca sorunun bir parçası
44
türk rock grupları tanıtım sıkıntısı yaşıyor önyargıların tuzağında.belki kendi tarzlarına yabancılaşmış müziği.ama bizim sesimizle çoğalıyor sevinçleri
45
kabus gibi bir gece.etkisini halen sürdüren bir kalkışma.onlarca şehit ve şiddetin muhatabı olan yığınlar.henüz anlaşılmayan savaş taktiği uygulanmış bir strateji.bir iç savaştan dönülmüş.
46
afrika ülkeleri gelişmeye hazır bir ekonomiyle dünyaya açılıyor.türkiye bu ülkelerin finans üssü durumunda.insan kaynakları bir sorun asya ekonomileri için.sanayileşme birincil amaç bilgi teknolojileri için.semaye kendini finanse ediyor gelişmişlik için.
47
ulaşımı kolaylıklaştıracak bu proje şehrin konumuna dair bir fikir vermesi için yeni yapılaşma alanları açması şehre.bunun kolaylaşması için çalışıyor planlı şehirleşme kurumu.
48
kapitalizm şeytani bir düzenmidir kapitalist ahlakın zirve yaptığı.çünkü buna itiraz getiren sosyalizmin haklı davası için savaşmıştı halklar.peki islamcılık için kapitalizmin anlamı.
49
gizli iktadara üst akıl diyordu adnan oktar.a.g.michel mason diktatörlüğü diyordu erbakanın derin dünya devleti dediği.
50
amerikan edebiyatını şekillendiren yazarlar türk edebiyatınıda etkilemiş.teknoloji çağında zaman ve gerçeklik anlam dünyamızı nasıl değiştirdi.metafizik ve varlık.
51
marsta hayat izine rastlamak mümknümü sorusuna yanıt aranıyor.kızıl gezegende hayat olması tarihi değiştirecek bir adım olacak insanlık için.
52
benzer çalışmalar yapılmıştı geçmişte.cemil meriçin mağaradakiler kitabı gibi.ayrıca muhammet kutubun tekamülmü soysuzlaşmamı kitabı.
53
adnan oktar kirli işlerini ilim irfan ve mehdilikle örtbas ettiğinden sex ve sınırsız özgürlüğü masonlukla taçlandırmıştı.ilişkiler serbest
54
yayın konusunda detaylı bilgi yok ulaşılabilirlik açısından.kadın erkek eşitliği birazda yaşam felsefesiyle ilgili.örneğin devrimlerin biçtiği rol içinde görülmüş ilericilik.günümüzde buzdan bir kaleye dönüşmüş sevdalar
55
nuray mert laikliğin gerekli olduğu fikrini inancın bir gereği görsede aslolan bir değerlendirme konusudur fikirlerin anlaşılması.politikada inandırıcı olmanın şartı değilmi düşüncenin derinliği.
56
normale karşı durmanın araçları hazır.hayat standartları neyi gerekli görür sorusu.bu dokuyu bozmanın bilinçle bir alakası varmı.
57
sorun yalnızca laiklikmi.bir emek sömürüsü değilmi özelleştirmeler konu olunca.işte milli varlıkları satışa çıkarılmış bir ülkenin yoksulluğunu anlama kılavuzu.
58
türk şiirine yabancı kalanlar edebiyat sitelerini de merak etmiyor.bir çok dergi okur bulamadığından kapanıyor.şairler yalnızlığa mahküm yaşadığından farketmek mümkün oluyor siyasetteki ucuzluğu.
59
türkiyede devleti ele geçirmenin eşiğinden dönüldü.15 temmuz cemaatin gerçek yüzünü açığa çıkardı.yalnızca ideolojik bir kenetlenmenin şiddetini kusmuştu halka bu hain yapılanma.
60
15 temmuz direnenler için bir demokrasi zaferimiydi halkı hedef almış bir örgütün hedeflediği amerikan destekli bir darbenin hedeflediği senaryonun ittihad-ı islamla boşa çıkarılması
61
işte cıanın yeni planı.cıanın yeni devrim planında neler var.halkı devlete karşı isyana teşvikle bir ihtilal rüzgarı estirmek.bunu başarmak için sol örgütleri kullanacak.amerikanın beklediği şartlara hazır değil ülke.
62
bir isyana teşvik gibi anlaşılmasın.şarkıda bu halkın sesi var umudu geleceğe taşıyacak.işkencelerle solmuş devrim umuduna gönderilmiş selam.
63
savaş esnasında bolşevik devrimi olmuş ve yönetimler değişmiş türkiyeninde dahil olduğu ülkelerde.cumhuriyet eğitimde tevhid-i tedrisatı esas almış.
64
ekonomiden olumlu gelişmeler umudu artırıyor.kur artışlarında liraya olan güven piyasaları rahatlatacak bu gidişle.reel sektör karla kapatıyor işlem hacmini rekabet kurulunda.
65
amerikan gizli bilgileri deşifre edilmiş krbynin iddiasına göre.amerikan çıkarları söz konusu olduğunda bir terör devletinin meşruiyeti siyasi etkinliğiyle ölçülüyor.
66
kurtuluş savaşı devrimler tarih.biz neyi sahipleniyoruz ona bakmak lazım.27 mayış 12 eylül gibi devrimler irtica korkusu ve sosyalizm için yapıldı bunlar hain ilan edildi.ülkenin hafızası bölünmüşlük içinde.artık edebiyat ve sanat bunların dışında değil
67
bildiriler internette viral oluyor ama
kamuoyu ikna olmuyor.
çünkü devletin yanında görmüyor örgütü
adnan oktarın mason olması büyük hataydı
değişmiş oldu islamı savunma biçimi.
adnan oktar yaşıyormu ne düşünüyor bilen yok
tek bildiğimiz canlılardaki mükemmel sanat.
68
bu kitaplar satışta internet üzerinden.ancak yeni kitaplar için bir çalışma yok anladığım kadarıyla.kitaplar için hayatın ne manaya geldiği önemli çünkü.bari bir yayınevi yeni kitaplar hazırlasın eksik bırakılmışsa hizmet.ama her şey tamamlanmış gibi.
69
islamı yaşatmanın yoluda ekonomi.halkaaçık kültür merkezleri.bu yönde bir çalışma var.eskiden sosyete şehirli demekti.bunlar nezaketi bilen kibar insanlar olduğundan bunlar için çalışmış dernek ve vakıflar.şimdi hepsi zenginleşti iman için insan devşiren tarikatların.
70
haksızlığa uğrayan kimler
dinde özgürlüğü savunan legal bir örgüt
anayasa mahkemesi kararlarıyla en yetkili merci
buna rağmen keyfi uygulamalar var örgüt üzerinde
bu açıdan bakın diyor modern hukuk
hangi nedenle mağdur yaratılıyor ülkede
anlaşılmıyor niyeti derin devletin.
71
bir güç olarak varoluş savaşında
söz söyleme yetkisi tartışıldı
tüm dünyada etkin olma telaşı için
ülkeler sömürüye hazırlanıyor yeniden
ingiliz derin devleti nasıl bir muhalişf ister
sürü halinde insanların boyun eğmesini güce
bu şekilde dünyaya hükmetmek için engel kalmaz.
72
nasıl bir mehdiyet kanunlara karşı koyamıyor
direncini ahirzamandan alıyor yinede
tüm dünyada böyle bir suçlama için şer ittifakı var
demekki müminler zayıf hayatı yaşama noktasında
başka anlamı yok pornografi değilse bu kardeşlik gösterisi.
ne anlamı var bu hukuksuzluğun
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.