- 503 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
MiNi MiNNaCıK DiRiLiŞ öYKüSü
Var mısın ruhum yüreğimize kaçan kırlangıç çığlıklarını def’nedelim
Hadi ne duruyorsun
Başlayalım bugün
...
Bugün evrenden sınırsız sevgi , sağlık, mutluluk, huzur istiyorum kendime ve çocuklarıma. SINIRSIZ ve SONSUZ...
Öyle böyle değil hem gönlüm doysun hem gözüm evrende beni mutlu kılan herşeye .Binbir şükür ve dualarım beni hep korusun. CANIM KENDİMİ nasıl ihmal ettim bilmiyorum bunca uzun zamandır. Artık eskisi gibi sevdiğim herşeyi yapmalıyım.Mesela kuğuları beslenmeliyim ellerimle , gün doğmadan yürüyüşe çıkmalıyım o göl kenarında huzuru kucaklamalıyım . Biliyorum iyi gelecek kimsesizliğime anadan doğma ağaçların tatlı tatlı esen serenatı bile.Kuran-ı Kerim arasına sakladığım dört yapraklı yoncalar da benim mutluluğumu izleyip kalbime dokunacak her ayet sonrası şifa niyetine .Yüksek bir kayanın tepesinden anneme , babama dua göndereceğim yine .Deniz kenarlarında, çiftliklerde, kırlarda, uçaklarda,otobüslerde namaz kılacağım .Yol kenarlarındaki mezarlıklardan geçerken üç Kulhu , bir Elham ne kadar iyi gelecek ruhumun kırgın kanatlarına ve yaşam sevgisi depolamaya .Hazır ol kalbim sevindirik olmaya yoksa ölüp gideceksin .
Umurumda değil artık koca dünyanın sahte insanları.Hani kimi severse , kime inanırsa insan o kadar yıkılıyor ya işte bu yüzden. Beni bir tek yıkmayan annemle babamdı . Onlar da erkenden bırakıp gittiler . Kader ağlarını hüzünle ördü örmesine de .Galiba ben izin verdim ben .Kimse üzülmesin, incinmesin diye ses çıkarmayarak. İnsanın kendini hiçe sayarak bu kadar aşırı fedakârlık yapması ne kötüymüş meğerse .
-O yüzden ben suçluyum.BENNN BENNNNNN
Kimse değil-
Elveda artık beni umursamayan yanıma. Elveda gözyaşlarıma. Elveda hüzün yumağına. Elveda aşırı insancıl yanıma.
Çünkü bu evrende herşeyi herkesten önce hakeden benim .BENNN.Sevmeyi , sevilmeyi .Önce ben .Eski benliğime kavuşmanın şerefine ördekleri, kuğuları, kuşları beslemeye çıkıyorum .Nasıl bir papağanla, lamayla, geyikle,ceylanla, kunduzla, kirpiyle aşk yaşadıysam onlara sevgimi dağıtıp onlardan sevgi aldıysam yine başarabilirim , inanıyorum.
Hadi kendim toparlan yeniden doğma vakti .Vakit tam da bugün.Seni çok seviyorum canım kendim .Güzel gözlerinden hasretle öpüyorum.EN SEVİLENE EMANETSİN. RABBİM SENİ KEM GÖZLRRDEN KORUSUN .(Aminnn)
KIRIPDÖKMEDENYAŞAYALIMŞUÜÇGÜNLÜKDÜNYADAKİMKALDIBAKİBELKIBUGÜNSONGÜNÜMÜZHERGÜNÜSONGÜNÜMMÜŞGIBIYAŞAYACAĞIM
Nagihan
YORUMLAR
Bazen bencil olmayı becerebilmeli, yoksa her zaman özverili olmayı karşı taraf sizden bekler
tebriklerimle, sevgiler
Nagihan ERGÜL
Haklısınız Müjgan hanım gerektigi yerde bencil olacağim bundan sonra
Sizi görmek ne güzel
Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz
Sevgiler güzel yüreginize
🍀🐞