- 304 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
ZİHNİ OROSPULAR
Çocuklardan Af Dileyecek Vaktiniz Olmayacak!..
Terazisi ve ölçüsü kaçmış kaypak dünya..!
Hani neredeler, Dindar Müslümanlar ?
Niye sesiniz soluğunuz çıkmıyor?
Çıkmaz tabii, çünkü konuşanlar ve karşı çıkanlar günahkâr olur. "Çocukların rızası varmış." nasılsa!
Adamları çatlamışlar ordusu bunlar. Çocukları bile kendilerine ve zevkleri uğruna meze edip harcayan diplomalı - diplomasız iğrenç pezevenkler çetesi bunlar.
Din hiç bu kadar kirlenmemişti. Her pisliğin temelini dinle örtüştürüyor, Dinle her türlü pis emellerinize ulaşıyorsunuz.
"Kardeşim" Dediğiniz insanların ırzına geçiyorsunuz.
Ananıza- bacınıza hiç fark etmeksizin sadece iki bacak arası çalışan aklınızla bakıyorsunuz. Kadınları - çocukları sadece cinsel birer obje olarak görüyorsunuz. Çocukların ve kadınların bedenlerine, beyinlerine kusulan bu iğrenç tramvanın doğuracağı sonuçlarda hepinizin parmağı var. Susmaya hiç bir bireyin hakkı yok.
Susarak bu iğrenç pisliklerin ekmeğine yağ sürüyorsunuz. Üstü kapatılan her suç, yeni bir suçun doğmasına yol açar.
Insanlığın, doğanın ve kainatın kimyasını bozmuşlar çetesi bu pisliklerin hepsi...
Konuya gelelim...
Öğretmen diyorum ve tüm öğretmenlerimizden özür diliyorum.
Din dersi öğretmeni ,
Tecavüz ettiği 9 çocuk ile ilgili dehşete düşüren iddalarda bulunmuş.
Cinsel istismarda bulunduğu "12 yaşındaki çocukla iki kere birlikte oldum ve diğer 12 yaşındaki çocuk ile kendi rızasıyla birlikte oldum," diye ifade vermiş. Yuh aşağılık pislikler size...
Sözde din adamı ya her pisliği yapmaya hakki olduğuna inanan mahluk! Bu mahluk tarafından 9 çocuk cinsel istismara uğruyor. Ve Savunmasıyla o çocukların hayatlarına tecavüz etmeye devam ediyor.
Dinsizliğin dilidir göstermelik din adamları...
Hani nerede o ahlak dersi verenler?
Şu günah, bu günah deyip, her haltı yiyenler için nerede yargı?
Dinin üstüne örttüğünüz bu kaçıncı zulüm, kaçıncı işkence, kaçıncı vijdansızlık.
Çocuk ya çocuk!
"Rızası vardı da ne demek?"
Buda pisliğinizi örttüğünüz savunma şekli midir?
Aklı dengesi bozulan herkes din adamlığı mi yapıyor?
Bunlar gibi pislikler için kayyum atamalar neden olmuyor acaba?
Yasalar bu pislikleri savunur nitelikte mi uygulanıyor? Bunlar nasıl aramızda dolaşa biliyorlar?
Adaletsizliğin somut örneklerini teşkil ediyor bu açık yaralar.
Adalet her insan işin eşit işlemeli.
Caydırıcı yasaların oluşumu için hala devlet neyi bekliyor?
Çocukların bedenine, ruhlarına ve yüreklerine ölüm kadar soğuk bir intihar çığlığı bırakılıyor. Hayatla bağlarını kopartıyorlar. Köprüsü kırılan hayatların bir daha asla bahçelerinde çiçekleri açılmayacak mesela...
Eleştiri yapanlar, ekmek kavgası verenler, Zulme karşı duranlar, Barış ve özgürlük isteyenler, Hak, hukuk, Adalet diyenler midir suçlular?
Çünkü tüm bu saydıklarımın tümü içerde ya da işine son verilmiş sayısız insan var.
Tecavüzcüler, hırsızlar, dolandırıcılar, katiller ve zulmedenler ise ön kapıdan içeriye giriyorlar arka kapıdan tahliye ediliyorlar.
Ölçüsü kaçırılmış vicdan terazinizin ve adalet terazinizin netlestirilmesi, adil bir yargı yolunun açılması temennisindeyim.
Tarih; 23.12.2017
Derya Avşar
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.