- 813 Okunma
- 5 Yorum
- 7 Beğeni
oYSa Ki SeVMeK
Kendimi bildim bileli opera konserleri ilgimi çeker .Sesimin operaya yatkınlığından olsa gerek .Sevdiğim insana bir akşam üstü kızıllığında güpgüzel konser vermiştim en son.Sanki üzerinden asırlar geçmis, her şeyin tadı tuzu kaçmış gibi .Ve bugün sevmiyorum eskiden sevdiğim çok şeyi. Kırgınlıklar biriktirip mutluluğun elinden ç’alındığı zaman herşey bomboş geliyor insana .Yürümek, konuşmak, gülmek, yazmak, çizmek, müzik dinlemek, kitap okumak bile istemiyorsun.Sanki ruhunun avuçlarından çarmıha germişler kalbin çoktan yerinden çıkmış gibi.
Empati yapmaktan ne kadar uzak çoğumuz. Zaten bütün kırgınlıkların temelinde bu var.Ben istediğimi söylerim, istediğimi yaparım. Ben , ben , hep beeennn.Hiçlik duygusunu azıcık tatmış olsak dünya belki daha çekilir hale gelecek .Ve bu duygu öyle güzel , öyle özel ki .
Sevmek diyorum insanın yaşadığı bütün güzelliklerin acımadan burnundan getirilmesi mi ? Çok garip bende öyle oldu tam da geçen günlerde öğleden sonra .Oysa ki o gün hem yürüyüşümü, hen sporumu , hem de oğlumun doğum günü pastasını yapmıştım. Tamam anladım sevmek sence eziyet etmek bir mahkum misali. Ama bence sevmek hiç incitmeden özgür bırakmak sevdiğini. Güvenmek, inanmak, suçlayıp suçlayıp her konuda haklıyım demek değil .Sevmek ömrünü sevdiğine adamak gerekirse canını vermek .Sevmek fedakarlık ister , cesaret ister .Sevmek sevdiğini incitip hiç birşey olmamış gibi yaşamaya devam etmek değil .Asıl olan kötü zamanında yanında olmak, gözyaşlarını silmek, sımsıkı sarılmaktır sevdiğine. Sevmek en yüce duygu bence kadrini, kıymetini bilene.
Kul hakkından korkarım ben .Seviyorsan adam gibi seversin .Korursun, gözetirsin elbette .Ama karşındaki insana güvenmeyerek, sürekli suçlayarak , iftiralar atarak değil .Sevmek benim nezdimde bambaşka birşey .Hava gibi, su gibi , nefes almak , yaşamak gibi.
Kısaca sevmek , bir insanı aşağıya itmek değil yukarıya çıkarıp başının tacı etmek, dünyasını cennete çevirmek , elini ne olursa olsun hiç bırakmamaktır.
Sevmek öyle ulu orta birşeyler yapayım, herkese sevdiğimi maskara edeyim , hayatı ona zindan edeyim demek değildir .
Sevmek sevdiğini göklere çıkarmak, tek bir damla gözyaşına kıyamamaktır .
Sevmek bilek gücü değil , yürek gücüdür.
nagihan
YORUMLAR
Yüreğiyle sever sevginin gücüne inanan herkes Nagihan sevilmese de sever sırf sevgiye inandığı ve karşılıksız sevdiği için
Çok güzeldi sevgilerimle sevgi dolu yüreğinize 🌷💕
Nagihan ERGÜL
Çok teşekkür ederim güpgüzel yorumuna
Ayrica begenmene çok sevindim
Sevgimle hep heeppp büssürü 🍀🐞💕
Bu kadar alınganlığa hangi burç olduğunu merak ettim doğrusu 🐣
Ben gibi ama ×2 ben
Fazla çok fazla
Kız valla erken yaşlanırsın diyeyim sana🙃
Elbet kırışacaz da tebessüm izleri olsun
Bu kadar hüzün fazla ama...
Dert görmesin naif yüreğin
Gönlünce olsun her şey 🤍🦋
Nagihan ERGÜL
Koç 🙈
Evet hüzün kaldirmiyor artık kalbim
Aminn canısı bilmukabele
Iyi ki geldin
Ne iyi geldin bana
🐞🍀🌹🐧🍨
Gül'enyüz
Mutlaka harita da bir yerlerde balık ya da yengeç de var kesin :)
Çekme o vakit hüznü gülüm
Sal gitsin 🐣
Ne mutlu bana 😇🤍🦋
İyi ol hep
Bissürü bissürü 🤍🦋
Bence sevmek kendini sevmek gibidir
Kalbini öpüp üzerindeki her şeyi uzatıp al diyebilmektir
Sevmeler cüzdan içleri
Sevmeler ulu orta yerde satılan sıradan her hangi bir şey almak oldu Nagiş 🖤🥀😔
Çok çok çokkk beğendim yazını
Allı güllü olsun yazın
Hiç kimse o hüzünlü kalbini üzmesin
My Sister 💖🌍🌹❣️
Nagihan ERGÜL
Oyyy şeker my sister
Iyi ki varsın
🍬🌹💕🌺🍀🐞🍨
Yine sevdiğin hobillerine tutun
Bende türkülere sığınırım kendimden kaçarım
.güzelsin şiir.
🫴🩵
Nagihan ERGÜL
Çok teşekkür ederim nazik ziyaretin ve güzel yorumun için
Iyi ki geldin , haklısın sevdiğim hobilere sımsıkı tutunmaliyim
Ayrica begenmene çok sevindim
Sevgimle hep
🍀🐞🌹