- 131 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ayetleri yanlış yorumluyorsunuz
Ayetleri yanlış yorumluyorsunuz
Allah bilinmek istedi ve esması sudur etti...esmanın suduruna ters yorumlamayalım ayetleri...
"Şeytan düşman kılındı"ayeti zıt kılındı anlamınadır diğer ayetlerde çünkü ihlaslıya zararlı yok.İhlasın yoksa zararlı var sana.denilmiştir.
Şeytan Ademin zıttıdır.yani hayat zahmetlidir.Gazzede İslam aleminde müslüman dolu deme.gece gelince bir kaç yıldız kalır ancak.
Türk bayrağı ay ve yıldız.dünyada güneş yok çünkü...dünya hayatı zahmetlidir...güneşten uzak düşmüş dünya...İhlaslı ol.Zahmet hüzün acı senden uzak olur...
İhlas esma ile örtüşmenin adıdır...ihlas tevbedir...ihlas esmaya kulluktur.Habil taşı kabile kaptırınca ölmesi hak oldu...Asa verilince Musaya Firavunun eceli yakın oldu.Gemi verilince Nuha Tufan zararsız oldu.ateş soğudu hz İbrahim için...
Gazzeli nükler üret değilse yutarlar seni.artık adil dünya yok...öğretisi için esmaya ilme kul ol öğretisi için bu musallatlık
Gazzeye İsrailin burnunun dibine çin bile sokulmadı...Nükleri var çünkü İsrailin...Gazze yalnızlığa mahkumdur...
Allahın esmasının bilinmesi içindir şeytan-Adem Nemrut saldırdı hz İbrahim ateşe atıldı.sinekle yok olur İlme kul ol...öğretisi bu
Ayetleri yanlış yorumluyorsunuz
Allahın esmasının bilinmesi içindir şeytan-Adem Nemrut saldırdı hz İbrahim ateşe atıldı.sinekle yok olur İlme kul ol...öğretisi bu
Zııttı olanın hayatı acı hüzün zorluk zahmet doludur..."biz insanı zahmetli bir hayat için yarattık"buyurmuştur Allah.nüklerin yoksa işim acıdır gazze...zıttın var çünkü.Köpeğe en yakın olan ilk ısırılır Gazze...
Ayetleri yanlış yorumluyorsunuz
Evet...şeytan taşlayan ihlasın varsa taşın isabet eder şeytana...Şeytan Ademin ve meleğin zıttı ama Külli iradenin amacı Allahın ve esmasının bilinmesidir.Esmanın bilinmesi için şeytan adem
Ayetleri yanlış yorumluyorsunuz
Rusya davet edildi suriyeye geldi ama Çin davet edilse de Gazzeye gelemez.çnükü hindistan ve japonya musallat edilecek...ve gazze köpeğe yakın ilk saldırılacak yer...Çin bile kaçtı bundan...
(Hud/113)ilme sarılmamayı zulüm sayar.marifetullah ve ihlas eksiktir İsrailde.çünkü ırk seçme hakkı verilmemiş insana...ama gazzelide de nükler eksik...birinin ahireti cehennem diğerinin dünyası cehennem olsa hakdır...Allah zulmetmez...
Faniye değil Bakiye kul ol.ırkına faniye kul olan ırkın da sen de fanisin...Kulluk akıl der ki Bakinin hakkıdır...değilse sıfırla çarpılır o kulluk...
Zalimin parçası oldu İslam alemi...mürted çünkü...tevbe etmeli İslam olmak için...Nemrut ateşe attı hz ibrahimi...Nemrutların galip gelir...sinek üretecek laburatuarın yoksa...nüklerin yoksa dünyan cehennem olur ey gazzeli...çünkü İhlasın yok İbrahim değilsin ateşini söndürmez Allah.Allahı yanlış öğretmişler sana...sen ayetleri yanlış anlıyorsun...esmaya kul olurdun ayetleri anlasaydın...Kimya ilmine sarılırdın gazzeli.Namazın da sıfırla çarpılsın
Ayetleri yanlış yorumluyorsunuz
Ayetleri yanlış yorumluyorsunuz sonra "Kur’andan yanayız"diyorsunuz...peygamberden yanayız diyorsunuz ama Fakir muhammet diyorsunuz ama Allah gani Ganidir de Muhammede de...Allahla örtüş...Taraftar ol Allahtan taraf ol...
Adil dünya yok ...gördük bunu batının insan hakları sadece yahudiyi insan sayar...yani adil değil.adalet insanlığı kucaklarsa Allahın adaletidir o. bir ırkı kucaklar batının adaleti...canavar da kendi yavrusunu yemez...bu da canavarın adaletidir.Ama Osmanlı adaleti örtüştü Allahın adaletiyle...
"adaletli bir dünya mümkün ama İsrail oğullarıyla değil..."canavarın adaletiyle ırkçının adaleti zulümdür...
Ayetleri yanlış yorumluyorsunuz
Ey Gazzeliden tarafım diyen adaletten taraf ol...gazzeli bir çok ayete asi...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.