- 199 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İnsana doğru
Bir limanımız yok, ihtiyacımız da yok. Madem deniz dalgalı, batana kadar ilerlemek gerekir.
Ben tütün içerim, kolay köz düşürür. Her sigara yaktığımda, elimin yanması, bana bir canımın olduğunu hatırlatır.
Çok düşünmek, hastalıkların başlangıç noktasıdır. Varacağınız yer, milyonlarca aptal insanla aynı.
Aşk, sevgi ve sadakat palavralarından uzak durun. Uyuşuk kölelere dönüşeceksiniz.
Hayal kurmayı bırakın, gerçeklerinizi daima başkaları yaşadığında, üzüntünüz olmayacak.
Mevcut zamana odaklanın. Yaşam hakkını gasp eden, sadece yok etmeyi ve tüketmeyi bilenlerin arasında, kafanız iyi olarak dolaşın.
Sağırlaşın, mümkünse duygularınızı çöpe atın, onları sizden başkalarının öldürmesi can acıtır.
Psikolojik maddelerin, oluşumların hepsinden uzak durun, bir madde bin kişide aynı sonuca işaret etmez, buna inanmak bin yıllık aptallık.
Benim söylediklerime inanmayın, ben bugünün yalancısıyım, tıpkı geçmişteki yazanlar gibi.
Sadece yürüyün, nedensiz, sebebi olmadan, kendinizden, çevrenizden, herkesten sıyrılıp yürüyün.
Mutluluğu kimse kimseye getiremez, toplumun olduğu yerde, mutluluk araç olarak kullanılacak.
Yalan söyleyin, kendinize ve herkese, yalancı olduğunuzu itiraf edin.
Günahsız gibi dolaşmak sizlere yakışmıyor. Çıkarcı olun, temiz olmak, hak edilmeyen insani bir duygu.
Bu zararlı alışkanlıktan kurtulun. Ağlayın, gizli gizli değil, bağıra bağıra ağlayın. Nasıl olsa duymayacaklar, duysalar da anlamayacaklar.
Sevişin, bağlanmadan, yarın yokmuş gibi sevişin. Unutun sonra, unutmak yeniden hata yapmanın en güzel yoludur.
Hata yapın, bir kere değil, bin kez hata yapın, hatasız kul olmaz şarkısını haksız çıkarmayın.
Aksi durumda arkasına sığınacağınız bir şey olmalı, işte bu hata yapın
Kendinizi satın, kazanmak için, her şeyinizden fedakarlık edin, artık insanın kalmadığını anlayın.
Utanmayın, aynaya bakınca kendinizi insan olarak görüyorsanız, sakın utanmayın.
Sizler insansınız, sizler çok iyi insanlarsınız. Merak etmeyin,
merak değere dönüşebilecek berbat bir durum. Şimdi biz çok güçlüyüz, artık geceyi öldürebiliriz.
Katil olun, birbirinizi öldürmeden, geceyi gündüze düşman etmeden güçlü olamayız. Güçsüzlere eziyet edin
ezin. Yarın güçlenmelerini engelleyin ve siz güçlenin. Çocuklar mı? Hiç düşünmeyin...
Enes İLHAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.