- 217 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
inanç
Herkezin kendince bir yolculugu var bu yaşamda. Yüreginin en gizli köşesinde sakladıgı günahlarını örten bir inancı var.Dogrusu insan yaradılışı geregi günahkar olmaya musait bir canlı.Kendi oluşturdugu kültürün çarklarında ezikçe bir ömür yaşıyorda farkında olmuyor.En dogal sevisel yaşam arayışlarını ahlak cenderesinde tükettiginin farkında degil.Ayıp günah ve ysaklar onun yaşamının muhpuslugu olmuş.Ozaman bırakalım günahlar kendi hükümdarlıgını kursun.Belki o zaman özgürleşiriz.Bırakıp gitmeyiz gerfçekligini ömrün.Yada despot olagarşık siyasal karmaşalardan medet ummayız.Kimbilir belki bir degeri olur özgürlügümüzün.Yada besledigimiz asalak faşi,zan kırıntılar çekip gider hayatımızdan.Tanrı belki ozaman doganın tüm gerçekligiyle sevecenleştirir umudumuzu.Ölüm bile bir anlam katar hayata. Ortakça bölüşülen ekmegi paylaşmayı becerebilen insanlar oluruz.Korkularımız ötelere kaçar. .Yaşam şimdikinden çok farklı olur belki.Biliyoruzki şimdi samimi degiliz.Dogrularımız en büyük yalanlarımız olmuş.Şarkıların bir anlamı kalmamış Yaşamın notalarında bir ahenk yok .Yorgun bir karanlıgın içinde yorgun insanlar ülkesindeyiz.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.