Taş Kafa 1
0,1787. Keep waiting.
**
Öyle dedi: Dünyadaki deryaların sadece yüzde 10’unu inceleyebildik, Mars’ın yüzeyi hakkında deryalarımızdan daha çok bilgiye sahibiz.
Büyük Derya; Güney Japonya, Küçük Yonaguni adası, 1887 yılı, Kihaciro Arateke suyun sadece 60 metre altında şoke edici bir keşif yaptı.
Devasa bir taş oluşum kompleksi buldu. Japonlar, kendilerinin Ejderha Tanrısı’nın soyundan geldiklerine inanır. Ejder ise suda yaşarmış. Uzak geçmişte neler oldu. Yapay kökenli bu taş oluşum hem kesitleri hem de ağırlıkları göz önüne alındığında… Gerçekten 10 bin yıl önceden günümüze gelen bu yapıyı kim inşaa etti. Kimi raporlar bu yapının 20 bin yıl eskiye dayandığını söyler.
Not: Ne varsa oğlum taşlarda, hala taşlarla uğraşıyoruz. Epey metale sarktık lakin, taş yani sonuçta.
Kayıp Mu Kıtası. Büyük Derya, şimdiki kıtaların tam ortası. Kuzeyde Hawai, güney doğuda Paskalya Adasına, batıda ise Micronesia adalarına kadar uzanan …. Belki de 50 bin yıl önce ortaya çıktı son buzul çağında cumburlop battı mı?
Polenezyalılar ve Hawai yerlileri arasında dile getirilen bir çok efsanaden birine göre Mu’da yaşayanlar yıldızlardan gelmiş … Cennetin İnsanları diyorlarmış.. Hawai, Mu’nun bir parçası mıydı?
Not: Yıldızlardan gelenler her kültürde var.
Not 2: Atatürk’te Kayıp Kıta Mu ile ilgilenmiştir.
8 Numara. Bermuda Şeytan Üçgenine bir kanıt mı. Kayıp Atlantis. 2 bin yıldır dillerde. Platon; dünyadaki tüm bilgilerin geldiği yerden bahseder. Tanrı Poseydon tarafından kurulduğu söylenir. ( Yine çıktı bir Tanrı karşımıza) Tanrı bir insan kadına aşık oldu ve çiftleştiler, beş çift çocukları oldu ve Atlantis’i de bunlar kurdu.
İncil’de anlatılan, zaten sadece anlatıyor bu dinist kitapları. Büyük Tufan’da cumburlop olmuş orası da. Nerde olduğu hala şüpheli. Cebelitarık boğazının ilerisinde mi?
Küba açıklarında yapılan bir keşif. 2001. Kanadalı bir kaşif deryada araştırma yaparken ilginç oluşumlar keşfeder. Yine büyük taşlardan yapılmış bir yapı. Piramitsel ve başka yapılar, dairesel alanlar, 2 km kare büyüklüğünde bir yer. Kayıp bir uygarlık mı yine ?
7 Numara: Orichalcum. Sicilya 2015, Arkeolog, 2600 yıl eskiden kalmış bir batığı kazıyor. Yüzde 80 bakır, yüzde 20 Çinko. İlginç olan Çinko doğal olarak oluşmuyor. Günümüzden bin yıl önce Çinko meydana çıkardığımız bir bileşim. Yunan Tanrısı…
Gizemli metal, dünya dışı ile bir bağlantı mı?
6 Numara, Hindistan. Mahipulakuram. Derya çekiliyor ve yine devasa taş yapıtlar göz önüne çıkıyor. Hindistan mitolojisi uçan savaş arabaları ve gökten inen Tanrı benzeri varlıklar ile dolu. Deryadan çıkanlar bize bu anlatıları doğrular mı?
Eski Kutsal bir hikayenin anlatısı, Gökten inen Tanrı İndria, diğer Tanrıları kıskandı ve şehre doğru bir sel gönderdi.
Antik Hindistan’ın Tanrıları gökten gelenler mi? 2004 yılında açığa çıkan yapılar diğer 6 şehrin bir örneği mi?
5 Numara, yine Hindistan, Batık Şehir: Dwarka. Nisan 1983. 7 yıl süren bir su altı araştırması. Deryanın hemen 6 metre altında, kayıp şehir bulunur. Kumtaşından. 580 metre uzunluğunda devasa bir duvar bulundu. 9500 yıl öncesine tarihlendiriliyor. Yani bu Sümer, Mısır ve Çinden binlerce yıl daha eski.
Uçan arabadan şehre saldıran Tanrı… Büyük Savaş. Tekrar suya batar.
Eski Hindular teknolojik olarak…
4 Numara. 48 KM’lik su altı bariyeri, Hindistan ve Srilanka’yı birbirine bağlayan otoyol muydu? Uydu görüntülerinden bakarsanız.. Buna Rama’nın köprüsü deniyor. Rama : En Yüce Varlıklardan. Büyülü İnşaa teknikleri. Taşları sihirli bir şekilde havaya kaldıran Rama vb vs..
2018’de Hindistan Devleti Yetkilileri bu bilgileri doğru kabul etti.
Antik Uzaylılar gerçek mi?
3 Numara: Malta Araba İzleri. Akdeniz’in ortasında Malta Cumhuriyeti bulunur. Malta’nın megalitik yapıları? Bu izleri kim bıraktı? Ana akım arkeolojilistlerden önce…. Vb vs… Kimi İzler denizin 42 metre altına kadar bulunuyor. Son buzul çağının öncesinden yaklaşık 12 bin yıl öncesinden.
Bu izler gelişmiş bir medeniyetten mi? Bunları kim bıraktı lan? Yine yıldızlardan gelen dev yaratıklar…
Evet mi, Hayır mı?
2 Numara: Ufolar sadece gökyüzünde mi? Deryaların içinde yüzen ufolar, dalgıç nesneler.
1803 Hitaşi eyaleti Japonya. Yerli Balıkçılar gizemli bir metal geminin karaya vurmasıyla şaşkınlık yaşar. Uçan bir tabak. Tabaktan yani gemiden bir kadın çıktı. Garip obje üç farklı Japon metninde yer alıyor.
24 Ekim 1994 Çin, Yunnan eyaleti, Fujiyan gölünden büyük bir disk dışarı fırlar. Sonra ...
15 Temmuz 2019 California, uss bilmem ne donanması bir küre şeklinde araç yakalıyor radarda. Araç suya giriyor. Meksika Körfezinde de görürsünüz, çoğu durumda ...
Dünya deryalarında dünya dışı varlıklar mı yaşıyor. Coloumb’un hatıralarında 1492 lerde…
Binlerce yıldır ortalıkta dolaşan hikayeler…
1 Numara
Su Altı Uzaylı Üsleri, burnumuzun dibinde yaşayanlar. Uzaydan çekilen fotoğraflar suyun 610 metre altında.
***
Aşağıdaki linkten belgeseli izleyebilirsiniz...
belgeselx.com/belgesel/derinlerin-ilk-10-gizemi-antik-uzaylilar#
Not: Taş Kafalar bizden ne kadar üstün. Ve Antartika araştırmaları.
***
Not ...:Bu yazı bir belgesel alıntısıdır. İmza; Klavye. Düşünsenize bir, parmaklarımıza gerek kalmadan yazabilseydik eğer, ne olurdu?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.