- 146 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hakkı hak bilmek...
Hakkı hak bilmek...
Hakkı hak bil...ilk düğmeyi ilk deliğe ilikle...temel taşıdır"Hakkı hak bilmek"Temel taşını uygun yerleştir...duvarın sağlam olsun...
İsrail oğulları adaletsiz diyoruz zaten "ırkım kutsal"diyenin hakka ilk adımda asi olanın adalet algısı da asilik taşır.İnsanlık ırkıma köle olmalı der ırkçı değilse ırkçılık suç da değildir.Diğer ırka zulüm yoksa ırkçılık yoktur...asinin namazı bile asilikler taşır...abdetsizin namaz kılması da asiliktir...çünkü.
Bizi hakkı hak bilip ona tabi olan, batılı batıl bilip ondan uzak duran kullarından eyle!"diye dua eddirirdi kürsiden eski hocalar...asikiği meşrulaştırdık...İslam anne-babaya mirastan pay verir...amcaya -halaya veya dayıya teyzeye de"Amca baba yarısı"denilmiş "teyze anne yarısı denilmiş"...Miras konusunda yanlışı meşrulaştırdık batı da ki uygulamayı aldık...ama batı-ile biz her konuda eşit değiliz...bu adl sıfatının kahrına sebebtir...Bizde teyze gerçekten anne yarısıydı...
Arab-Türk Kürt kardeşti ama ingiliz bozdu bu birlikteliği aile bağını."Gazze benim konum"değil diyor adam...mescid-i Aksa da mı konun değil...asinin orucu şehadeti bile asilik taşır...Mürtedin orucu hacı mürtedlik taşır...camide A pertisi B partisi mensubu diye ayrıdığımız günler oldu geçmişte...
İngiliz öyle bir fitne çıkardı ki İslam dünyasında...Arabın ağzına bal çalıyor...Arab türkün ölümüne seyirci kalıyor."Kardeş olmak için arabın bu balın zehirli olduğunu anlaması şart...Kısas bunu söyler...
Batılı reddetmeden Hak sarayı kurulmuyor...
"İnsan hakları"diyen insan kabul etmiyor İsrailoğullarının dışındaki ırkları..."Benim ırkım kutsal"diyor "Hak Ali"diyor...bu batıllar fitnenin başıdır.
Kibirlinin şirkten kurtulması zehiri içenin zehirlenmesinden daha imkansızdır...
Hakkı hak bil...şeytan kibirliydi...hakkı hak bilmek gibi bir lüksü yoktu...Adamlar sömürücü faizi haram saymak gibi bir lüksü yok...adamlar kutsalız üstün ırkız üstün sınıfız diyor...adaleti bozmaktan başka kapıları yok adamların...ruhban sınıfı "beleşci"sınıf.ama peygamberler meslekli kişiler...geçimini ticaretten kazandı efendimiz ise..."Bizi hakkı hak bilip ona tabi olan, batılı batıl bilip ondan uzak duran kullarından eyle!"demeleri de asiliktir asilik taşır mürtedlik taşır bunların esmaya kulluk değil bunların ölçüsü Allah da değil "ene"ci bunlar ölçüleri eneleri tembelliği terk etmeyecek "beleşci"olacaklar adamlar...yalandan muskalar yazıp satmasın da ne yapsın "dolandırmasın yalan söylemesin yalana inandırmasın da ne yapsınlar...
Peygamber ve ashabı faizci sömürücü hileci müşriklerle savaştı.Yahudiler faizcidir Kutsala faiz helaldir"derler..."Kutsal devlet kurmak için"faiz ve smürü farzdır derler...biz haram dedik onlar farz dedi faize" "Faiz de kutsala kul olsa farz olur"akıl mantık ve nakil ama bu aldatmacadır...ırkından olanları kayırmaktır..."Hak Alicii" hak olsa aldatmaca olmasa ne güzel bir inançtır...esma ile örtüşse "O Hak Alicilik"der akıl mantık ve nakil...Güzel isimlerle insan güzelleşmiyor...Muhammet adını koyduğumuz çocuklarımız Muhammedin davasına asker olsalar...
Evet... Ahlaksız sömürü düzenlerini devam ettirmek isteyen Müşriklerle, Hakk’ı hâkim kılmak isteyen Müslümanların, 624 yılında yaptıkları “Bedir savaşı…” Faize savaş aç der bize...sömürülen asidir...Mürteddir...ey İngiliz sömürgecisi Arab ve Afrikalı ve hint...ve musul-Kerküklü...
Evet...Hakkın ölçüsü fıtratımız da değil göreve göredir fıtratlarımız çünkü ama esmadır Allahın fıtratıdır ölçü.o değişmez fıtrattır.zıt esmalar bile rahmet içindir Allahta..."Kutsal ırkım"diyen hilecidir hilelidir bu ölçü Rahmana kulluk değil ki esmaları...Siyonistler kutsallığa asiler...örtüşmüyorlar rahmanlıkta Allahla...gazzelileri yok ettiler işte...hiledir bu iddiaları yani...ama Allahın kahrı da lütfuda hoş yani rahmana kulluk taşıyor...
Hayvanı boğazla kurban et...der hak...Kurban bayramına hayvan katliamı deme...Rahmanın tecellisidir kurban bayramları ey kör...ey sağır ey dilsiz...
Sömürgeciye ve faizciye göre kendini kutsallığına inadıranlara göre...Rahmanın değil zalimin hilecinin anlayışına göre; “İnsan, insanın kurduysa…” veya “Büyük balık küçük balığı yutarsa…” bu anlayıştan ancak ızdırap çıkar, gözyaşı çıkar...
Hak da batıl da zıt fıtralılk da imtihanın gereği...şeytan kibirden kurtulsa secde eder...görevi ademe düşmanlık onun..."El-Hakim" sudur ediyor yani...cennet-cehennem olmazdı "El-hakim olmasaydı"...
73. fırka ümmettir...diğerleri şirk dinleridir...Armageddonda 73. fırka ile savaşacak 72 fırka bir olup...Hak’ın bir özelliği de onun tek olmasına mukabil batılın çok çeşidi vardır. İki kere ikinin bir çözümü doğru olduğu halde, iki kere ikinin üç, beş, üç yüz, beş yüz gibi milyonlarca yanlış çözümü vardır.Sömürüyü faizi hoş sayanlarla olacak bir bedirdir bu savaş ve melekler imdada gelecek...Mehdi galip gelecek bu da öyle bir BEDİR...
Hakka bağlı insanların güçlendikleri ülkelerde, zahiren (görüntüde) hakka bağlı ama gerçekte işbirlikçiler emrine giren bazı insanlar, toplumu aldatmakta ve onların istismar edilmelerini sağlamaktadır.Rusyada bile putinler var ve ABD çocukları var...bizde zaten varlar...
İşte bütün Çin yanlıları"Gazzeci oldu" atizi it izie karışmış işte...Çin menfaatleri için d.Akdenizde savaşsak alkışlarlar bizi evet..Hak ve hakikat uğruna mücadele edebilmeyi, cümlemize nasip eyle Allahım.Allahın adaleti için savaşalım Kutsalız diyen İsrailoğullarının adalet dediklerinde Allahın rahmetine kulluk yok...adamlar diğer ırkları köleleştirme hilesini uyguluyorlar.adalet değil bu...Yaradılan esmaya aşkı ile kutsalla örtüşür ancak ırkıyla değil...Kanla değil ruhla kutsal olunur çünkü...
Kaz gelecek yerde ördek esirgenmez "kafası bu İsrailoğullarının kafası...iki cihan harbinde ingilizi fransızı bu kafayla kafaya aldılar yine aynı kafa...Gazzeyi yutacaklar.Adamlar işi biliyor her devletin ağzına biraz bal çalmak gibi bir taktikleri var.Çinin bile ağzına bal çaldılar
Bir tutam ot...eşeği hendekten artırır...Çini de hendekten attırdılar...olan Gazzeliye oldu...hilecidir çin...ey Gazzeli.yalnız kaldın ey Gazzeli...
Allahım zalim İsraile bir zalimi musallat et...2 ayda 17000 can kaybettik.Bu cihad değil cinayettir ey Kassam tugayları.Allah namazlarınızı sıfırla çarpsın...İsrailin hilesine düştünüz..."es-Sabur" esmasına asisiniz...mücahit değilsiniz...Nüklerliyle cihadın nüklerle olacağını emreder akıl ve Nakil...değilse hicret et der peygamberin yaşamı...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.