- 146 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BIRAKTIM.
Vahdettin Aydınlı
BIRAKTIM
O BENİ BIRAKTI. BIRAKAMADIM YILLARIMI YEDİ. KANIMA GİRDİ DAMARLARIMDA YILAN GİBİ DOLAŞTI. NEFESİMİ KESTİ İÇTİ BENİ. BEN ONU İÇMEDİM Kİ. UCU UCUNA EKLEDİM. NEDEN BEKLEDİM, BAŞIMA TAÇ ETTİM. ANLAMADIM ANLIYAMADIM. BİR BİLMECE SAN Kİ GÜNDÜZ GECE. HEP O VARDI KOYNUMDA ELİMDE BOYNUMDA MADALYONUMDU. ŞANI ŞEREFİ YOK İNSAFI HİÇ YOKTU. VAR YOK BİLMEZ. AÇTIRIR NEFESİNİ KESER YER DE YER. HER DEFASINDA KOKLARSIN YOKLARSIN. OLMADIK ZAMANDA BİTER. ARARSIN YOK; DERLERLERDİ İNANMAZDIM. BUNUN YERİNE MAZOT AL GAZ VER NEHİRLERİ YUT. YOG OLAMAZ YERİNE KONAMAZ. NE BİÇİM KUŞ UÇARMI UÇURUR MU? YÜRÜTMEZ SÜRÜNDÜRÜR DEDİLER. İNANILMAZ ULAŞILMAZ ADI TADI YOK. FAYDASI YOK, ZARARI ÇOK. NE İŞTİR NE İŞİTİR. NEFİS HİÇ DEĞİL. ELE BULAŞIR, HER YERDE, PERDEYE BULAŞIR. YIKASAN OLMAZ SARILSAN DURMAZ. YALVAR YAKAR. OLMASA GÖZDEN GÖZE BAKARSIN. YERLERDE SEPETLERDE SELELERDE ÇÖPLERDE BİLE ARARSIN. HİNT DE ÇİN DE HER HALT IN İÇİNDE MERET. MADEN DESEN DEĞİL DEĞERİ KAÇ EDER. AĞIRLIĞI KAÇA BAŞA BELA BİR AFET MERET. CİNSİYETİ CİBİLLİYETİ BİLE BELİRSİZ. YABAN MERSİNİ Mİ MAL TERSİNİMİ? NE YAPTIĞI YAPACAĞI BELLİ NE DE KÖTÜLÜĞÜ. TAM BİR BİLMECE BULMACA DİL ÜSTÜNDE KAYMAZ KAYMAK DEĞİL. BAL YEMEZ PARMAK DEĞİL DUL BİLMEZ PUL BİLMEZ. PEKMEZ HEÇ DEĞİL. GÖZLE GÖRÜNMEYECEK KADAR HAİN ACIMASIZ GADDAR KOKUSU MU? HA BAK ORADA DUR. AŞAĞI MAHALLEDEN YUKARI MAHALLEYİ BULAŞTIRIR. BULAŞICIDIR. GÖSTERİŞ ŞANINDANDIR. BEBELERE GEBELERE BİLE GÖSTERİR. ÇÜNKÜ O DÜŞMANDIR. İÇİMİZDEKİ DÜŞMANDIR. KANIMIZDA DOLAŞAN YILANDIR. SANKİ ONU İÇERSEN ADAMSIN. ÇARE OLMAYACAĞINI BİLDİĞİN TEK İLAC BU, EŞİ MENENDİ AŞISI MAŞASI YOK. BENZERİ HENÜZ DÜNYA DA YOK. BELKİ OLMAYACAKTA. NE VARKİ MARKADIR. MİLLİYETÇİDİR. YASAKLANSA BUYURUN CENAZEYE DERLER. GENE DE BU HALTI YEDİRİRLER. YERSEN BİR TÜRLÜ YEMESSEN BİNBİR TÜRLÜ. SADECE ANILARDA GÜZEL DİR. HATIRALARDA CANLI KALIR. HEYECAN YARATIR. EKONOMİSİ VAR YERLER DAR. ONUN HAKKINDA NE YAPARSAN NE KADAR SEVERSEN O KADAR YAŞARSIN YAŞATIRSIN. BİR ZAMANLAR BEN DE ONUN LA BİRLİKTE YAŞADIM. ARTIK AYRI DÜŞTÜK. BEN ONU DEĞİL O BENİ BIRAKTI. ÜZÜLDÜĞÜM ŞU DUR. SÖZÜMÜZ GEÇMİYOR, ESKİ TİRYAKİYİ KİMSELER DİNLEMİYOR. İNANMIYORLAR.
_________________________________ESKİ TİRYAKİ__________
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.