- 149 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
"Es-Selam"dır Allah
"Es-Selam"dır Allah
"Es-Selam"dır Allah...örtüş eylemde halde düşüncede duyguda örtüş...Namaz dinin direği mi.senin ki değil o kesin .sınadık denedik senin namazın "es-Selamla örtüşmek değil gördük...yani"Namazın dininin "es-Selamla örtüşmenin Ta kendisi olsun.Gazzede kassam tugayları nüklerli güce mağlup oluyor işte.Allahla örtüşen mağlup olur mu.demek ki namazları İslamın direği değil.eksik bir dinin bir parçası..."Es-Selamın"direği nükler ilmidir der gazzede yaşananlar.Nüklere denk bile değil kassam tugaylarının namazı.hz İbrahim de eksikti.Kahhar ona Nemmrudu musallat etti.Nüklerliyi de namazlı Kassam tugaylarına musallat etti.eksikliğini görsünler istiyor yüce Allah."Namazımdan nükler daha güçlü"denilmesini istiyor yüce Allah.Alim ilmi namazından güçlü kılıyor ey Gazzeli...Yani namazınla öğünme...eksiktir namazın çünkü...Alim esmamla da örtüş.esmalarımla örtüşmek insana farzdır...Namazımda namazım deme...es-Selamla ve "El-Alimle örtüşmek değil namazın...ama Nükler "el-Alimle örtüşmendir..."at besle"asisin bu ayete asisin.namazın da kusurlu asiye ekmel namaz nasib olmaz...öğren bunu deneyler İslamı doğru anlaman için...
"Ol"dese Allah" o olur.sen desen olmuyorsa esmasıyla örtüşmüyorsun bozguncusun.Tevbesizsin.su su demekle susuzluğun gitmez"Es-Selam desen de eylemin halin düşüncen duygun demiyor "Esselam"yani zikrin eksik.örtüşmen eksik.Mantık böyle diyor.şefaatin de kabul görmez senin.Nirvanan HİÇLİK değil kibir senin...kibirliye nimet vermez Allah.ey sahte mürşidim mantık sahtekarlığını bir deneyde buluyor işte.İngiliz casusu Lavrens gibi namazlarla gizleme kendini...
"Oğul İsa""hak Ali..."kibirli sözüdür."doğrulmayan doğurmaz"der mantık ve hikmet...hiçim de çünkü aynasın emanetçisin yani hiçsin...
Ey namazlı...ey şehadetli...mürtedsin.tevbe et.ayete esmanın kulluğuna tevbe et...esma ile örtüşsün eylemin halin düşüncen duygun...Nuhun gemisi vahiyle yapıldı.ilimle yapıldı.teknik ilimlerle.Nuhun oğlu bu gemiye ihtiyaç duymadı.o ilme asi oldu.Kafirliği bu.Nuhun gemisi neyse dün nükler de bu gün o...senin namazından senin nüklerin "es_selama"daha da kulluktur.namazın sanma İslamın direği...eksik bir dinin direği ancak...
Nuhun oğlu Nuhun gemisine ihtiyaç duymadı.bu da küfürdür...hz Nuha göre.Kafirlerden mürtedlerden olmaktı...Kafirlerden olma...denilmiş.
Hz İbrahimin eksiği de biyoloji ilmine kulluktu.zıtları musallat ederek ekmelleştirir Allah.Gazzeli nükler eksikliğinin kahrındasın...böyle diyor akıl mantık ve nakil...
Nuhun gemisi teknolojidir.kimya biyoloji ilmidir Bu ilimlerle nükler üretildi.tufanları mağlup edersin bu ilimlerle..."El-Alim sıfatıyla örtüş."Allah ol der olur alimle örtüşürsen"oldersen olur..."Allah esmasına kul olana kendi gücünden verir...sebeb-sonuç kuralı böyle der Kur’an böyle der...üfürükçüden öğrenme İslamı...o dolandırıcıdır hilecidir...kibir için onun gayreti...
Nirvana örtüşmektir "Hak Ali" inancı da ama kibirliler dolandırıcı hileci olduklarından...şefaatçiyim dediklerinden.bu örtüşmeleri ilahlaşma göstermişler...esma ile örtüşme kulluktur...hiçliktir...kibirli ilahlaşma olarak algılattı ve şirk oluşturdu...kibirliden farklı olsun algın örtüşme kulluktur de...ilahi güçlere sahipdi hz İsa...ölüyü de diriltti...ama "Oğul"deme kul de.
Evet...el-Alimle örtüş...ilme kul ol.nimetlenirsin kul oldukça ...örtüştükçe örtüşmeyi muart etmektir kulluk.Nuhun gemisi teknolojidir.kimya biyoloji ilmidir Bu ilimlerle nükler üretildi.tufanları mağlup edersin bu ilimlerle
İnsan zübde-i alemdir gönül ise Kabedir...putsuz gönül.Tevbeli gönül şirkten esmaya asilikten arınmış gönül.Hiçim diyenin gönlü her şehadet yetmez İslam olmak için adam faiz helal diyor.sanki haksız kazancı kutsal işlere harcıyor.Esmaya kulluk mu fazi.o haksız kazancı esmayla örtüşme için mi harcıyorsun...kutsal insan kutsal devlet için mi harcıyorsun...Nükler için mi harcıyorsun ve o nükleri müşriklere mi kullanıyorsun akıl ve mantık bu soruları sorar...Kutsala kul edersen faiz gelirini.o zaman faiz neden haram olsun.Allaha asilik için kullandın faiz gelirini.Camiye tuvalaet bile yaptırsan o faiz alışın caiz olurdu.esmayla örtüşme amacın aşkın için kullan faiz gelirini de...sonucu güzel olan sebeb de güzeldir der mantık.ameliyet şifa içindir sonuc güzel.Gazzeli şehit oluyor...mürtedlik yok oluyor...sonuç güzel yani bu kahır güzel.sabırla kahır güzelleşir...değilse Kahrı olmazdı Allahın...
"Es-Selam"dır Allah
"Es-Selam"dır Allah..."el-alimdir"Allah nükler ilmi su kadar nimettir işte.susuz da ölüyorsun .nüklersiz de ölüyorsun gazzeli...Namazın nüklerden korumuyor ama...cehennemden de korurmaz belki...kusurludur asinin namazı ey gazzeli asisin bir çok ayete...tevbesi ancak şehitlik belki...Her hakkı hak kabul etmeyen laik müslümanlar var."kızlarımız açılmalı"diyor mürtedsin...sen şehadetin on-onbeş ayete ama mürtedsin bir çok ayetten ve esmaya kulluktan.Nuha gemi emri verildi namaz geminin yerini tutmayacağı için.işte kassam tugaylarının namazları da nüklerliyi durdurmuyor.Namaz da eksiktir.nükler ilmine de muhtacım de...her esmaya kulluğa muhtaçsın ey insan demiştir Kur’an işte.hz Nuha gemiye muhtaçsın demiş...hz eyyub da şifalı bitkilere muhtaçtı musa da asaya muhtaçtı.inant etme namazım yeter deme...namazım korur deme...sebeb-sonuçlar bellidir Kur’anla...asisin mürtedsin şehadetin üç -beş ayete ancak.ama Kur’an ve esma bir bütündür.tümüne inanmalısın...bu azimde ol.cennet umu.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.