- 261 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Aşk mı :)
Aşk mı :)
Aşk mı arıyorsunuz :)
Her yanımız her halimiz her yer aşkla dolu değil mi :)
Yeryüzü gökyüzü nereye bakarsanız bakın aşkı görmemek mümkün mü :)
Sabahın erken saatinde aldığım iki poğaça iki simit bir ekmek ve biraz da peynirle alaca karanlıkta İzmit’ten yola çıktım 20 km uzaklıktaki Nebihoca köyüne...
İki katlı dubleks evine doğalgaz çektiğim arkadaşım yakmış kuzine sobasını demlemiş buram buram kokan çayını...
Sabahın erken saatlerinde yaptığımız harika bir kahvaltı tadına doyum da olmuyor kiii...
Kuzine sobanın formasında pişmiş patates apayrı bir damak tadı verdi kahvaltıya...
İşlerimizi toparladıktan sonra seyre başladım bahçedeki meyve ağaçlarını...
Arkadaşım çoğu yapraksız olan meyveleri saydı bana...
Kiraz ve iki vişne ağacının yaprakları tamamen dökülmüş...
Kocaman yapraklı incir ağacının yaprakları kısmen dökülmüş diğerleri de yarı yeşil yarı siyahlaşmış halleriyle dökülmek üzereler...
Yaprakları dökülmemiş ağacın da ıhlamur olduğunu söyledi arkadaşım her ne kadar 15 yaşıma kadar köyde büyümüş olsam ve meyve düşkünü de olsam bazı çoğu ağaçları tanımıyorum eksikliğim işte...
Diğer ağaçları anlatmadım geçeceğim...
Boyu dört beş metre olan ağacın dallarının uç kısımlarında üç beş yeşil yaprakları ve bir dalında da açmış beyaz bir ÇİÇEK var...
Bu mevsimde tek ÇİÇEK açmış olan ağacın ismini sorunca ERİK ağacı demez mi...
Şaşırmadım değil ya erik ağaçları Mart ve Mayıs aylarında çiçek açmıyor mu dediğimde taşı gediğine koymaz mı ev sahibi arkadaşım...
AŞK bu demez mi...
Nasıl yani dediğimde uygun ortamlarda AŞKA gelir tüm canlılar ve aşklarının ürününü verirler dedi arkadaşım ÇİÇEKLERİNİ açarak...
Bir arkadaşım da bir zamanlar ’sevgi ve sevmek değil midir bahşedilen en büyük nimet’ demişti bana...
Sevgi ve sevmek...
Sevmek ve sevilmek...
Gönüllerde açan çiçek...
Desem ki şimdi ’sevdim seni çiçek çiçek’
Erik dalında mevsim dışı açan beyaz bir çiçek...
Yoksa sen miydin o beyaz çiçek...
Seviyorum SENİ hem de çiçek çiçek...
YORUMLAR
Aşk...
Evrenin merkezi kara deliği bile yok sayan devasa bir aydınlık.
Özümüzde mevcut olan ve yaşama sevincine eşlik eden asla da beylik olmayan bir duygu.
Akıcı bir tempo ile güzel nakşetmişsiniz aşkın gücünü bir o kadar vardığımız nokta iken İlahi Aşkın Gücü.
Resmettiğiniz tablo yüreği ısıtan ve dostluk yine aşka dair sevgi en muteber duygu karşılık dahi beklemeden üstelik sadece karşı cinse beslenen bir duygu değil aşk hem masum hem yalın bir o kadar karmaşık.
Yüreğiniz dert görmesin dost yazarım.
İçten selam ve saygılarımla
Mehmet İmran Sevinç
Teşekkür eder şukran ve minnet duygularımı da sunarım değerli şair Gülüm Çalımsoy hanımefendi lutfen kabul buyrun efendim...
Sevgi ve selamlarımla...