- 202 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
SU UYUR DÜŞMAN UYUMAZ
Bakıyorum şöyle insanlar hala İsrail malı alıyor, İsrail malı olup olmadığını bile bilmiyor çoğu... CarrefourSA gibi İsrail’e hizmet eden kuruluşlara gidiyor insanlar.
Araştırıldığında İsrail malının altarnatifi o kadar çok ürün var ki. Sanırım bizi reklam ile kendi ürünlerinin yanına çekmesini biliyor İsrail.
Kendimize çeki düzen vermedikçe ilki Gazze’ de olan katliamlar kaçınılmaz şekilde devam edecek. Tamam zamanında İngiliz işbirliği ile Araplar ilk Mekke’ de Şerif Hüseyin başkanlığında Osmanlı’ ya karşı isyanı başlattı. Fakat bunun vurdumduymazlığı ile gaflet içerisinde olursak birgün kapımıza ve kafamıza dipçik dayadıklarında çok geç olacak. Ha belki o zor günleri biz görmeyiz fakat gelecek neslimiz için zor günler kapıda. Kurtuluş savaşında yaşadı bizim ecdadımız o zor günleri...
Kehanetler üzerinden hareket eden psikolojisi bozuk bir İsrail yönetimi var karşımızda. Daha sonra ise Türkiye topraklarına göz dikecekler. Zaten vadedilmiş topraklar için yıllar önce Irak, Suriye karıştı, bunun zeminini hazırlamak için tavşana bak yazıya tut dediler. Yapılan her müdahalelerinde kimse sesini çıkarmadıkça üstüne biraz daha koyup ileri gidiyorlar, bunun örneğini geçenlerde gördük. Neymiş, sözde bir Haham diyor bunu:Filistin’ li kadına tecavüz etmek caizmiş. Bu kadar alçalamaz insan. Aslında kızım sana söylüyorum gelinim sen anla mantığı bu. Ben her dediğimi yaptırırım insanlıkla bağdaşmayan ne olursa olsun demek bu.
Gazze alınıp, Batı Şeria, Ramallah, El Halil ardından Kudüs’ ü tamamen ele geçirecekler. Sonra Lübnan karıştırılacak. En sonunda tabi Türk toprakları (Şanlı Urfa) Bilhassa Güneydoğu Anadolu bölgesi. Ne demiş atalarımız: "Su uyur, düşman uyumaz"
İrfan Yıldırım Çevik
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.