- 286 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kötü niyetliler
Kötü niyetliler
Ahireti seç dünyayı seçme"diyenler de kötü niyetliler.Namaz oruç dini cihadın inkarına dönüşmüşse kötü niyet ara
Kötü niyetliler
Boşanmanın kolaylaştırılması"da iyi niyetlilik değil...Neslimize sahip çıkalım...Evler okullar sokaklar neslimizi bozar oldu
"Fakirlik kutsallıktır"diyenlerin de niyetleri kötü.Cihadı parası çok olan kazanır...Nuhun gemisi yoksa tufanda boğulur.
"Bu dava hor"dedi N Fazıl ama sihamız da var siahımız da ümmetin parası da var ama birleştirmiyoruz gücümüzü...demeyenler de kötü niyetliler...Gazzenin silaha ihtiyacı var...ABD ve İngiliz İsraile gemi gönderirken biz dua ediyoruz...dua değil mi gemi göndermek hz Nuha verilen gemi hikmetsizlik mi..."lafla peynir gemisi yürümez..."nutuk çekme gemi gönder...nükler gönder...Gazzedeki...katliamı bıçak gibi keseriz...eski ümmet değiliz artık hem sihamız var hem paramız var...elinle dilinle kalbinle müdahale et dedi hz Peygamber kötüye...İslam ülkeleri kötü niyetliler gazzeye karşı...Suud diyor ki İsraille normalleşecektik...engel oldunuz ey gazzeliler...bu mu hak dine uymak...bu mu ümmet olmak...Hainiz gazzeye karşı..."İslam kardeşliğine mürtediz..."ayetlerin mürtediyiz tevbe edelim ölmeden...
Sömürüldüğümüzü gizledi tarihçilerimiz...Fransız akıllı da türk akılsız mı yasalarımızı türk örfü ve Aklı belirlemeliydi...Kötü niyetli tarihçilerimiz...tarih yalan yazıyor...
Kötü niyetlileri bizden sandık 200 yıldır...Parayı kötüledik niye cihad için harcasak da mı para kötü...Dindarlık sandık parayı dünyayı kötülemeyi...
Hain olmayana "gerici"dediler...düşmana sömürme imkanı verenler ilerici mi...Ümmet birleşirse dünyayı titretir...Nükleri de var.parası da var...akıl ve nakil gücümüzü görmemizi istiyor bizden artık...
Kötü niyetliler
"Bize Arab sevici"diyenler de kötü niyetliler...Arabın da parasını cihada harcamayanı kötü niyetli...ancak.mürted yani...Kur’andan esmaya kullluktan mürted...
Allah"El-Galibtir...hz Nuha gemi verir galip gelsin diye...sebebleri yok saymaz.Vehhabtır kolaylaştırır acize zaferi ancak
Kötü niyetliler
Sanma ki iyi niyetliler...Kur’an kursundan başkasını okul saymayanlar var Sureti haktan görüldüklerine aldama...tahrif ediyorlar ayetleri bunlar...matematik zekası yok kimysal mantığı yok bu adamlar Kur’anı tahrif ediyorlar..."Allah nurunu tamamlar"sünnetullahı öğretiyor bu ayet ama bu gazzeliler yok olup yerine asalı musa gelince
Kötü niyetliler
İyi mal üretmeyenler de kötü niyetliler...hileciler kötü niyetliler yani...akıl ve nakille kavgalı her insan kötü niyetlidir...şeytanın askeridir yani...İsraili besleyenler müslüman ülkelerdir...silah üretmedik kaliteli mal üretmedik...ürettiklerimiz satılmıyor işte...
Kötü niyetliler
İsrailin yanında avanjalistlerden başkası durmaz.Siyonizm yalnızlaşacak artık çünkü sömürü zorlaştı.Hindistan-çin çatışması da zor...bunu umuyorlar işte...İsraili güçlü gösterenler ya bizim gücümüzü bilmiyorlar ya da kötü niyetliler...
Kötü niyetliler
Hamasa gaz veren İran da kötü niyetlidir...İsrailin emrindedir yani...Hamasa sabır tavsiye etmeyenler de kötü niyetliler yani...Hamasın işi akıllı iş mi...rehine kurtaracağım dedi ama 15 bin müslüman şehit oldu.es-sabura asilik bu.silahları da bitmiş.neden biriktirmemişler silah
Sansür uygulanmalı okul ders kitaplarına ve medyaya...Kötü niyetliler işte...
Memlekette "Amerikanın bizim çocuklar"dedikleri var...saflığı bırak yerli siyasetçilere sahip çık...celladına aşıksın...işte.
"Burada Kötü niyet ararım Ben""arabsevici"diyen amerika çocuğusun...birleşmemizi istemiyorsun bir elin nesi var iki elin sesi var..."dünya beşten büyük"de ey İslam ülkeleri...göster dünyanın beşten büyüklüğünü...Korkma artık...nükleri var bu ümmetin de...parası da var...
Düşmanına celladına aşıksın...ey ümmet.mürtedsin yani...dön "din kardeşine güçlüsün çünkü...dön kokulardan değilse mürtedsin...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.