- 254 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Korkak ve Sahte Krallar!
Halk dilinde; cesur, kahraman, lider, başarılı vb. anlamlara sahip kişi ve varlıklar için kral unvanı kullanılır. Ancak, bu gün Gazze’de ve yıllardır Filistin coğrafyasında yapılan zulüm ve katliamlar karşısında, İslam ülkeleri liderleri ve özellikle bazı Arap ülkeleri liderlerinin (Sözde Kralları) “süt dökmüş kedi” misali sus-pus olmaları beni bu başlığı kullanmaya yönlendirmiştir.
Siyonist İsrail hükümeti tarafından son bir aydır Gazze’de yaşatılan katliam ve soykırım karşısında; hem dindaşları, hem de soydaşları olan Filistin halkı için somut bir adım atamayan bu sahte ve korkak Krallar, hesap gününde Kadir olan Allah’a ne cevap verecekler!
Ey sahte ve korkak krallar! Gazze’de bebek, çocuk, kadın ve yaşlılar katl edilirken, size bahşedilen kaynakları pervasızca israf edip, servet biriktirmeniz sizi kurtaracağını düşünüyorsanız; Karun’un akıbetini okuyunuz!
Siz ey sahte ve korkak krallar! Filistin’de hastaneler, mabetler ve okullar hedef alınıp, katliam ve soykırım yapılırken; bu suskunluğunuz “summun, bukmun, umyun fehüm la yuminun” ayetinin kapsamına alındığının tefsirini okuyunuz!
Ey korkak ve sahte krallar! Efendimiz (sas): “ Zulme sessiz kalan; dilsiz şeytandır! İfadesi kapsamına girip- girmediğinizi düşünmüyor musunuz? Yoksa “. Sakın Allah’ı zalimlerin yaptıklarından habersiz sanma! Ancak onları, gözlerin dehşetten fırlayacak gibi olduğu bir güne erteliyor. (14/İbrahîm, 42) Ayeti sizi ürkütmüyor mu?
Siz ey korkak ve sahte krallar! Siyonist zalimlerin zulmüne sessiz kaldığınız yetmiyormuş gibi, doğrudan ve dolaylı yollarla cebren sahip olduğunuz ümmetin “Beyt’ül Mallarını” kâfirlere ve zalimlere peşkeş çekiyorsunuz! Bunun hesabının sorulmayacağı gafletinde yüzüyorsunuz!
Ey korkak ve sahte krallar! Siyonist terör devletinin zulmüne sessiz kaldığınız yetmiyormuş gibi, cebren yönetimini ele geçirdiğiniz ülkelerin halkının da bu zulme tepki vermesine de müsaade etmiyorsunuz. Hatta sesini çıkaranları tutuklatıp, zindanlara atıyorsunuz! Be hey zalimler…
Be hey korkak krallar! Korkaklar, hiçbir zaman tarih yazamazlar! Dolayısıyla “Zulm ile abad olanın; akıbeti berbat olur inşallah! Zalimler için; yaşasın Cehennem…
YORUMLAR
İyi de üstadım o ülkererin başındaki kralları İngiliz ve amerikalılar yerleştirdi .onlar bağlı ve sadık olmak zorundadırlar.yapacakları en küçük bir muhalefette onları indirip başkalarını o makamlara çıkartırlar.bu kral görünümlü kuklaların ipleri nasıl çekilirse o yöne dönerler .açıkçası bu Filistin meselesinde bu kuklaların davranışları beni hiç şallırtmadı .işin daha tuhafı uluslar arası arenada en sert tepkileri gösterenlerden biride Türkiye olmasına rağmen günde yedi ile on gemi arası da mal İsrail limanlarına gidiyor ülkemizde.Filistin katliyamının başladığı şu güne kadar yüzlerce gemi sevkiyat yapıldı israile ve yapmaya da devam ediyorlar. Yazınıza ek olarak bende katkı mahiyetinde bir şey eklemek istiyorum.Allah cehennemi yedi kapı olarak yaratmış ve her kapıya bir isim vermiş.bu kapılardan birin adı riya kapısıdır.hal böyleyken o kapının girişinin ne kadar kalabalık olacağını düşünemiyorum.Allah Hakka yardım etsin .Cümle ümmeti Muhammedin akıbetini hayır etsin amin. Kaleminize sağlık. Olsun .