- 199 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
DİJİTAL ÇAĞ
DİJİTAL ÇAĞ
Dijital çağ başlamış???Dijital çağ başlamış???
Hayırlı olsun herkese.
Kitap fuarı tepebaşında iken gidiyordum çok kimse bilmiyordu o zaman bile bu kadar ölü değildi fuar.
Şimdi çocuğun elinde telefon büyüklerde ise pc.
Zamanımı harcamak istemiyorum diyen,düşünmekten bile aciz insanlar.
İnsanlık can çekişiyor,insanlık ölüyor.
Ayakta bile yer bulamadığımız salonlar boştu malesef.
İşler kolaylaştı fakat,insanlar yapaylaştı.
Artık o yüreği yüzünde gülümsemesi ile gününü güzelleştirenler artık yok... İçtenlik saygıyla,samimiyetle sevgiyle yüzüne baktığınızda sonsuz demiyorum ,güvenebilecek kadar insanlar olmalı, sırtınızı döndüğünüzde yüzü ile yüreği bir olanlar olsun hayatınızda .Malesef yüzeysel donuk gülüşleri ile merhaba derken yüreğinizi donduran yapay gülümsemesi ile gülümseyenler,gülümsemesin daha iyi. Sırtınızı daha dönmeden kirli düşünceleri ile... Siz onunla sohbet etmek isterken o düşüncesi olmayan düşüncelerinin içinde kayboluyor.Bir merhaba derken bile yüreği buz dağı olan insanlar...Sıkıntıları varmış ,kimin yokki,yıkıp ,kırıp farkında olup ,birde farkında değilim diyenler, ego tavan,malesef yürek kırılıp helede soğuyunca artık sende sevgiyle gülümseyemiyorsun. özür dilerken bile gözlerini kaçırıyorsa bilinki Yüreğindekini gözleri ile saklayamıyorlar... Para evet para araç ,amaç olunca,parada seni esir almış ise ...Yürekten samimi,yürekler yok olmuş acı ama gerçekler. Kıskançlık,para hırsı bencillik, narsist insanlar malesef yaşarken öldük ,samimiyet öldü,Sevgi öldü.EMEK öldü ALLAH rahmet eylesin.Satılık ruhları ile,çıkarcı,yalancı kişilikler çoğaldı. Belkide yakınında olunca pek kondurmuyorsun ,farketmiyorsun uzaktan izleyince görüyorsun,samimiyetsizliklerini,ikiyüzlülüklerini... Samimi sevgiler,içtenlikle,samimiyetle yüzüne baktığınızda donuk bakışlar,donuk bir yürek hislerini kayıp etmiş insanların ,içtenliği,samimiyeti,sevgisi nasıl hissedilirki .???
Tutunduğu dal çıkarı için yalanları ise uğrama semtine bir daha.
Yapay zeka dediler yapay insanlara kaldık.
Artık dijital çağ hepimize hayırlı olsunnn 👏👏
Bundan sonra robotlarla konuşuruz,robotlaştık
İnsanlığa,insanlara gerek kalmadı artık.!
Yazan.Gönül Parıltı