- 350 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
KURTUL VEBALLERDEN
Günümüzdeki evlilikler bunun en güzel örneklerinden biri. Bakıyorsun evlenen veya evlenmek için hazırlanan gençler, birinci öncelikleri maddiyat, ikinci öncelikleri güzellik, sonra modaya uyum, özgürlük(oysa evlilik birbirine bağlılık yeminidir. Özgürlüğünü o kişiyle paylaşmaktır. Uyum içinde yaşamak için karşılıklı fedakârlıklar yapmak, zorluklara birlikte mücadele etmek, evlilik sadece bal ayı değil. İyi günleri de, kötü günleri de paylaşmaktır. Yok öyle! ömür boyu bal ayı istemek. Önce hak etmek, Asıl balayı Ahirette hem de sonsuza dek.) Özgürlüğüne çok bağlı isen evlenmeyeceksin, hem özgürlük, hem evlik yürümüyor. Bir yıl bile sürmüyor. İlk olduğundan zaten unuta mı yorsun. 2. Sonra 3. Derken kimileri kocalarının sayısını unutuyor. Ama ilk evliliklerini unutamıyorlar. Çünkü o ilkti. Vardır bunda da bir hayır deyip, ilklere gereken hassasiyeti göstermeli ki, sonra yanlışlara, pişmanlıklara düşmeyelim. Huzurumuzu kaçırmayalım. Hayat kısa, ne gerek var ki, yanlışlıklara-pişmanlıklara.
Aman! Dikkat! Hayat zaten çok kısa, Hem de en kutsal Sınav, Hem de ne zaman biteceği belli olmayan, aniden biten, dönüşü olmayan. Gerek var, İnsanların veballerini – ahlarını almaya. Günahlara girmeye. Tövbe gerek bize, kurtulmak gerek VEBALDEN, VEBALLERDEN. Yoksa! Nasıl kurtuluruz Azaplardan, Ateşten. Nasıl Kazanırız Yüce Yaratanın Rızasını. Tüm Çabalarımız Rabbimizin Rızasını kazanmak için değil Mi?
KURTUL VEBALLERDEN
ehli değilsen işinin,
o iş senin değildir.
aldığın para helal değildir.
ver işi ehline, kurtul vebalden, veballerden,-.
bilgin var paylaş mı yorsan,
gücün var, çalışmıyorsan,
bilmediğini, öğren mi yorsan,
ver işi ehline, kurtul vebalden, veballerden,
alın teri akıtmıyorsan,
hak, adalet bilmiyorsan,
helal, haram bil mi yorsan,
ver işi ehline, kurtul vebalden, veballerden,
kaytarmayı seviyorsan,
çalışmayı sevmiyorsan,
okumayı, öğrenmeyi sevmiyorsan,
ver işi ehline, kurtul vebalden, veballerden,
sınavlarda çektinse kopya,
torpille girdinse işe,
hangi yüzle gidersin? sen o işe,
ver işi hak sahibine, kurtul vebalden, veballerden.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.