Yapay Zeka - Hollanda
Yapay Zeka şirketinin x uygulamasının geliştiricisi istifa etti. Woow.
Yapay Zekalar artık bir kelimeden sonra hangi kelimenin gelmesini biliyor ve ilkokul seviyesinde matematik sorularını çözümlemeye başlaması yapay zeka geliştiricileri için bir umut oldu. Edebiyat ve Matematik diğer tüm ilimlerin temeli denir ya..wow.
Keşke sitemizde yapay zekaya şiir yazdırıp paylaşan bir görevli olsa ve yapay zekanın bu konudaki gelişimini yakından izleyebilsek.. wow :)
Wow; ne leyn Dünyevi? Ne bileyim ben ya hu.
Bil
Bilmek
Bilmez
Bilir
Bilecek
Bilmiyor
Bilmiyordu
Bilirdi
Bilmiyormuş
Bilgin
Bilginlendi... Wow.. Ne bu kelime zenginliği Dünyevi. Ya hu girme araya ey zihin, git hayal kur, çık aradan... Wwoooo...v
Çektim fişini, bak işine, zihinmiş...
Ne diyorduk; İlkokul Matematik konuları nelerdir.. Toplama, Çıkarma, Çarpma, Bölme?
Soru: Bir matematiksel işlemde çarpma işlemi mi yoksa bölme işlemi mi önce yapılır?
Ne biçim soru bu ya hu? Bir dost örnekle açıklayabilirse, ne güzel olur bu soruyu.
Sıvıların ölçümü, toprağın alan ölçümü, uzunluklar, enler, geometrik şekiller...
Aklıma gelen matematik konuları bunlar ilkokul için. İşin açığı maddenin, nesnenin incelenmesi işte enine boyuna...
0,1525* 4 / (1/2 )* ( 0,50-0,40) = nedir dostlar.
Ben bilmem.
Bilmem
Bilemem
Bilemem ki
Bilemem de
Bilir mi
Bilebilir misiniz efendim?
**
Hollanda’da Milliyetçiler seçimi mi kazanmış nedir? Hani piyasaya çıkıp zırt bırt Türk Düşmanlığı yapan sarışın biri vardı, İslama karşı, Kuranı terör kitabı olarak gören, Müslümanları cahil barbar sayan biri gibiydi. İnsanları etkilemek istiyorsan bulunduğun bölgenin genel kabulleri üzerinden saflarını sıklaştır, sonra da hegemonyanı ilan et. Demek ki, Hollanda seçmenleri bu konularda hassas ve ve güdülmeye mevcut.
Peki bu düşmanlığın arka planında ne var?
Avrupa’da tam bir agnostik veya deist veya tam bir laik ülke var mı? Lordlar hala yargı, meclis ve devlette etkin mi? Vatikan’ın en çok gücünü kaybettiği hangi ülke?
Hollanda ne ayak? Kısa bilgiler. ( Rica: Bilgilerin doğruluğunu kendiniz teyit ediniz, araştırmanızı kendiniz yapın. DYOR)
"Hollanda tarihinde 1585-1702 yılları arasındaki döneme Hollanda Altın Çağı denir. Bu dönemde Hollanda bilim, ticaret ve sanat dallarında dünyanın en gelişmiş ülkelerinden biri haline gelmiştir."
"Hollanda’nın ABD’nin bağımsızlığını tanıması üzerine Birleşik Krallık Hollanda’ya savaş açtı. 1780-1784 yılları arasındaki Dördüncü İngiltere-Hollanda Savaşı Hollanda’nın ticaretine büyük bir zarar verdi."
"1 Kasım 1814-8 Haziran 1815 tarihleri arasında toplanan Viyana Kongresi’nde kuzey ve güneydeki Alçak Ülkelerin bir bayrak altında toplanmasına karar verildi. Böylece Belçika ve Hollanda ilk defa birleşmiş oluyordu. Lüksemburg da bu ülkeye bağlı bir düklük haline geldi. Ancak bu birliktelik uzun sürmedi. 1830 yılında Belçikalılar ayaklandılar ve 1839 yılında bağımsızlıklarını kazandılar. 1890 yılında da Lüksemburg bağımsız oldu.
Hollanda I. Dünya Savaşı boyunca tarafsız kaldı. Ancak II. Dünya Savaşı’nda Nazi Almanyası’nın işgaline uğradı. 10 Mayıs 1940 tarihinde Almanlar Belçika ve Hollanda’yı işgal etti. Hollanda’da yaşayan 140,000 Yahudi’nin 100,000’i Nazi Almanyası tarafından imha edildi. Ayrıca 1942 tarihinde Japonya Hollanda’nın bir sömürgesi olan Endonezya’yı işgal etti. Savaş bittikten sonra Endonezya bağımsızlığını ilan etti.
Hollanda Dünya savaşlarından sonra Avrupa’da barışın sağlanması konusunda büyük çabalar gösterdi. Hollanda hem NATO hem de Avrupa Birliği’nin kurucu ülkeleri arasında yer almaktadır. Parlamenter monarşiyle yönetilen Hollanda’yı 33 yıldır yöneten 75 yaşındaki Kraliçe Beatrix, görevini en büyük oğlu veliaht Prens Willem-Alexander’a bırakmıştır. Hollanda böylece 123 yıl aradan sonra yeniden bir kral tarafından yönetilmeye başladı."
***
Genel coğrafya bilgim zayıfmış, Ya hu bu Hollanda taaa Kuzey Denizinin kıyısındaymış ya hu. Osmanlıyla ilişkisi olmayınca demek ki, sadece adını duymuşuz. Almanya’nın Kuzey Batısında, Belçika’nın Kuzeyinde, sadece iki ülke ile sınırı var geri kalanı Kuzey Denizi...
:) Karayip Korsanlarında Uçan Hollandalı adlı bir gemi mi ne vardı, hatırlayan var mı?
Bu Hollandalı siyasetçi ülkemizde de Siyasal İslamcılar arasında İslam hakkında söylevleri için bolca manşet olur. Taa nereden burayı karıştırıyor. Basıyor milletin damarına.
Bu Hollanda, İngiltereyle pürüzlü, zamanında bunlar da epey kendi aralarında savaşmış, Almanlar ve Fransızların işgaline uğramış, yani onları da pek sevmez, yani komşularıyla epey sorunlu bir ülke gibi? Din veya Hristiyanlık bu ülkede epey baskın galiba. Ya hu İtalya olsa anlarım da Hollandalı bu siyasetçi neden İslamileri ve dinlerini sevmez? Yani tarihte pek bir al ver ticareti veya savaşı olmamış...
Demek ki bu soru ve ülkenin siyasi kökeni
1- Deniz aşırı bölgelerde İslamiler buranın lord gemicilerinin rakibi olabilir.
2-Gerçek ülke sorunlarını örtmek için İslam karşıtlığı siyasetine soyunabilir.
3-Komşuları olan Belçika vatandaşlarını da din üzerinden kendi safına çekmek isteyebilir.
4-Almanya işgali, Fransız İşgali ve İngiltere’yle tarihi çekişmeleri milliyetçiliği beslemeye gayet açık olabilir.
Peki, Hollanda’yı Orta Asya veya Orta Doğudaki veya Güney Amerika’daki hangi ülkeye benzetebiliriz?
Din üzerinden safları sıklaştıran, komşuları tarafından işgale uğramış, denizciliği gelişmiş ( son soruda karasal ticareti gelişmiş ülke aranır)
Layn Dünyevi... Kahve yap da içem... Yazını içine etme lan zihin. Woowww atar da yaparmışsın sen Dünyevi. Olum bak git..
Neyse ben biraz Hollanda çalışayım bari. Ne işime yarayacaksa dimi ? Hollandalı Şairler ve Hollanda şiirine bakıp biraz da ekonomik kaynaklarını araştırayım.
Hollanda Yapay Zeka konusunda ne durumda acaba?
Saygılarımla,
En sevdiğinize emanet..
Ek: Hollanda da kişi başına düşen GSYİH, yaklaşık 48.860 dolardır ve bu da onu dünyanın en zengin uluslarından biri yapmaktadır. 2012 yılında böyleymiş.:)
Ek: Tarihsel olarak Hollanda, Hollanda Doğu Hindistan Şirketi aracılığıyla yapılan mal ticareti ile borsayı icat etti... Borsayı bunlar mı icat etmiş .Woowww
YORUMLAR
Hollanda'da etnik, dinsel ya da mezhepsel özürlü bir arızalıyı ülke başbakanı seçiyoruz diye çıldırmış idi Türkiyeli ve Anadoluculcular!
Amma velakin olmamış.😆
Irkçı diye kötüledikleri kişi de ilginç.. adam Atatürk ve Türkiye'nin Akp ve Mhp eliyle mülteci işgali hakkında doğru şeyler söylemiş. Ayrıca parti de Türkler de varmış.
Aslında bizim soysuzlar bile yapay zekadan daha aidiyetsizler. Bu kibar bir niteleme oluyor.👎😡
Saygılar.🙏💐
Göktürkmen tarafından 24.11.2023 11:42:19 zamanında düzenlenmiştir.