- 166 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İhtiyaçlar düşmanlığa sebebtir...
İhtiyaçlar düşmanlığa sebebtir...
"Kasap et derdinde koyun can derdinde"denilmiş...
Haç-hilal savaşı da ihtiyacın sonucu.siyonist-Hilal savaşı da..."Arz-ı mev’ud" yalanı da hilesi de...zırvası da
İhtiyaçlar Allahı bilmeye de sebebtir...
Mide verilmiş ihtiyaçlı yaratılmışız yani Allahı bilmemiz duacı olmamız...fıtratın sonucudur...fıtratın görevle alakası var...uyumu var...dünyanın yuvarlak olmasını seçen külli iradedir...görevlendirmiş dünyayı...gece-gündüz...yaz-kış gibi zıtlar...bolluk -darlık gibi zıtlara görevlendirmiş dünyayı...hem yuvarlak hem dönüyor hem dünyan güneşin etrafında dönüyor...İşte fıtrat bir Kur’andır...ayetlerin en güvenli tefsiridir..."Kendini bilen rabbini bilir"denilmiş...fıtratı bil Kur’andır o tefsirdir o...İlimdir o...ilmin kaynağıdır bu.Allahı eseriyle tanımaktır bu yani biyoloji kimya fizik matematik yalan yazmayan tarih coğrafya...Kur’an tefsiridir...Allahı eseriyle tanımaktır..."bilinmek istedim ve yarattım"buyurdu.bilmek için yaratılanı tanı...99 esmanın sudurunun sonucu bu yaratılmışlar...her biri bir öğretmendir...
Haç-lı Hilal savaşı siyonist-Hilal savaşı...ene ırk ümmet kavramlarını mı Allahı mı ululayacağımızın da imtihanıdır...Kilise sömür müslümana kalmasın demiş...arz-ı mev’ud inancı da aynı mantık aynı kafadarlık...Haçlı-siyonist birleşti Osmanlıyı yıktı ve sömürdü ve semirdi...Ve İslam için geri kalmışlığın sebebidir...dedi...Kur’an hz Adem şeytana yenildi der...ve "El_Hakim sıfatının sudurudur bu dedi...Ümmetin için bile esmadan Allahtan uzaklaşma der Kur’an.ama kilise ve havra sınıfta kaldı...200 yıldır sömürdüler semirdiler"İnsan hakkı"dediler ama müslüman boğazladılar...İşte Gazze...Kim Allahtan uzaksa onu haykırıyor...
Adam "Fakirlik kutsal"diyor.Allaha fakir demek Küfürdür..."esma sahibidir Allah...Allaha cahil demek de küfürdür...Matematik biyoloji kutsal değil demek te küfürdür...hz İbrahim biyolojiye kulluk yapmadığı için Nemruda yenildi der Kur’an...Tevbe güzeldir demediği için şeytan uzaklaştırıldı Allahtan...Allahı bilmek isteyen ilme bilme sarılsın.Yaratılan Allahın eseridir eser müessiri tanıtır...Süleymaniye mimar Sinanı tanıtır mimarlık ilmini tanıtır...
Fizik Kimya Matematik Ve Biyoloji kutsaldır çünkü 99 esmanın sudurudur her ilim.her gerçek.yani kainat da Kur’andır...Allahın her eseri de Kur’andır...Nemrud hz İbrahimi yendi...Allahın her eylemi hali düşüncesi duygusu ...Kur’andır ayettir tefsirdir...Yaratılan "Ben"der ve Allahtan uzaklaşır.şeytanlaşır...yahudi "ırkım kutsal"dedi...Osmanlı ümmet kutsal dedi...Fatih devrinde ümmet kutsaldı belki ama 2.Abdulhamit zamanında kutsal değildi..."Fakirlik kutsal"diyen hocalar vardı..."midem kutsal"diyen müslümanlar vardı...yani mürtedler vardı "Midem kutsal diyen...mürteddir."haçlı ya denktir.zulüm ölüm yağmalıydı üstlerine ve 200 yıldır yağıyor...şimdi de Gazzede ölüm yağıyor..."evim olsun diyen Gazzeli başını yarar evin...Silahın yoksa...Silahın önemidir öğretilen bu...şimdi Gazzeliye ve ümmete...Hz İbrahime de öğretmişti önem sırasını olaylarla yüce Allah...biyoloji ilmine de kutsal de...demişti vuku bulan olaylar.Olayların kaynağı külli iradedir...Ümmetin Osmanlının yıkılışı "mideye önem verişlerinden oldu"Kilise seviyesinde olanlar da "Midem"demişti...Ümmet de...Allah mürteddi ümmet önceledi mürtedi cezalandırmayı..."Yasak meyveye yaklaşan hz Adem olsa cennetten çıkar dedi Kur’an ümmet de cennetten çıkarıldı..."El-Hakim sudur etti..."Allah zıtları zıtlıkları nötürlendirdiğinde cezalandırır...silah önemsiz"diyen midecileri cezalandırır Allah hz İbrahim bile olsa zaferi alır Nemruda verir diyor işte Kur’an.Kafana göre bozma Kur’an öğretisini...Allahın terazisine göre mürted olmuştu Osmanlıda binler müslüman...Hz İbrahime dediki Allah ...kamil değilsin halilim değilsin...Nemruda yenilmeyi hakkedersin biyoloji ilmine kutsallık ver ve kul ol...hz Eyyub da hastalğa mağlup oldu Şafi sıfatına kullukla kutruldu...Peygambersin ekmelsin imamsın ...demiyor Allah eksiksin ekmel ol ki hastalığı senden kaldırayım ...diyor...kafana göre kibrine göre bozma bu güzel öğretileri...
Dünya yuvarlak olmasaydı gece-gündüz olmazdı.dağlar olmasaydı iniş çıkış olmazdı zorluktan sonra kolaylık var dedi coğrafya da
4 Kutsal Kitap derki...İlim kutsaldır.Fizik Kimya Matematik Ve Biyoloji kutsaldır.Cihaddır bu ilimleri edinmek
200yıldır ümmet zelil edildi...bu şerden de hayır çıkacaktır.Nemruda hz İbrahimin de mağlubiyeti şerdi ama Allah nuha gemi yapmayı hz musaya asayı kullanmayı öğretti...hz İBrahime de biyolojiye kullukla kurtulacağını sinekle nemrudu öldürerek anlattı öğretti...Kamilleştirdi Hz İbrahimi ve halim dedi seçti onu...
Gazze bir şer ama Allah şerleri hayra çevirir mi.İşte İsrail mallarına dünyada"Boykot var"4.küresel gücüz bu anlaşılacak
Natoda da ekipleşmeliyiz.bölgemizde de.dünyada da"Kazan-Kazan"ilkemiz.BM amaçlı olmalı TDT.Yahudi Türkler de.Osmanlıyı yahudi Türkler yıktı...yani tükü türkle kırdırdılar...Yahudi oluşları bazı Türklerin problem edilmesin artık...Selçuklu beyliklerini de birbirine kırdırdılar...BM nin amaçlarında birleşmeli Türkler... birbirine yine düşmesinler yani...iyi amaçlarda olsun birleşmeyi sağlasınlar dinde ve mezheb de birleşmelerine ihtiyaç yok güçlü silahlar birleşme ihtiyacını yok ediyor artık...çünkü müşrikin de en yakını olsun yahudi Türkler...Türkü türke kırdırma devri kapansın artık...Bölgemize de barışı hakim etmemiz mümkün artık...denge noktaları oluşturursak düşmanlık biter cizye veren müşrike saldırma der fıkhımız...
Duamız bölgede barış için olsun artık.Kan dursun bölgemizde..Dua ne mi.elinle dilinle kalbinle yani eyleminle düşüncenle duygunla dua et.engel ol.sev-sevme,kötü say-iyi say.yık-yıkma
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.