- 202 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Filistinde Yanlış Hesap
Hamas terör örgütümüdür diye tartışanlar bilmelidir ki İsrail’in estirdiği terör ve soykırım karşısında Hamas melek kalır.
İsrail Filistin’lerin evlerini ve topraklarını dünyada eşi benzeri görülmemiş bir terörle ve soykırımla Filistinlilerin elinden alıyor. Üstelik hitleri mezarında ters çevirecek bir soykırımla. Firavunun yahudilere yaptığı israilin Filistinlilere yaptığının yanında devede kulak kalır. Bu İsrailli yahudiler bir de “antisemitizm” palavrası arkasında bütün dünyaya kan kusturmakta. Bütün insanlığı paradan bir buzağıya taparak esir alan yeryüzünün gelmiş geçmiş en kanlı soykırım makinesi… “Tanrıyı kıyamete zorlamak” gibi sapkın bir inanışla “vadedilmiş toprakları” coğrafyasına katmak için ağaçtan böçeğe, insandan umrana herşeyi tarumar etmekte.
Bütün yahudilerin aklında tutması gereken yegane Hakikat Türkleri kendilerine düşman etmemektir. Koşar adım Türkleri kendine düşman etmek için elinden geleni ardına koymayan İsrail hükümeti zannetmesin ki parayı verir hırkayı alırız. Mavi Marmara anıtını bombalayan İsrail hükümeti parasını verdik babalar gibi bombalarız havası parasını verdiğiniz aşağılık insanlara söker. Şehadetin parayla satılamayacağını ölümden kurtulmak için saklanacağınız ağaç bulamadığınızda anlayacaksınız. Yeryüzünde yaptığınız bozgunculuğun hesabı size sorulduğunda taptıklarınızın aslında konuşamadıklarını da anlayacaksınız. O yüzden Türkiye’den toprak satın aldıysanız tez elden satın. Ne bu topraklar Filistin ne bu topraklarda yaşayan insanlar Filistinli. Bu ülkede yaşayan bütün insanların bilmeleri gereken yegane Hakikat Türklerin yaşadığı Topraklar Allah’ın ayetleridir ve satılık değildir.
Bir generalin bir Tv programında “artık eli silah tutan bütün Filistinli erkekler Hamas a bu direnişte yardım etmelidir çünkü İsrail hiç bir uluslararası anlaşmayı tanımaksızın herkesi öldürmektedir” der demez spikerinden konuğuna “bu tam da israilin istediği şey” dedi üstelik kendini Filistinli akademisyen tanıtan kişi bile bu tezi destekledi. Şimdi vatanını savunmak israilin istediği bir şeyse neden Hamaslıları değilde Filistinlili sivilleri öldürüyor İsrail. Çünkü tıpkı hitler gibi gücü silahsız sivillere yetiyor. O zaman sadece eli silah tutan erkeklerin savaşmasından sadece yahudiler ve onların yandaşları korkar. Ne diyecekler dünyaya Filistinli erkeklerle başedemedik biz de kadın ve çocukları öldürmeye karar verdik mi? Böyle namussuz bir dünya da yaşamak ne ölmek ne?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.