Gidiyorum
Zihnimin kökünde belirdi bir karanlık, mum yaktım, lamba yaktım, güneşi serdim zihnime yetmedi ne yıldırımın ışığı ne topladığım yıldızların, cehennem ateşinin aydınlığı ne de nur denilen o büyülü aydınlık. Çekti ne varsa içine, aldı, yok etti. Çare bulamadım.
Kimi zaman sesleri geliyor içeriden ışıkların. Birbiriyle kavgaya tutuşmuş onlar da. Mumun zaten esamesi okunmuyor hiç sesi çıkmadı, lamba da yok olmuş sanırım piyasadan. Yıldırım diğer ışıkların arasına kaynamış, öyle diyor, güneş yıldızlara sesleniyor artırın biraz sıcaklığınızı, yardım edin bana dağıtalım bu karanlığı, yıldızlar diyor ki; olan biteni verdik daha ne yapalım, yıldırım sesleniyor arada bir cehenneme, aydınlığın ateşin bu kadarcık mı, ne oldu sana dağıt şu karanlığı, cehennem diyor ki; ulan daha nasıl parlayayım, neyi yakayım, nur a sesleniyor cehennem, ey nur dağıt şu karanlığı yoksa halimiz harap, kalmayacak yakacak yaktıkça aydınlanacak bir şey, nur da cevap veriyor, Tanrının belaları daha ne yapayım, beni de sömürdü bu karanlık, böyle giderse tükeneceğim ben de.
Düşünüyorum da, mutlaka vardır bu karanlığın bir kökü, bir sonu, oraya ulaşabilirsem tüm ışıkları da kurtarabilirim, azat edebilirim bu kölelikten.
Karanlığa dalıyorum, mumun kokusu geliyor bir yerlerden, kendinden bir şey kalmamış olsa da bir koku bırakmış, lamba sinmiş ilk adım attığım yerlere, kokusunu da bırakmamış hiç bir esamesini okuyamıyorum. Sonra yıldırım görülüyor uzaktan, öyle hızlı hareket ediyor ki durduğu yerde bir daha durmuyor, gözlerimdeki üstün teknoloji düğmesini kurcalıyor ve ileri görüş tekniğine geçiyorum, yıldırım tam karşımda put gibi duruyor şimdi, ne oldu ne yaptınız, yıldırım; devam diyor vur kaça, elimden gelen bu dostum, güneş nerede diyorum, ileride galiba bir gitti daha da görmedim ilk günden beri diyor...
...
Yürüyüp gidiyorum...
Gidiyorum
Gidiyorum
Arada bir sesleniyorum, kimse var mı, kimse var mı...
YORUMLAR
"Ya Rab!..Bu karanlık gecenin yok mu sabahı" diyektim ki, mumun kokusu gelince ilerledik .Bir de baktım ki bir mum.Yaktık onu aceleden .Her tarafı aydınlatıyordu dibi hariç.Vetamda oradan yükseliyordu göğe me'ariç.Gerisi...
Yine bizi yollara düşürdünüz Üstad.Çok yaşayın .Rahat ve iyi yaşayın.Karamsar düşünceleri boşlayın.Relax olup masal diyarında biraz da şalgam haşlayın.Su akar yolunu bulur.Gavarları temiz tutarsak sulardaki bulanıklık durulur.Saatler geleceğe kurulur Hayırlı sabahlar.Sağlıcakla.Saygıyla.
Olsa ne fark edecek?
Hem gidelim tamam da insan kendinden gidebiliyor mu ki?
İnsanoğlunun hep vardır gitme isteği
Öyle bir şiirim vardı onu bırakıyorum bakalım benim gidişimi üstad beğenecek mi 🙃
Gitmelerin Sihri
Hadi kalk gidelim yüreğim
Yalın ayak, beş parasız
Derdi, tasayı soğuk odalara kilitleyerek
Hislerinin çürük içinde bırakılmadığı yerlere...
Hadi kalk gidelim yüreğim
Kanırtmadan daha fazla içindeki yetimin dizlerini
Kimsenin yükünü sırtlanmadan
Yenilmediğimiz yerlere...
Hadi kalk gidelim yüreğim
Düzlük olsun sonumuz
Yokuş çıkmaya yok mecalim
Huzur olsun soluduğumuz
Dikenler olmasın yürüdüğümüz yollarda
Pırıl pırıl olsun göğümüz
Hadi kalk gidelim yüreğim
Kimseli kimsesizliğimizden
Huzurlu yalnızlıklara
Gösteriş esiri sevgilerden
Kendimizi sevmeye fırsat bulacağımız
Yarınlara...
Hadi kalk gidelim yüreğim...
Gecen mis koksun üstad🤍🦋
Yinsani
Eksik olmayın,
Güzel zihinsel yolculuklar dilerim. Hiç olmazsa gittik sayalım, kandırmaya devam edelim aynaları. :)
Gül'enyüz
E haklısın :)
Bende merak ediyorum gidenlere güzel bir şeyler olmuşsa belki cesaret buluruz kim bilir...
Geç kalmayız umarım...
Hiç olmazsa tebessüm edelim 🙃
Hayat kısa
Kuşlar uçuyor
Falan filan
🤍🦋
Teşekkür ederim
https://youtube.com/watch?v=o2EgM4JGWxY?si=UWWOLQJNVzGIjTBd
Aynalaaaarrr🐣
Kendimi okuyorum sandım🙂
Çoktan uyanmışsınız
Hiçbir yere gidemezsiniz 👁
Bende gidecektim gidemedim kaldım
🤷🏼♀🤭🤒✨💫
Kimse zaten sensin
O zaman varsın işte 👁
-Belıeve- tarafından 21.11.2023 01:49:48 zamanında düzenlenmiştir.
Yinsani
Eksik olmayın..
Teşekkür ediyorum.
Believe_TülAySLAN
Sınıfta mı kaldım şimdi !?🙄
Karanlığın hangi katmanı
Griler dediğimiz cinler alemimi
Ya da yukarıdakiler mi 👁👣
Varlığa selam ol’sun
Yinsani
( ileri de ne var? ) - de bitişik, ben de sınıfta çaktım:)
Believe_TülAySLAN
Çok farklı boyutlara yolculuk yaptım astral ya da her ne ise
Hatta en son bu duruma birebir canlı şahit olanlarda oldu defterden
iki kişinin yanına gidip onlara ne poziyonları söyledim ve teyit ettiler
ve gerisini burdan yazmayayım
müsait olduğunuzda mesajla isterseniz konuşuruz
şimdi izin rica ediyorum
uykumu diriltip tekrar sabaha karşı öldürücem 🙂