- 317 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kalp Allah’ın en gizemli ordularının karargahıydı.
Kalp Allah’ın en gizemli ordularının karargahıydı.
Dünyada sekiz milyar insan yaşıyor. Bunun iki buçuk milyarı da müslüman topluluklar. Bugün İsrail ’liler Filistinli masum, mazlum müslümanlara soykırım uyguluyor. Ey analar; size sesleniyorum. Babaları bir tarafa bırakıyorum. Analar evlat acısını çok daha derin hisseder, çok daha acı yaşarlar. Çocuğunun Eline tiken batsa uykuları kaçar, gecesi, gündüze karışır. Onun için analara sesleniyorum.
Filistinli çocuklarda bir ana kuzusu, sizin n olduğunuz gibi onlarda ana. Bir düşün o acıyı. Ciğerleri param parça olmuş konuştukça ciğerlerinden kan geliyor. Hani dua inanmış kalbin akıl, sır ermez silahıydı.
Kalp Allah’ın en gizemli ordularının karargahıydı.
Neden bu dua ordularını karargahından çıkarıp teçhizatlandırıp düşman üzerine salmıyorsunuz. Şimdi, hemen şimdi. Bir abdest al, karargahından çıkar şu askerleri. Şimdi değilse ne zaman. Haykırıyorum şimdi değilse ne zaman. Senin tabi olduğun dinin peygamberi senin için bir mesaj bırakmış, bak alıyorum aşağıya. “Kim bir kötülüğü görürse, onu eliyle değiştirsin. Şayet bozulmasını eliyle değiştirmeye gücü yetmiyorsa, diliyle değiştirsin. Diliyle değiştirmeye de gücü yetmiyorsa, kalbiyle düzeltme cihetine gitsin ki, bu imanın en zayıf derecesidir.
Hadi bu hadisi duymadınız, bilmiyorsunuz diyelim. “Sizden hayra çağıran, iyiliği emredip kötülüğü meneden bir topluluk bulunsun’’. Ayetinidemi duymadınız, okumadınız. Bilmiyor musunuz?
Biz millet olarak bu yükümlülüğü devletimize verdik. Devletimiz bizim yükümlülüğümüzü yerine getiriyor. Ya sana düşen ne? Devletine destek olmak arkasında muhkem bir kale gibi durmak ve yanındayız mesajını vermek değilmidir. Hani elimiz yetmezse dilimizle, o da yetmezse kalbimizle, zulme perde olacaktık. ‘’Hani eller bağlı, diller lal, kalplerde türlü türlü hal olsada. Hani dua inanmış kalbin akıl sır ermez silahıydı. Çıkarın şu dua silahını şimdi değilse ne zaman.
Madem eller bağlı, diller lal olmuş, konuşamıyor. Kalplerimiz bir yerde birleşemiyor. Kalplerde türlü türlü hal olmuşsa da kalbin akıl ermez silahını yolla şu Siyonizm’in ocağına. İyilik emir ve kötülükten nehiy vazifesi, müslümanlar üzerine bir farzdır. Bunun farziyeti Kur’an ve Sünnet’ le sabittir. Aynı zamanda bu farz, İslam’ın en büyük farzlarından biri ve dinin temelidir. İslam nizamı bu sayede kemale erer ve yücelir. Şu kadar var ki, bu görevi yerine getirmesi gereken bir grup teşekkülü farz-ı kifayedir. İslam ümmeti, bu yükümlülüğün yerine getirilmesinin bir cemaat yükümlülüğündedir. Bu yerine getirilmediği takdirde, bütün ümmet mesuliyetten kurtulamaz. Biz millet olarak bu yükümlülüğü devletimize verdik.
Sel üzerindeki saman çöpü gibi bir o yana bir bu yana savrulup gidiyoruz. Uyan artık gaflet uykusundan. Hani maşrıkta bir kardeşimizin eline tiken batsa mağripteki kardeşinin elinden kan damlayacaktı.
Buna inanan ümmet nerede. Ne oldu bize. Kim örttü, üstümüze bu gaflet gömleğini. Hani mağripte yas tutsa, maşrıkta kan ağlardı kardeşi. Ne oldu neler oluyor beton duvar kesildik. Bütün analara sesleniyorum. Anasınız siz dayanamazsınız o yavrulara, o kınalı kuzulara, sesinizi yükseltin, haykırın artık. Hani dua inanmış kalbin akıl sır ermez silahıydı. Çıkarın silahınızı
Selin üstündeki saman çöpü gibi bir ümmet
Kalplerine çökmüş bir zulmet
Eli bağlı, dili bağlı, ayağı bağlı, gözü bağlı gönlü bağlı bütün uzuvları bağlı izliyor.
Masumların helal süt emmiş dudaklarından her zaman olduğu gibi yine kan damlıyor.
Hani elimiz yetmezse dilimizle, o da yetmezse kalbimizle, zulme perde olacaktık. Hani eller bağlı, diller lal, kalplerde türlü türlü hal olsada,
Hani dua inanmış kalbin akıl sır ermez silahıydı.
Kalp Allah’ın en gizemli ordularının karargahıydı.
Hani iman etti mi? Bir insan, bir vücudun uzuvları gibi olurdu.
Maşrık’ te diken batsa, Mağripte kan damlardı,
Mağrip yas tutsa, Maşrık’ ta kan ağlardı.
Ne oldu,
Ne oluyor,
Neden olmuyor. Neden bir türlü uyanamıyoruz. Ya Allah, bismillah, Allah’ u ekber
AR_____________________________________________________________________AR
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.