- 264 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÖRNEK VATANDAŞ MUHTAR ADAYI SEDAT SAKİN
ÖRNEK VATANDAŞ MUHTAR ADAYI SEDAT SAKİN
Bu haftaki köşe yazımda uzun süredir sosyal medyadan takip ettiğim kendince yaptığı çalışmalarla Ensar şehir Reyhanlı’mızda herkesin sevgisini,saygısını kazanmış birini Sedat Sakin beyi yazmak istedim.Şimdi burada sizlere biyografi yazıpta aman banane kardeşim dedirtmemek için direk sizlere Sedat Sakin bey’in herkes tarafından örnek alınması gereken yapmış olduğu çalışmalardan bahsedeğim…
MUHTAR ADAYI-ESNAF-REYHANLI SEVDALISI
Yeni adliye civarında emlakçılık ile evine helal lokma götürme ile yaşamaktadır.Geçen dönem yerel seçimlerde muhtar adayı olmuş ama nasip olmamış.Mart 2024 seçimlerinde yine aday oldu.Muhtar seçilmese bile yaşadığı mahalleye kendi gücüyle,imkanıyla birşeyler yapmaktadır.Almış olduğu hoparlör ve sehpaları taziye çadırlarına götürmekle başlamış.Ve buda yetmez gibi kışın taziye çadırlarında kullanılmak üzere elektrikli sobalar alıp hibe etmiş.Yenişehir gölüne hayırseverlerin hediye ettiği ördekleri,balıkları bırakarak göle gelenleri karşılayan dostlarımızın olmasına öncülük etmiştir. Cuma Namazı çıkışında hayırseverlerin gönderdiği Kuran-ı Kerimleri dağıtmış.Sadece kendi mahallesi için değil şehrin her tarafında oluşan olumsuzluklara kendi imkanları ile çare bulmaya çalışan örnek bir Vatandaş…Şehirdeki aksilikleri sosyal medya hesabından paylaşarak birileri görüp de yetkililere ulaştırır ümidiyle çekinmeden yapan birisidir.İyi günde kötü günde gece gündüz demeden birilerinin yanında.
AMAN BANANE DEMEYEN BİRİ
Umursamazlığın zirvede yaşandığı bir dönemde o hep birşeyler yapmaya çalışıyor.Yeri geldiğinde ailesini bile ihmal eder ama o her zaman bir yerlerde…Şehir için kim hayırlı bir adım atsa gece gündüz demeden orada onlarla….
Sedat Sakin beyi şahsen tanıyan biri değilim sosyal medyadan görüp onun çalışmalarını takdir eden biri olarak bu yazıyı kaleme aldım.O henüz bir muhtar değilken bile gecesini gündüzüne katıyor bir de seçildiği zamanı nasip olur görürsem o vakit yine bir yazı kaleme alırım….
Sedat bey gibi insanları Ensar şehrimizde daha çok görme duasıyla...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.