- 906 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
HER HAYAT BİR ROMAN
Dün gece bir sosyal medya platformunda arkadaşlarıma; Geceye bir soru: Hayatını Roman olarak yazsan, o romanın adı ne olurdu? Neden?" diye bir soru yönelttim. Hepsi çok sağ olsun, yazan yazmayan herkese teşekkür ediyorum. Müthiş Roman isimleri ve müthiş yorumlar yapıldı. Kim ne mi dedi? Buyurun, birlikte okuyalım.
ŞEMSİ NUR KARABELA Hocam; "Yazamam. Öyle kolay değil. Yazarım diyen de yalan söyler. Çünkü daha ölmedik. Belki en güzel yeri daha yaşamadık.
Şu ana kadar yaşadığımı yazmak isteseydim ki ister miyim bilmiyorum adını en son düşünürdüm sanırım.
Cismi oluşmayana isim koymazdım." diye cevap verdi.
ZEHRA DENİZ Hanım: "İki kısma bölerdim hayatımın romanını birincisi 18 yaş öncesi ikincisi sonrası olurdu." dedi.
AYŞE YELMEN Hanım: ""İnsanlar" dan ötürü romanımın adını
Yoruldum dedikçe yokuş oldunuz koyardım." diye yanıtladı.
FATMA ELMAS Hanım: "İnsanlar" dan ötürü romanımın adını
Yoruldum dedikçe yokuş oldunuz koyardım." dedi.
SELMA KOMLEKSİZ Hanım: Bir şey yazmadı, düşünen emoji koydu.
SEVDİYE AFACAN ÖZDEN Hanım: "Romanımın ismini çok hastalıklar çektiğim için kimse hasta olmasın koyardım iyi geceler." diye cevap verdi.
HÜLYA DENİZ Hanım: "Güvendiklerimin sırtımdaki hançeri." adını koyardım, dedi.
LEYLA BAY Hanım: "Şu an yazıyorum o romanı, Rabb’im izin verirse tamamlayacağım, biraz yavaş ilerliyor...🙏
O romanımın ismi "Terra’da Bir Leyla 📌"
Nedeni ; bizim aile büyüklerimiz, büyükanne ve büyükbabamız ARZ ve Yeryüzüne "Terra" derler...
O sebepten anlamı, ARZ’da Bir Leyla... YERYÜZÜ’nde Bir Leyla 📌🙏🍀" şeklinde güzel bir açıklama yaptı.
GÖNÜL KESKİN Hocam: " Rağmen dünyaya bıraktığım iyi izler adını verirdim."
DERİN SONSUZLUK: "Ayyy ben şokk!" demekle yetindi.
ŞULE ÖZDEN Hanım: "Savrulmuş hayatlar olurdu." dedi.
NURCAN GÜLSEREN GÜLER Hanım: "Kulpu kırık, bir küçük pembe fincan.
Roman yazmadım ama, arada küçük öykülerde gezinerek yazdım.
Fincanı bir mağazada görmüştüm.
Arada indirim fiyatları oluştuğunda, bir köşeye atılmış, bana bakıyordu, ben seninim,
Beni al diye,
Şu anda yazı masamda,
İçine küçük kalemler koydum.
İyi günler." diyerek müthiş bir açıklama yaptı.
ELVİRA XELİLOVA Hanım: "Yaşamağa dəyərmiş." dedi.
ADA VARLİKSU Hanım: "Boş" dedi, kısa ve anlamlı.
FATMA ÖZAY Hanım: "Yazsaydım gecenin sessizliği veya gecenin öteki yüzü diye gece çok çalıştım çok şeyler gördüm." diye cevapladı.
AYFER BAKİ Hanım: "Günlük olarak kurşun kalem karalamaları yeterli hocam benim monsiuer le heç dövüşemecem
Toplum olarak yazsaydım( Asimile) koyardım ismini." dedi.
LEYLA KARABAGLİ Hanım: "Biz akraba kurbanı olduk." dedi.
Bu güzel yorumlar için her birine tekrar tekrar teşekkür ediyorum. Umarım hepsi Roman yazar, kitap haline getiri ve bizler de severek okuruz.
İSMAİL MALATYA