DOKUNAMAM YALNIZ DOKUNDURABİLİRİM
Yaşanmışlıklar geçmiştir.Yaşanacaklara odaklanıp dokunamadıkarımıza dokunduramazsak içimizde ukte kalır
O zaman dokundur.Yani sen dokun dur.
Ama değerlerine dokundurma.Dokun ekonomiye,eğitime,sağlığa,güvenliğe,
adalete..
Sosyaliz, sosyalsiniz, sosyaller.Sosyalleşmeden olmuyor bu işler.Aksi taktirde tek ağız açılır,tek ağız kapanır.İtiraz mercii devre dışı kalır ve kabullenişler başlar.Hayat bizim ise;
iki çift söz de biz etmeliyiz.Körü körüne istemediğimiz birinin peşinden gitmemeliyiz.Tercih hakkımız olmalı.Dayatmalara meydan vermemeliyiz .
Hakkını aramayanın hakkı yenir.Sonrasında ben yaptım oldu denir.Mazlumların hakkı yenir.Ölçerek dokun,biçerek dokun, geçerek dokun.Dokunamıyorsan dokundur.Dokundur şarkısını söyleyin hep birlikte.Müzik ruhun gıdasıdır.Bu işve naz neyin edasıdır?
İstifa üzerine istifa.Milletin iradesi düştü ha..Seçmen selamı kesti ha..Sıkıştırmak lazım tümünü çıkmaza.Muhtaç edeceksin çakaralmaza.Ne desem ki seçmenin kadrini bilmeze?..
Ses versin büyük şehirler,çağlamalı nehirler.Panzehire dönsün zehirler.Yeşersin bütün dallar.Kır çiçekleriyle dolsun yollar ..Dostane sarılsın kollar.Bu ülke hepimizin.Renk olsun bütün farklar.Üçler,yediler,kırklar.Helale dönsün çarklar.
Zengin iz..zenginsiniz..zenginler..Bulunmaz senin dengin.Kırmızı beyaz rengin.Unutma!..
"Ey Türk istikbalinin evladı!..Seni bu hazineden mahrum etmek isteyecek dahili ve harici bedhahların olacaktır.Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE! "