M.Ö. 4
Milattan Önce 4. İmparator Yuri’nin 23. yılı. Hadi gençler toparlanın Mançurya Ovalarına, Kore Yarımadasına gidiyoruz. Binin bakalım şu kapsüle. Bas düğmeye, ışınla bizi Ferhat Abi.
Yok ışınlamam, ne işiniz var, çok uzak orası. Ferhat abi ışınlar mısın ya hu? Olmaz, o zamanda kredi kartı geçmez, lira geçmez, dolar geçmez, altınımızda sizi idare edecek kadar yok, aç kalırsınız, kurda kuşa yem olursunuz. Oturun oturduğunuz yerde. Ferhat abi, ışınlar mısın bizi. Merak etme sihirli klavye yanımızda. Tamam o zaman, ışınlarım, desenize sihirli klavye yanımızda deyu.
Arkadaşlar; Ferhat abi, gönlünde akrep bulunmaz biri, kendinden çok sizi düşünür. Gün görmüş biri. İyi ki yanımızda.
Yeiku abi, efendim, ne yapacağız Mançurya’da Kore’de ya hu, bari Orta Asya’ya falan gitseydik Mete Han’ın zamanına. Oraya sonra gideriz, şimdi size Gök Tengrinin destek verdiği bir olay göstereceğim orada.
Yani olay şu: arapların berberilerin yahudilerin kitaplarından, inançlarından milleti kurtardık ama iyice zıvanadan çıktınız, bir şeye inanmanız lazım yoksa tırlatırsınız. O yüzden Gök Tengri’nin nasıl olaylara müdahale ettiğini, Çin zulmünden Korelileri nasıl kurtardığını göstereceğim.
Yeiku abi, bu çekik gözlüler ne ayak, Japonlar, Çinliler, Biraz biraz Türkler, Koreliler. En son dna analizlerinde bütün insanlığın 7 soy kökten geldiği...
Arkadaşlar hangi yıldayız, M.S. 2023 de, bugün ne oldu, İstanbul’da bir baba, üç çocuğunu ve eşini öldürdükten sonra bir intihar notu bırakarak intihar etti. Geldiğimiz durum bu, geçen yıllarda da bir aile reisi siyanür içirip içerek hem çocuklarını hem de eşini sonra da kendisini bu dünyadan göndermişti. Bunun nedeni ne?
Ne yani Yeiku abi, M.Ö. 4’te Mançurya’da mı bulacağız çareyi, onu mu demek istiyorsun.
İnan lan kapsülden, gitmiyoruz bir yere, Ferhat abi kes enerjiyi, kaldır şu kapsülü de... Olmaz. Ferhat Abi, dellendirme beni, kapa şu aleti, gitmiyoruz.
Basıyorum düğmeye, yola çıktınız artık, hadi çav çav..
Ferhaaa...
Bu da iyice kafayı yedi ha, hem bas düğmeye ışınla bizi diyor, sonra ben olmaz diyorum, zorluyor, sonra basma düğmeye vazgeçtik diyor, ben de basıyorum düğmeye cuf cuf.. Manyak mıdır nedir, Ferhat abiymiş, şimdi ben bu gidenlerin mallarını mülklerini üzerime geçireyim de görsünler günlerini ...
0,1686 dayız Yeiku abi, Neresi burası, sanırım Hazar Denizinin kuzeyi. Ya hu güneyinden gitseydik ya, neyse.. Bi mola verelim lakin sessiz sedasız bir yer bulun da insanları rahatsız etmeyelim. Ne koymuş çıkınımıza Ferhat abi bakın bakalım. İyi olur abi, valla karnımız açıkmıştı. Ne var çıkında... Abi... He.. İstersen kendin bak ama... İstersen yola devam edelim eğlenmeyelim yolcu yolunda gerek. Ne var çıkında dedim...
Ulan Ferhat abi, dönüşte gösteririm ben sana. Ulan böyle şaka yapılır mı ya. Ne yazıyor notta arkadaşlar bakın hele. Siz siz olun Ferhattır, Mecnundur, Keremdir sakın güvenmeyin. Leyla, Aslı, Şirin hepsi hurafe artık.
Ne yazıyor okuyun:
Sevgili Yeiku, çok safsın, bana güvenmeyecektin, aleti tek gidişe ayarladım, yani yaktınız sadece gitmek için, dönüşünüz imkansız, o yüzden malınızı mülkünüzü üzerime geçireceğim, ziyan olmasın. Basmıştım ya düğmeye, bu notta üzerine soğuk su niyetine, Ha ha ha ... Çıkında ne olduğunu biliyorsun. Hadi size kolaylı gelsin. Göktengri midir, Allah mıdır, Tanrı mıdır kurtarabiliyorsa kurtarsın sizi bakalım .
YORUMLAR
İşin içinde Ferhat abi varsa kapsül altından olsa binmem abi binmem 🐣
Cücük tüylerim diken diken oldu
Bissürü bipli cümle bırakıldı bay F'ye.
Yaptığından ötürü değil haa yanlış anlaşılmasın sadece adından ötürü 🙈
Bol subliminal mesajlı yazı yine okutturdu kendini
Klavyenize bereket 🍭