- 159 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kutsal ırka Faiz helal...Çünkü kazanç kutsal işlere harcanıyor.
Kutsal ırka Faiz helal...Çünkü kazanç kutsal işlere harcanıyor.
Avanjelistlerin kafa bu...Avanjalist olmayanın devlet olma hakkı yok...Filistin ayrı devlet olamaz.İki kafalı devlet olamaz tek devlet olacak.diğer ırklar kutsala kullukla dünyada yaşayacak ve cennet o zamandır onlara.Değilse teröristtirler.Mürteddirler.
Kutsal ırkın diğer ırklardan faiz alması cennet kazandırır verene...Çünkü kutsal ırk krallık görevi için harcar o faiz kazancını...bu düşüncedeler
Kutsal ırka devlet helal...Çünkü devlet kutsal işlere çlışıyor.Laikliği sevmezler Kutsal devlet.şarttır.
Kutsal ırka Faiz helal...Çünkü kazanç kutsal işlere harcanıyor.
Filistin meselesi sömürme işidir.Kutsal ırkın sömürmesi faiz alması dinlerinin verdiği hak.Bazı kişiler için haramlar dinden kalkar
Avanjalistler insanı dinden soğuturlar...Kutsallık için yalan söylenir...Beyazdır o yalan...sinsi davranışlar da beyazdır...Kutsallık için çalınan para da beyaz paradır...kağıdı dolar diye salla piyasıya kutsallığa kulluksa...Beyin bu beyin...Tam bir tarikat beyni.Kutsal kişi için zina bile helaldir çünkü kutsallığa hizmet var...yani döl bankası ile evlen sen de neslin de cennetlik olur...Çünkü Kutsallığa kul oldun...Kafa bu avanjalistlerde siyonistler de ve ortadoks yahudileri fikren de siyonistlerden ayrılıyorlar...
Avanjalistler şu ayetin yanlı tefsirinin ürünüdür ama ölçü esmadır"ayette avanjalistlerde "Kutsal ırktır ölçü""Hak Ali"cilerde de Ali soyu...İmamet o soyun hakkıdır..."Sizi yeryüzünün halifeleri yapan, size verdiği şeylerde, sizi denemek için, kiminizi kiminizden derecelerle üstün kılan O’dur. Şüphesiz Rabbin, cezası çabuk olandır ve O, bağışlayan, esirgeyendir."(En’am/165)
Şu ayetin de yanlı yorumudur Avanjalist beyin...hileci o beyin...Hani Rabbin meleklere: “Ben yeryüzünde bir halife yaratacağım.” demişti. Dediler ki: “Orada bozgunculuk yapacak ve kan dökecek birini mi (halife) kılacaksın? Oysa bizler seni tüm eksiklerden tenzih ederek sana hamd etmekte ve seni takdis etmekteyiz.” (Allah) dedi ki: “Şüphesiz ki ben, sizin bilmediklerinizi biliyorum.”(Bakara/30)
Evet...Evanjelik Hıristiyanlık, farklı isimler altında oluşmuş olan Protestan doktrine bağlı kiliseler topluluğunun adıdır. Reform hareketinden sonra Avrupa’da ve özellikle Amerika’da kendilerini Evanjelik sayan birçok Protestan kilise kurulmuştur. Amerika’da dinsel yaşamın ön sıralarını işgal eden ana Evanjelik kilise ve cemaatler, diğer sosyal gerçeklerle birlikte Avrupa’dan giden gezgin misyoner vaizlerin katkılarıyla kurulmuştur.
Avanjalist kafa...KULU KULA KUL YAPAN bir kafa bu çünkü kul kutsal olamaz der Kur’an peygamberler bile zelle işler...
Kutsal ırk ve diğer ırklar ayrı devlet olamaz...Devlet olma tek kutsal ırkın hakkı.Diğer ırklar kula kul olurlarsa cennete gidebilir.İnanç bu.Avanjalist kafa hint kafası gibi İnek bile kutsal. yeterki yahudi ırkından olsun kutsaldır.Ölçü esma değil yani...Kur’ana secdeli kafa..esmaya kul olan kutsal kişidir der...mü’min kişidir der.şimdiki mü’minler de hileci siyonistler de hileci...hileciye hileci imam ...hileciler devleti...hilecilere kalmış dünyamız al birini vur diğerine...
Avanjalistin sahte şeyhin eli...ABDnin eli...Ebrehenin eli kurusun.değilse hz muhammede düşmanlık bitmez.Kim besledi ebrehenin elini kim güçlendirdi.
İsrail arz-ı mevudda başka ırktan insan görmek istemiyor.Irk kıyımı amaçlı bu amaçı ancak ABD fakirleşirse başaramazlar
Şükür Allaha...ABD halkı artık neden fakirleşiyoruz diye soruyor...Ukraynaya yardım kesilir bir gün.yunana da...pkk’ya da.diğer örgütlere de
Şükür Allaha...İklim değişikliği ABDyi fakirleştirecek.AByi rus gübresi almaması fakirleştirecek.Irkçılık bu ya rusya gıda satmak istemiyor ABye
Avanjalist Batı bizimle hiç barışmaz.kerkük bizim ama vermezler.kerkükü sömürmek isterler.Nato ülkeleri bizi bize hiç bırakmayacaklar.
"Hak"Alicilerin de" Avanjalis beyni var Kula kul ol.İmama kul ol...diyen kafa...Esmaya Allaha kul ol...demeyen hileci kafa...şeytani kafa...kinci kafa...İbrahimi Nemruda hizmet ettirmek isteyen kafa...Habili Kabilin kölesi yapmak isteyen kafa...İran kafası...ermenilerle arama türkler girmesin istiyor...Rusya da türkler çinle aramda güçlü halde olmamalı diyor.İngiliz destekli Turana karşı
Düşman uyumamıza sebeb ama Netanyahu gibi düşman ise soykırım için.açıklamıyorlar ama arz-ı mev’udun petrolü ve altınları amaçları
Netanyahunun 40 hahamdan fetva alması da bir hile.soykırım amaçlı çünkü.Gazzeyi insansızlaştıracak niyeti bu.açıklamıyor...
Siyonist beyin HAMASA silah kazandırdı ama bu Bedir olmayacak...ne kuyuların başını mü’minler tutmuş.Ellerinde hiç bir şey yok hz İbrahimin Nemrutla savaşı bu...Biyolojik silahla ancak Nemrut olan o kavim yok edilebilir...
Şerlerin varlığı hayra sebeb...Şeytanın bile varlığı hayra sebeb.uyanıklığın sebebi düşman olmasa uyuruz...Soy kırımcı artık savaşlar...Nükler de soy kırım içindir...Kutsal kim güç kime nasib olacak"La galibe illallah..."
secde mi yaşamın...ey Kutsal ırk...ey "Hak Aliciler"işiniz hile ise vay diğer ırkların hali...İnsan hakları da Kutsal ırk içindir...her yasa ile kutsal ırk mensuplarıdır korunan...kimyasal yasaksa kutsal ırktır düşünülen gazzeli değil...
Avanjalik kafa her din de var...Faizle para almak da sevaptır çünkü İsraili kuran ailelere destek bu.der Avanjalistler."Hak Aliciler"de bazı günahlar haram değil o soya der...İran yok ol de...İsraillilerle aynı zalim özlüler çünkü...aynı zalim beyin var ikisinde de...Irkçı beyin var ikisinde de...Arabda da aynı beyin var...halife mi dinler bunlar Allahı dinlemiyorlar ancak güçtan kahırdan anlar bunlar..."Peygamberin kavmindenim beni sev diyor Arablar"Peygamberin cenneti var mı şefaat makamı ona cenneti emrine veriyor mu...Yönetme hakkı veriyor mu...ben cenneti olana kul olurum ancak.ölçüm esmadır talib olduğum cennet onun cenneti...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.