- 193 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YİĞİT ADAM
YİĞİT ADAM
Nasip olmadı dünya gözüyle omuz omuza seninle yol yürümek, dünya gözüyle seni görmek.Ben seni görmeden senin hayatını araştırıp,seninle yol yürüyen ağabeylerimizden seni dinleyerek tanıyıp sevdim liderim dedim.Sonra geriye bıraktığın gözbebeğim dediğin ocaklarında dönemin Hatay il Başkanı Mahmut hoca ile tanışarak Alperen Ocaklarına girdim.Orada seninle yol yürümüş olan değerli insanlar tanıdım seni onlardan da dinledim.Daha da sevdim önce liderim dedim,sonra ağabeyim dedim.Araştırmacı-Yazar Sadık hocamızla ocakta tanıştık sohbet ettik.Antakya kitap fuarında imza gününe katılarak hocamızı orada yalnız bırakmadık.
Ocakta senin ilkelerinle yetişmiş,seni kendine örnek almış Hakan kardeşimle tanıştık ve onunla omuz omuza yürüdük.
Üç yıl gibi bir sürede yeri geldi yorulduk,yeri geldi ailemizi ihmal ettik,yeri geldi terledik ama asla of demedik.Sana olan sevgimiz,sana olan bağlılımız herşeyin unutturuyordu bizlere..
Yağmur misali damla damla seni anlattık nesile,kalem seni anlatan şiirler yazdırdı bizlere elimiz yorulsa bile bizler asla yorulmadık.
Yolumuza taş koyanlar oldu yılmadık,
Ezmedik kimseyi,
Yanlışa yanlış dedik doğruya doğru,
ZalimeAlp,
Zalime Eren olduk...
#MehmetYETEK
#MuhsinBaşkanaDizeler
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.