- 168 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Külli irade ve İmtihan.
Külli irade ve İmtihan.
Külli iradenin dediği olur...Hz Adem cennette daim kalmak isterdi ama adl sıfatı engel oldu.Hakkedecek hiç bir eylem hal düşünce duygu yoktu hz Ademde cenneti.Ve Şeytanı musallat etti adl sıfatı ona.Zelle sonucu cennetten çıkarıldı.çünkü hz Allah dünya da yaratmıştı boşa mı yaratmıştı Ademin nesli için yaratmıştı "El_Hakim sıfatı galip geldi dünyaya indirildi hz Adem...Vehhab sıfatı gereği verdiği cenneti "El-Hakim sıfatı gereği geri aldı hz Allah...cenneti geri Aldı.zaten hediyeyedi zellesi ile hediyeye layık olmadığını göstermiş oldu hz Adem ise...Layık olmadığın senden alınır "Sükrünü eda edemediğin senden alınır"...ABD ye Nükler verdi Allah layık değilse alır nasıl alır Nükleri hiçleştiren silahlar verir ABDnin düşmanlarına nüklerine rağmen mağlup olur ABD...dehz Ademden verdiği cenneti aldı.
Külli irade ve İmtihan.
"Allahın dediği olur"Külli iradenin dediği olur yani...ne şeytanın dediği ne hz Ademin dediği ne de şeyhinin dediği değil hz Allahın kulli iradesinin dediği olur...ama zıtları savaştırarak sebeb-Sonuç kuralı gereği oluyor Külli iradenin dediği...cüz’i iradelere de sorumluluk yükleniyor..."Kaderimmiş"demesi var olanı sorumluluktan kurtarmaz..Topa girdin çünkü...
Külli irade ve İmtihan.
"Ey Hamas kime güvendin de bu işe kalkıştın"İşte İran kıs kıs gülüyor sunni kanı akıyor çünkü..."Es-Sabura asi oldun sen.seni namazın da kurtarmaz Allahın kahrından...Hz Ademi de kurtarmadı çünkü.Külli irade ne istiyor diye sormadın.Çanakkale de mecburdu Osmanlı savaşa çünkü savaş ehve-i şer olmuştu...Ve seyit onbaşının attığı top İngiliz gemisini batırdı bu Nusret nasib oldu Osmanlıya ya sana benzeri nusretler de nasip olmuyor çünkü İranın gazına geldin.İran ırkçıdır müşriktir müşrike alet oldun onlar adına oldu savaşın..."Hak Alici" ler için ve "Hak Alicilik" için savaşın...tevbe et...Hz İbrahim ihlas için savaşcıydı.Nemrutu Allah musallat etti..."Berden" emri geldi...sen "Berden emrini hakketmek için ne yaptın .kazaya kalmış namazın yok ama İrana secdelisin.İnşaallah Türkiyenin "GARANTÖRLÜĞÜ" sağlanır da ateşine "Berden" emri gelir...tevbe et irandan artık...O kıs kıs gülüyor .ancak bunu yapar o...
Külli irade ve İmtihan.
Hz Musaya ASA verildi ey hamas sende yok asa.Osmanlıya top seyit onbaşı o top olmasaydı gemiyi batıramazdı Külli iradenin dediği olur çünkü...Adl sıfatı eyleminin halinin düşüncenin duygunun sonucunu sunar sanar. "Allahtan yardım bedir de sahabeye bile gelmezdi sahabe üzerine düşeni yaptı...melekler gelmez üzerine düşeni yaptı Osmanlı topu vardı melek aldı o topu geminin baasından içeri saldı...paylaşımı bu insanla meleğin...İmanla insanın ihals da insanın.Topun yoksa melek top üretip ingiliz gemisine atmıyor yani...ey Hamas...İnşaallah"Türkiyenin Garantörlük talebi kabul görür"" bütün duam bu...sen de İrandan tevbe et ki bu dualar kabul görsün...
Külli irade ve İmtihan.
"Gemisiz NUH olunmaz"Osmanlının tufanlara da hazırlığı vardı.Sahabenin de uhutlara hendeklere yetecek gücü vardı...hicret onları çelikleştirmişti...Nükler sahibi olmuşlardı sanki hicretle...işte doktorlarınız ve teknik silah üretecek kimyasal üretecek kişileriniz var olmuş sizin de hicret çelikleştirir çünkü.Belki kimyasallarla cezalandıracaksınız son anda İsrail ordusunu...
Külli irade ve İmtihan.
İrancıların baskısında olursak YEMEN gibi İsraile saldırırdık.İran da ölen müslümandır diye sevinirdi.İran münafıktır çünkü
Külli irade ve İmtihan.
Acınılası hallerin var"Es-Sabur"zikri için.Annenin göğsünde süt toprağın göğsünde meyveler tahıllar."Eş_şekür"zikri için.ABD nin baskılarına sabretmezsen "Es-Sabura asi olma Hamas gibi"annenin göğsündeki sütten içemezsin topraklarındaki enerjiyi de tahılı da meyveleri de...Hicretin kazandıracağı teknik ilimlerden de yararlanamazsın...namazın ise sıfırla çarpılır ve çöpe atılır...Önce hicret sonra zafer nasip oldu hz Peygambere...Unutma.
Külli irade ve İmtihan.
İsrail in nüfusu 8.5 milyon diye küçümsemeyin en az 5 milyar İsrailci var dünyada uşağı sömürücü ekibi... var.
Külli irade ve İmtihan.
külli iradeyi eleştirme o Allahın iradesi ama yaratılanların iradesini eleştir.Neden Gazzzede doğdum deme.Nüklerimiz yok de
Külli irade ve İmtihan.
Kassam tugaylarının kazaya kalmış namazları yokmuş.Namazları namaz mı ki.Sıfırla çarpılır..."Atlar besle" emrine asiler onlar...Hicret görevine de asiler"çünkü.Esmaya kulluğun adıdır müslüman.Ölçü esma.Namaz sıfırla çarpılır çünkü ama esmaya adl sıfatına hadimlik sıfırla çarpılmaz...İngiliz -Osmanlıyı yendi.Nemrut da hz İbrahimi...Tevben ödüllenilir ama namazın sıfırla da çarpılabilir...Külli irade böyle tarihi incele de Külli iradeyi doğru tanı...ey mürşit efendi..
Külli irade ve İmtihan.
ABD incirlik kapatılırsa çökmez bölgeden de gitmez Almanya da yunanistanda üsleri dolu.Akdenizde gemileri dolu...İncirliği kapatırsan rusla anlaşır paylaşımda ABD...sömürüde rus da razı olur çin de...ABD ye.
Siyanistler işbirlikçilerini çabuk satar mideleri beyinleridir vicdanlarıdır çünkü.İsraili kazandıramazsa siyonistler terk eder...rusla çinle paylaşım için çalışırlar...vadedilen toprakları...ve dünya zenginliğini...
Türkiye köprü.İsrail-AB arasında aracı.İsrail Türkiyeye çok muhtaç.."inşaallah Türkiye garantör olacak"Bu bir büyük barıştır...gayretimiz buna olmalı...
Türkiye köprü Türki cumhuriyetler bize muhtaç ABde de.Aracıyız.Rusya-AB arasında da aracıyız.Çin-AB arasında da
Zıtlar kavga etmeli ki fanilik olsun savaş adalet içinse güzel ırk ve ene içinse çirkindir ancak.Esmaya kulluk için savaş ibadet...ey Hamas çin dost olmaz sömürür...işte d.türkistanın hali...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.