- 314 Okunma
- 0 Yorum
- 5 Beğeni
Sevgili John
Sevgili John✨🍂💫
Sana bu mısraları uzayın derin köşelerinden yazıyorum. Hissizlik yıldızından çıkıp yürüyorum ayaklarımın altına Vivaldi eşlik ediyor. “Kalbimi üretemiyorum” diye seslendim etrafımda konuşan yıldız tohumlarına. Hepsi birden sırtüstü yatıp “gel buraya uzunca uykuya yat” dedi. Gitsem mi acaba John?! Karnımda taşıdığım annemide orada doğururum ne dersin i?!
John John John!!!
Seni sırtımda açan süt gülüşlerin sokağının içindeki kalp çiçekleri gibi seviyorum. Bana sakın gel deme. Biliyorsun kalbim cesedimle fil dişi diyarına taşındı. Orda çocuklarla birlikte denizleri bardaklara katıp tekrar döküyoruz balıkların içlerine. Biliyor musun John ?!
Balıkların içleri okyanusla dolu. “Saçmalama” dediğini duyar gibiyim. Ve gülümsediğini. Ve biliyorum ki gülümsediğinde gözlerinden öperim ben’lerin düştüğünü. John ben gelemiyorum yanına. Sende sakın gelmeye kalkma ve sakın sesime düşme. Sesine düşmemek için yazıyorum biliyorsun. Birbirimizin sesine çarparsak kıyamet kopacakmış.
Ah John ah.
Tüm uzay istasyonlarını satın aldım sırf bu yüzden. Sakın şeytanın bacağına milyonlarca insan verip düşme sesime sakın.
John John!
Mektubum eline geçer geçmez gökyüzüne bir milyon göz yaşı at. Ben onları gözlerimle yakalar kirpiklerime şemsiye yaparım. Kirpik uçları karamel soslu kalp hapı niyetine kullanırım. Unutma sakın John unutma!
Seni sırtımda açan kalp çiçekleri gibi seviyorum. Şimdi gitmem lazım. Beni bekliyor, karnımda taşıdığım annem
Ensenden öpüyorum
Yaseminia 🍂✨
Unuttummmmm John
Benim için gökyüzünü, bulutları. denizleri, okyanusları, denizlerde ve okyanuslarda açan kuşları ağaçlarda açan balıkları ve gülücük kuşlarını öpmeyi unutma ✨🍂💫
Ana Karakterler:Yaseminia ve John
Sevgili John Yazısına Yorum Yap
"Sevgili John" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.