- 204 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Demokrasi, insan hakları ve özgür basın
Bir yahudi icadı olan “özgür basın” aslında gerçeğin nasıl saptırıldığının kanıtıdır. İsrail yahudilerinin sistematik soykırımlarını İsrail’in müsade ettiği kadar veren tüm dünyanın evlere şenlik “ hür basını” aslında nası iki yüzlü olduğunun açık göstergesini sergiliyor Filistinin Gaza savaşında. İsrail’in köpek kurtarma görüntülerinin en dramatik kurgularla dünya basınında Filistinli bebeklerin kadınların soykırıma uğratılması görüntülerinin önüne nasıl geçtiğini tarihe ibretle not düşün. Hitleri mumla aratan 21 yüzyılın en kanlı soykırımlarına yardım ve yataklık eden Fransa İngiltere Amerika Almanya hitlere de tıpkı netenyahuya yardım ettiği gibi yardım etmişti. Sabahtan akşama tüm dünyaya demokrasi ve insan hakları dersi veren bu soykırımcı alçakların maskesini “özgür basından” dinlediğini zanneden zavallılardan olmayın. Zira Tv ve gazetelerde gördüğünüz bu görüntüler bir gözdağı dır… “Köleliğe razı gelmezseniz sizin başınıza da gelecek olan bu dur” Nedir sizden istedikleri kölelik? Yüzde yüz biat batının yenilmezliği ve batı için istenileni kayıtsız şartsız vermek. Zenginlikse zenginliğinizi onur haysiyet namus ve şerefse onu… Doğmuş bebeğiniz doğmamış bebeğiniz kısaca sizi siz yapan herşeyi istiyorlarsa vereceksiniz. Yok öyle yağma demeyin sakın… yağmalarlar…
Hükümetlerimize bir bakın ülkemizi açlık sınırının alnında bir sefalete sürükleyip ne kadar maneviyat varsa “ devletler şirketler gibidir” deyip “babalar gibi satarım” diye satan ve satmaya devam edenlerin bakmayın Filistin için hamasetlerine, mavi Marmara’da ki şehitleri nasıl sattılarsa yine aynısını yapmaktan zerre imtina etmezler… Filistin için atıp tutarken arka planda köprü ve yolları satma planı yapan bir iktidarın samimiyeti netenyahunun barış niyeti kadardır.
Dincisi dinsizi İsrail’den izin almadan bir görüntü yayınlanamayan özgür basının evlere şenlik haber kanallarının namusu tiktoktan canlı yayın yapan bir orospu kadardır. Bütün dünya bu haldedir… ölümün sıradanlaştığı bu ahlaksız yıkıma su taşıyan iktidarlar tarihin en kirli sayfalarında ölümden beslenenler olarak yer alacaklardır. Siz siz olun özgürlük karakteriniz olsun. Karakteri özgürlük olan muhtaç olduğu kudreti damarlarındaki asil kanda bulacaktır… Ne mutlu Türküm diyene
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.