- 327 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BURÇLU FIRINCI CUMA ÇELİK - NAFİ ÇAĞLAR
BURÇLU FIRINCI CUMA ÇELİK - NAFİ ÇAĞLAR
2003 yılı Ekim ayı idi. MHP İl yönetimimdeki arkadaşlara; yaşı büyük olan, davaya emek vermiş, bizden öncekiler tarafından ihmal edilmiş kimseler varsa söyleyin ilgilenelim demiştim. Bunun üzerine bana verilen ve masa takvimine ilk yazdığım isimlerden birisi Cuma Çelik olmuştu. Bana ismi verene, telefonunu bul bir zahmet dedim. Çabuk buldu, verdi. Ben masaya geçmiş ve hemen aramıştım. Cuma Çelik durumu anlayınca, bir telefona bile çok sevinmişti. Seni kısmet olursa ziyaret etmek istiyoruz. Fakat önce, zamanın varsa seni il binamıza bekliyoruz demiştim. O da gelirim deyince ben seni On gün içinde bekliyoruz diye belirtmiştim. Aradan üç gün geçmişti. Bir yönetim toplantımız sonrasında, arkadaşların yanında tekrar arayıp, herkesin selamını iletmiş ve beklemekte olduğumuzu hatırlatmıştım. Bunun üzerine daha da mutlu olmuştu. Rahmetli ertesi günü çıkıp gelmişti. Kendisini saygıyla karşılamış, çay içip, sohbet etmiş ve görüşlerine başvurmuştuk. Bize şöyle demişti. "Beni yıllardır kimse arayıp sormuyordu. Tüm yönetime teşekkür ederim." Sonra izin istemişti. Devlet Hastanesi karşısındaki binamızdaydık. Merdiven başına kadar eşlik etmiş, önümü düğmelemiş, elini sıkarken, her zaman bekleriz demiştim. O da son derece memnuniyetle, onure olmuş şekilde "Başkan her zaman yanındayım, ben de beklerim" deyip basamaklardan inmeye başlamıştı. Biz de geri içeri girmiştik. Rahmetli Fırıncı Cuma adını veren arkadaş bana "başkan doğrusu, adını yazarsın, öyle kalır sanmıştım. Anında aradın, görüştün, kısa sürede gelmesini sağladın Helal olsun sana" demişti. Şahinbey Burç Kerpin köyünden Fırıncı Cuma Çelik’in ruhu şad olsun. Başta Gaziantep eski ocak başkanımız, ülküdaşımız yani rahmetlinin büyük oğlu Serdar Çelik olmak üzere, tüm yakınlarına başsağlığı ve ferahlık diliyorum.
NAFİ ÇAĞLAR
2 Kasım 2023 Perş. 19.02
Küçükçekmece / İstanbul
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.