- 409 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Sessiz UYU MÜSLÜMAN! Gazze'de insanlık ölüyor..
İsrail kafirinin Filistin’deki soykırım ve katliamları bütün hızıyla devam ediyor.
Yaklaşık bir aydır Filistinli kardeşlerimiz aç, susuz imkansızlıklar içerisinde çok büyük destanlar yazmaktadırlar...
Kudüs, Filistin, Gazze deyince, kelimeler kifayetsiz kalıyor, kelimeler tükenip, boğazımızda düğümleniyor
Sonuç ne olursa olsun, kazanan Filistinli kardeşlerimiz olacaktır.,
Bu şerefli cihadın, direnişin zalimler karşısında ki duruşun, mutlak Filistin için bir dönüm noktası olurken, müslüman dünyasınında nihayet uyanmasına vesile olacaktır.
Peygamberimiz (SAV), ‘Cennet kılıçların gölgesi altındadır’ diye buyurmuştur.
Siyonist düşmanların işgal postalları altında rezil ve zelil yaşamaktansa, izzetli ve şerefli bir ölüm, daha efdaldir.
Tefsir kitaplarında "Nice az birlik vardır ki, Allah’ın izniyle sayıca çok birliği yenmişlerdir, Allah sabredenlerle beraberdir”...249 Bakara
Şehit edilen masum çocukları, Bebeklerı, kadınları, yaşlı, genç sivilleri gördükçe yüreğimiz yanıyor, daha çokta kin nefret ve azimle zafere koşmanın planlarını yapıyoruz..
Yarım asra yakındır Filistinli kardeşlerimiz çok bedeller ödedi, çok acılar çektiler. En sonunda karar verdiler ki her gün ölmektense bir kere ölmek daha iyidir deyip, her şeye gözlerini kapartarak, hatta tüm dünyayı karşılarına alarak kutlu bir zaferi başlattılar..
Onlar için bundan sonra "ya şehadet ya zafer"… Başka seçenekleri de yok..’
Bütün bu saldırılara, atılan bombalara rağmen ayakta kalmaları ve cesurca savaşmaları, onlara Allah’ın yardımı ve mükafatıdır. Çocuğundan, kadınına, bütün halkın bu kadar dirayetli olması, şikâyetçi olmamaları bunun bir alametidir.
Filistinliler yıllar var’ki bombaların, tankların, topların ve zırhlı araçların arasında mücadele ede ede bugünlere geldiler.
Karşılarında, ölümden korkan, hain, satılmış yamyam, piyon siyonist israil halkı ve onların askerleri yok…
"Karşılarında cennete sevdalı şehadet arzulayan, Muaz’lar, Musab’lar gibi civanmert yiğitler var."
İsrail karşınızda öyle bir ordu var ki; sizin hayata olan sevdanızdan daha ziyade, ölüme, Şehadete sevdalı yiğitler var bu orduda...
Şehadet haberlerini tekbirlerle, tebrik eden yiğitler onlar...
İsrail arkasındaki küfür dünyasının desteğine rağmen, kendisinde göğüs göğüse savaşacak "yürek isteyen o cesareti bulamamakta", ancak uzaktan uzağa korkakça, kancıkça bombalar yağdırıp saklanmaktadır..
Ey ABD - Ey Batı - Ey Avrupa; imdat gelin bizi İsrail’in elinden kurtarın diye feryat eden, kadınıyla, Erkeğiyle hiç bir Filistinli göreniniz, duyanınız varmı?
Hepsinin dilinde; ‘Hasbunallahu Ve Nimel Vekil, Nimel Mevla Ve Ni’mel Nasir- Allah bize yeter. O ne güzel vekildir. O ne güzel Mevla o ne güzel yardımcıdır.’ Ayetiyle Allah’a teslim olmuş kahramanlar..
Bizim İçimizde deki yazar, çizer, sanatçı, kör, sağır siyonist uşakları, İsrail sevicileri, münafıklar! Bir hayvan haberi kadar dahi, bombalar altında ki anne, babaların kucağındaki, paramparça olan masum bebeklerin feryatlarıyla arş-ı alayı titreten acılarını görmezden gelmektedirler.
Arap dünyası, müslümanlar derin uykuda, bir gün sıranın kendilerine de geleceği günleri beklemektedirler..
Piyon Liderlere, satılmış yöneticilere rağmen, dünya müslümanları, Hatta Batı’nın duyarlı insanları ayakta, her an patlamaya hazır bir bomba gibi beklemektedirler.
"Halbuki ki küfre rıza, küfür olduğu gibi, zulme razı olmak dahi zulümdür." R.N
Uykuları kaçan annelerimiz, boğazından lokma geçmeyen genç kardeşlerimiz. okul harçlığını Filistin’e gönderen çocuklarımız bizi ümitlendirmektedir.
Kudüs’ün özgürlüğünü dualarının en başına alan, maddi, manevi seferber olan kardeşlerimizin varlığı bizi ümitlendirmektedir.
Dünyanın her yerinden, “Keşke sınırlar açılsa da ben de Kudüs’te , Gazze’de şehit olabilsem” diyebilen Selahaddin-i Eyyubi’nin torunları mahzun gönüllerimize su serpmektedir..
Hak için mazlumun yanında, zalimin karşısında durabilen tüm yiğit Müslümanlara selam olsun!
Rabbim yeniden Kudüs’ün, Mescid-i Aksanın, Filistinli kardeşlerimizin zaferleriyle, küfür dünyasını yenerekq tekrar hezimete uğratacaktır..
Bebek katili Siyonistlere binlerce kez lanet olsun!
“Zalimler istemese de Allah Nurunu tamamlayacaktır.” (Saf 8)
Rabb’im tez zamanda göndereceği zaferiyle kanayan yüreklerimize derman olsun..
Zalimler için yaşasın cehennem!
Ahmet Ali Canbaz 01/11/2023
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.