- 245 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Utanç
Filistin için birçok insan gibi elimden birşey gelmiyor.
Üzülüyorum ve dua ediyorum.
Hassas bir durum olduğu için eleştiri yapmak istemedim ve bugüne dek yapmadım.
Ama öncülük edecek olan, elinden birşeyler gelmesi gereken insanlar, hükümetler ve devletlerin suskunluğu acziyet ve zillettir. Belki de hamurlarının ve kalıplarının gereğini yapıyorlar. Kalpleri bilen Allah’tır.
Duam sadece İsrail zulmünün son bulması ve İsrail’in hâk ettiği belaya müstehak olması değil.
Müslüman görünümlü münafık yöneticilerin de görevleri başında oldukları sürece dünyadaki benzer zulümlere karşı Amerika’nın, AB’nin, Çin’in veya İsrail’in vs. gizliden yanlarında olmasından ötürü belalarını en acı şekilde bulmalarını diliyorum.
Market boykotu, miting saçmalığı ve medyada yer alan çoğu rating, beğeni beklentisi içinde yapılan Filistin paylaşımları korkaklık ve iğrençlikten başka birşey değil...
Hiç değilse ticaret askıya alınmalıydı. Alınmadı.
Üsler kapatılabilirdi. Kapatılmadı.
"Ne yapak savaş mı açak" diyen zekâları tartışmalı adamlar ve kadınlar meşru tepkilerin bile yapılmamasını meşru gerekçelere büründürme görevlerini eksiksiz yerine getiriyor...
Velhasıl bu utanç milyarlarca müslümanın utancı...
Allah hepimizin hak ettiğince belasını versin...
Güray Gökkaya
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.