- 208 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
El-hafıza Kulluktur Nükler ve kimyasal silahlar üretmek
El-hafıza Kulluktur Nükler ve kimyasal silahlar üretmek
Afrika açlıktan ölüyor...çünkü Allah Kahhardır...esmasına kullukta kusurlu olanı cezalandırır...
El_hafıza Kulluktur Nükler ve kimyasal silahlar..üretmek.Asiler...Allah İsrail eliyle Gazzeye kahrediyor.Hz İBrahimi bile Nemrut eliyle ateşe attı.Hz adem de cezalandırıldı.hz Habil de...ama Hz Habilin şehitliği tevbedir...tevbe hükmündedir...Gazzelilerin de şehitliği tevbedir şehit olmazlarsa Tevvaba kul olmadıkları için imanları da reddedilir...veya hicret etmeli imanları reddedilmemeli...hicret güçlenmek için göçtür kuru ruhsuz bir göç değildir...
Tevbesizin imanı takvası sıfırla çarpılır...Tevbeden eksik şehadet reddedilir çünkü.Her günah küfre sokar tevbe et...esmadan birine asilik küfre sokar asiliğe sokar tevbe et...Şehit olmayı arzulamayan gazzeli kafirdir...çünkü Nükler üretmemek asiliktir.Allah asilere tevbe etmeden yardım etmez.Hz Adem tevbe etti...şeytan etmedi...
İslam ülkelerinde insanlar reddedilen imanlarına güvenip cennet umuyorlar.Şehitlikten kaçanın yeri cehennemdir..çünkü şehitlik tevbedir...
Kurban bayramımıza "Hayvan katliamı"diyenler Gazzede yaşananlara katliam bile demiyorlar...o insan vicdanını korumaktan da aciz...sömürmekse amac vicdan ve akıl bozuluyor...
Gazzeye "gıda yardımları" bari tok ölün demektir...Nükler üretmemek namazı terk gibi büyük felakettir...Biri dünya cehennemine sebeb diğeri ahiret cehennemine sebeb...
"Fakirlik kutsaldır .."diyenin soyunu araştır kirıpto yahudidir...yani bizden değildir..."S-400"gereksiz diyenler de bizden değil istersen araştır..."el-Hafıza kul ol"ev yapma önce evi camiyi koruyacak silah üret...dost acı söyler...
"İncil’in ilk emri:Sev! Tevrat’ın:Yaşat! Kur’an’ın:Oku!..Hristiyan sevmedi,Yahudi yaşatmadı,Müslüman okumadı maalesef.."Fanilik var çünkü.dinler dört dörtlük yaşanamaz faniyiz çünkü...ve Baki tek..."hüvel Baki"demek için varız...her halimiz zikir için.İrademiz de zikir için olsun.Gazzeyi seyrediyorum bana "Hüvel Baki" diyor işte...
Haçlı ruhu diriliyor...ama Osmanlı yok...ama yine de şükür pakistan sayyesinde ümmet nüklerli...Nüklerlie saldırılmaz saldıran helak olur çünkü...Allah yine bizimle şükür her çanakkale de Allah bizimle hatta Hindistan ve japonya güçlü artık haçlılar onları kullanamaz
Tevbemizi kabul et...Rabbimiz! Gazabını tüm zalimlere,Rahmetini de tüm inananların üzerine indir...
El-hafıza Kulluktur Nükler ve kimyasal silahlar üretmek...Her esmana kul eyle bizi...müşriklere galib eyle bizi
Nükleri olmayan müslüman ülkelerin insanları cennet yüzü göremez.El_Hafız sıfatına asiler çünkü.Şehitlik tevbedir...Şehitliğe koşalım...
TÜRKİYENİN ÜNLÜLERİ FİLİSTİN İÇİN BAĞIRIN HADİ bağırmazsınız çünkü siyonistler sizi bizim ülkede ünlü yapıyor uyutun bu MİLLET-İ DİYE
Zerre kadar işin ciddiyetini anlamışsak israil ürünleri artık bizim için domuz eti ile eş değerdir...
Zelenski de Netanyahu da ABD ye aldandı.ABD sözünde durmaz çünkü Rusyada da çinde de Nükler var.İran da bile.ABD sözünde dursa nükler yer...
Nükleri olmayan kayba mahkumdur işte...Denize dökülen yunan değil...1000 yıllık tarihimiz... HALİFEMİZ... DİNİMİZ... dilimiz örf ve adetlerimizmiş meğerse...
ABD nin zorlamasıyla İsrail deli işe girişti...dönmezse yıkılır...İran-çin işbirliği yeter İsrailin yıkılmasına
Gazzenin binaları camileri yıkılıyor...Koruyamayacağın çocuğu doğurtma binayı da yapma o parayla silah yap.der akıl.duygu
Osmanlı topraklarına sahip çıkacak güçteyiz.Pakistan ve türki cumhuriyetler bizimle...Kimse bize saldırmaz artık
El-Hafıza hiç asi olmadık...silah ürettik hep...Türkiye pakistanla nüklerli güçtür...ABD gemileri çekip gidecektir.
Siyonizm İsraili Yunanı Fransayı feda eder mi.Eder.İsterse etmesin.Türkiye çok güçlü.Sömüremez bölgeyi sadece yıkar-döker...asiler o müslümanlar şehit olup kendilerini affettirsinler...
2.Abdulhamit yahudilere toprak satmadı çünkü niyetlerini biliyordu.İnaçları belliydi.Niyetleri Fırat.Dünya devleti...Nemruttu Osmanlıyı yenenler ateşe atanlar bölenler...Osmanlı gerekli silahları üretemedi çünkü...silahı olan galib gelir çünkü...
Yüzbinlerce masumun kafasını kesen DAEŞ nerede?Demek ki neymiş?DAEŞ = İSRAİL’miş...
Irak yıkıldı suriye yıkıldı Nüklerimiz var dokunulmazlardanız yani...Osmanlının ırakın suriyenin nükleri olsaydı yıkılmazdı...silahı olmayan yıkılmayı hakkediyor..."El_Galibe illallah" yani esmaya kul ol müşrike galip gel...Hz İbrahim olsan nemrud ateşe atar seni...hani silahın...Hz Yahya olsan da...hani silahın der "elGalib çünkü"...imanının önemi yok...der İşte Kur’an ama dua edersen bedirde melek gelir kabeni ebabbiller korur musa ol ASA verilir Nuh ol gemi verilir...ama hz İbrahim olma...iste Allahtan nükler iste ...duacı ol...yani.Asidir duacı olmayan da...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.