- 219 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
HİKMET-İ İLÂHİ
Yüce Mevlâ’nın hikmet-i...
Birbirine karışmadan akıp giden iki nehir.
Bu ne güzel bir görüntü değil mi.?
Rabb’imiz bize de vermiş bu özelliği
Rengi, düşüncesi, boyu, görünüşü, dini, dili farklı olan bir canlı türü de insanoğlu.
Bu iki nehir gibi birbirimize karışmadan, ama yanyana yaşamak mümkün değil mi bu dünyada.?
Çok mu zor?
Sınırları aşmadan akıp gitmek zaman içinde.
Çok mu zor?
Geçtiğimiz yerleri yeşile boyamak.
Çok mu zor?
Kurak topraklara, yanık yüreklere cansuyu olmak.
Beyaz, siyah ayrımı yapmadan ebruli bir hayat sürmek, çok mu zor.?
Yaradanın bize verdiği yaratılan bütün varlıkların en üstünü sıfatının gereğini yerine getirebilmek ve "İNSAN" olmak, insanca yaşamak çok mu zor.?
Güçlünün zayıfı ezdiği, zenginin yoksula yukardan baktığı, hepsi benim olsun diyerek dünyayı yaşanmaz bir yer haline getiren aç gözlü insanların arttığı bir zamanda yaşamak ve insani duygularını yitirmiş varlıklar arasında insan olmak, özünü ve aslını kaybetmeden yanyana yürümek...
Evet, gerçekten çok zor bu zamanda.
Yardım et Rabb’im...!
Medet Allah’ım...!
YORUMLAR
Nûriye Hsbk Akyl
Çok teşekkür ediyorum kıymetli yorumunuz için.
Her evde ufak tefek tartışmalar olur ve o da yuvanın tuzu biberidir.
Bizlerde her ailede olduğu gibi elbette tartışacağız, herkes kendi fikrini savunacak sevgi ve saygı çerçevesinde ama dışarıya gelince demeliyiz ki "Kol kırılır, yen içinde kalır."
Çok mu zor.?
Selam ve Saygılarımla.