- 243 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
EDEBİYAT DÜNYASI'NDAN KISA KISA DUYURULAR...
KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR
YAZAR EKREM HAYRİ PEKER BURSA’DA OKUYUCULARI İÇİN KİTAP İMZALAYACAK
28 Ekim 2023 Cumartesi günü, saat.14.00’de;Öykü Kitabevi-Alacamescit Mahallesi, Yeni Yol Tek Sokak, Yılmaz İş Hanı, No.8 Bursa adresinde, Yazar Ekrem Hayri Peker Bursa üzerine yazdığı kitapları okuyucuları için imzalayacak ve söyleşide bulunacaktır. İlgilenenlere, önemle duyurulur.
********************************************************************************************************************************************************************************************************
NECLA AKDENİZ ANKARA’DA KUİR EDEBİYAT KONUSUNDA KONUŞACAK VE OKUYUCULARI İÇİN KİTAP İMZALAYACAK
28 Ekim 2023 Cumartesi günü, saat.16.00’da;Mülkiyeliler Kültür Merkezi Prof.Dr.Oral Sander Konferans Salonu-Yüksel Caddesi, No.12 Kızılay-Ankara adresinde, Necla Akdeniz ’’Kuir Edebiyat’’ konusunda bir söyleşide bulunacak ve okuyucuları için kitap imzalayacaktır. İlgilenenlere, önemle duyurulur.
********************************************************************************************************************************************************************************************************
AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ CUMHURİYET’İN 100.YILINI BİR KONSERLE KUTLAYACAK
28 Ekim 2023 Cumartesi günü, saat.21.00’de;Aytepe Amfi Tiyatro-Aydın adresinde, Cumhuriyet’in 100.yılı Musa Göçmen ve Senfoni Orkastrası’nın vereceği bir konserle kutlanacaktır. Konser Alanı’na gidecek olan ring otobüsleri saat.19.30’dan itibaren, TC.Aydın Büyükşehir Belediyesi önünden hareket edecektir. İlgilenenlere, önemle duyurulur.
ÖZLEM ÇERÇİOĞLU (BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI) AYDIN
********************************************************************************************************************************************************************************************************
11 YAZAR VE ŞAİR KIRKLARELİ’NDE OKUYUCULARI İÇİN KİTAP İMZALAYACAK
30 Ekim 2023 Pazartesi günü, saat.10.00-17.00 arasında;Halk Eğitim Merkezi-Kırklareli adresinde, Yazar ve Şair Alaeddin İkican+Emine Gürtoprak Özdilek+Firdevs Büyükateş+Fuat Ertuğrul+Gürsel İleri+İbrahim Koser+İnci Yılmaz Şimşek+Sibel Çelikel+Yılmaz Taşdelen+Hasan Öztürk+Emel Başer Kırklareli’nde okuyucuları için kitap imzalayacaklardır. Etkinlik, Kırklareli Kültür Sanat ve Edebiyatçılar Derneği (KIRKSEDER) yöneticileri tarafından organize edilmiştir. İlgilenenlere, önemle duyurulur .
****************************************************************************************************
****************************************************************************************************
DANTE’NİN HAYATI VE YAPITLARI İSTANBUL 40.KİTAP FUARI’NDA ANLATILACAK
02 Kasım 2023 Perşembe günü, saat.17.00-17.45 arasında;Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi-Cumhuriyet Mahallesi, Eski Hadımköy Yolu Caddesi, No.9/1 Büyükada Salonu Beylikdüzü-İstanbul adresinde, Tetova-Kuzey Makedonya’da 27. "Ditet E Naimit" "Naimi Günleri"nde Alman-Arnavut şair Silke Liria adına şiirsel ifadede ki başarısı nedeniyle ödül alan. 2’inci Uluslararası Naoussa "Aristotales ve Dünya" şiir festivalinde de şiirleri ile bronz madalya ile ödüllendirilen Muhsine Arda’nın moderatörlüğünde ’’Lucilla Trapazzo’nun Şiir Penceresi’nden Dante’nin Yaşamına ve Yapıtlarına Yolculuk’’ konusu işlenecek ve kısa film ’’The Girl’’ Edebiyatçılar Derneği’nin etkinliği olarak gerçekleştirilecektir. İlgilenenlere, önemle duyurulur.
********************************************************************************************************************************************************************************************************
YAZILI KÜLTÜRÜN GELECEĞİ İSTANBUL 40.KİTAP FUARI’NDA TARTIŞILACAK
03 Kasım 2023 Cuma günü, saat.14.00-14.45 arasında;Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi-Cumhuriyet Mahallesi, Eski Hadımköy Yolu Caddesi, No.9/1 Büyükada Salonu Beylikdüzü-İstanbul adresinde, Tetova-Kuzey Makedonya’da 27. "Ditet E Naimit" "Naimi Günleri"nde Alman-Arnavut şair Silke Liria adına şiirsel ifadede ki başarısı nedeniyle ödül alan. 2’inci Uluslararası Naoussa "Aristotales ve Dünya" şiir festivalinde de şiirleri ile bronz madalya ile ödüllendirilen Muhsine Arda’nın moderatörlüğünde. Teresa Cadete+Billy Ramsell+Lucilla Trapozzo ve Entela Kasse’nin iştirakı ile ’’Yeni Teknolojik Toplumlarda Yazılı Kültürün Geleceği’’ konusunda bir söyleşi de bulunacaklardır. Proğramın sunumunu Edebiyatçılar Derneği Genel Başkanı Gökhan Cengizhan yapacaktır, ilgilenenlere önemle duyurulur.
********************************************************************************************************************************************************************************************************
İSTANBUL 40.KİTAP FUARI’NDA ŞİİR DİNLETİSİ YAPILACAK
03 Kasım 2023 Cuma günü, saat.15.00-15.45 arasında;Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi-Cumhuriyet Mahallesi, Eski Hadımköy Yolu Caddesi, No.9/1 Büyükada Salonu Beylikdüzü-İstanbul adresinde, Tetova-Kuzey Makedonya’da 27. "Ditet E Naimit" "Naimi Günleri"nde Alman-Arnavut şair Silke Liria adına şiirsel ifadede ki başarı nedeniyle ödül alan, 2’inci Uluslararası Naoussa "Aristotales ve Dünya" şiir festivalinde de şiirleri ile bronz madalya ile ödüllendirilen Muhsine Arda’nın moderatörlük yapacağı ’’İstanbul’da Şiir Köprüler Kurar’’ isimli bir şiir dinletisi yapılacaktır. Dinleti de şiir okuyacak şairlerin isimleri Billy Ramsell+Entela Kasi+Lucilla Trapazzo+Teresa Cadete+Donya Mirzaei+Kevser Atay ve Güney Özkılınç’tır. Tezer Nur Kücükoğlu ise proğramın akerdeon ile müzik bölümünü icra edecektir, organize merkezi Ankara’da bulunan ’’Edebiyatçılar Derneği’’ne aittir. İlgilenenlere, önemle duyurulur.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.