- 582 Okunma
- 4 Yorum
- 4 Beğeni
''NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE'' Mustafa Kemal ATATÜRK.
’’NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE’’ Lafı öylesine söylenmiş boş bir laf asla değildir.
Dedikten sonra, basmakalıp faşizan söylemlere de kurban edilemez notunu da buraya düşmeliyim.
Neredeyse hayatının dörtte üçü savaş meydanlarında geçmiş bir insan düşünün, kafanızda hayalinizde canlandırın lütfen.
Ve bu insanın söylevi 4 bin ila 5 bin arası kitap okuduğu aşikâr olan ATATÜRKÜN , özlü derinliklerinden süzülen arı duru bir sözdür.
Osmanlı TARİHİNİ boydan boya analiz ettiğimiz de, TÜRKLER adeta savaş meydanlarında at koştururken, diğer ulusların milletleri TÜRKLERİN kanıyla canıyla kazandığı topraklarda adeta sefa sürmüşlerdir.
Türklüğün esamisi kalmayıp okunmadığı gibi, son dönem padişahlarından Vahdettin’in İngiliz medyasına verdiği mülakatında,
Türklerden azınlık diye bahsettiği, hatta küçümseyen sözlerle rencide ettiği ayan beyan ortadadır.
İsteyen açar Google Hz’ lerinden bulur detaylarıyla okur.
İşte bu nedenledir ki Atatürk; Türklüğün kaybolan onur ve şerefini,
GERÇEK VATAN SAHİPLERİNE KURTULUŞ SAVAŞIYLA İADE ETMİŞTİR.
Tam da bu sebepler nedeniyle;
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE sözü, öyle sanıldığı gibi ırkçılık, kafatasçılık vs anlamlara gelecek kof bir söylem asla değildir.
Hatta bilakis; ’’Türk milletinin onuru ve şerefiyle yaşamasının kıvancını’’ ifade etmektedir.
Bu bilinçten hareketle, Türkiye devletini Araplaştırmak, Ortadoğu ya çevirmek isteyenlerin emelleri kursaklarında kalacaktır.
Tüm Türk halkı bu nedenle; NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE çatısı altında kardeşçe barışık içerisinde yaşamayı hedeflemelidir.
NOT. Arap kültürünü ülkemize dayatmanın altında yatan gerçeklerin iyi düşünülerek analizi yapılmazsa eğer, sonumuz Filistin olmaya gebedir.
Emperyalizmin oyununu ancak bu gerçeklik bilincini aşılayarak, yaşam felsefemiz yaparak bozabiliriz.
Nice saygılarımla.
YORUMLAR
Tüm Türk halkı bu nedenle; NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE çatısı altında kardeşçe barışık içerisinde yaşamayı hedeflemelidir.
NOT. Arap kültürünü ülkemize dayatmanın altında yatan gerçeklerin iyi düşünülerek analizi yapılmazsa eğer, sonumuz Filistin olmaya gebedir.
Altına imzamı atacağım çok anlamlı bir paylaşımdı, gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım.
Kardeşce yaşanılmadığı takdirde sonucu güncelde yaşanılan olaylardan farklı olması mümkün değildir.
Atatürk bütün milletlerin keşke bizim de olsaydı dediği tartışmasız bir liderdir, keşke değeri daha çok bilinebilseydi.
Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.
MÜSLÜM BAYRAM
çünkü il dışı seyahatteymişim;)
eyvallah abim
var olasınız
Herkesinde söyleyemediği bir cümle şü sıralar o zaman onlara inat "Ne mutlu Türk'üm diyene " Varolasın
MÜSLÜM BAYRAM
Çok teşekkür ederim
İyi akşamlar diliyorum
Nice saygılar selamlarımla
MÜSLÜM BAYRAM
İlkokul 4. sınıf tan itibaren bana okuttururdu, Sadık SARI ilköğretim öğretmenim 1978-79 yılları geldi aklıma, derin bir of çektim ,
sevgiler saygılarımla Den(iz) hanım
Levent Taner Üstadımın yazısından ilhamla kaleme alınmıştır.
kendisine şükranlarımla...
levent taner
Üstadım, üst tadım
Bir tarihte ne demiştim, Müslüm Bayram varsa, bayrama ne hacet, gir kutla çık kutla
Bu bağlamda yüreğine, emeğine, kalemine, kelamına bereket
Cumhuriyetimizin yüzüncü yıl dönümünü tebrik ederken, Cumhuriyet Bayramınızı en içten hislerimle kutlarım
Selam ve saygılarımla benim hocam.