- 489 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
UZAYLI UFUK
UZAYLI UFUK
Merhaba arkadaşlar, benim adım Ufuk, Uzaylı Ufuk. Nasılsınız, iyi misiniz? Ben de iyiyim, teşekkür ederim. Ne yapalım, hayat işte. Yuvarlanıp gidiyoruz. Yuvarlandığımız falan yok, yuvarlanıp gitmek günlük hayatta kullanılan; ne iyi ne kötü, var olan koşullar içinde bir yaşam sürmek, anlamında kullanılan bir deyim.
Konuşmalarınızda ve yazılarınızda atasözleri, deyimler, öz deyişler ya da bir şiirden bir dörtlük kullansanız süper olur. Yazdıklarınız severek ve usanmadan okunur, konuşmalarınıza insanlar doyamazlar.
Sizlere uzay maceralarımı anlatacağım. Uzayda günlük hayat nasıl? Evler, arabalar, okullar, parklar, bahçeler nasıl? Yollar boyunca uzanan uçsuz bucaksız buğday, ayçiçeği tarlaları var mı? Okyanusların kucaklaştığı kumsallarda kaplumbağalar yuva yapıyorlar mı? Denizlerin balıkçı motorları var mı? Hangi balıklar var? Sucuklu, kaşarlı ya da karışık tost yapılıyor mu? Kantinler ne kadar pahalı, diye veliler sürekli şikayet ediyor mu? Okul servislerinde öğrenciler emniyet kemeri takıyor mu? Okul servis araçları tekerlekli mi? Yoksa ışıklı yolda dalgalar yayarak mı ilerliyor? Okullarda okul kıyafeti zorunluluğu var mı? Yoksa serbest kıyafete mi geçilmiş?
Uzayda eğlence merkezleri nasıl? Yukarıda yanıp sönen ışıklar var mı? Her taraf yıldız dolu, yanıp sönen ışığa gerek var mı? diyeceksiniz. Siz de haklısınız.
Uzayda da her çocuk doktor mu olmak istiyor? Yoksa gelimlerine ve ilgilerine uygun mesleklere mi yöneliyorlar? Çocuklar okul birincisi olunca anneleri ve babaları onlarla guru mu duyuyorlar? Sonra toplumda mutsuz, doyumsuz ve asık suratlı insanlarla mı dolu?
Annesine öğretmenler hiç ödev vermiyor, diyen ve okula ödevlerini yapmadan giden öğrenciler uzayda da var mı? Zaman kaybetmeden çocuğun annesine ulaşan ve bilgilendiren özverili öğretmenler mevcut mu? Hatta veli ziyareti yapan... Bunların hepsini ilerleyen yazılarımda bir bir anlatacağım.
Sabırla bu yazımı okuduğunuz için hepinize teşekkür ediyorum. Uzaylı Ufuk’un gizemli hikayelerini okumaya devam. Kendinize iyi bakın.
İSMAİL MALATYA 26/10/2023-PERŞEMBE/KUTUP YILDIZI-UZAY
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.