- 282 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Cumhuriyetin 100. Yılında Barıştan yana Taraf olmak
Yurtta sulh cihanda sulh düsturu cumhuriyetin barışı sağlama ve korumadaki destansı başarasıdır. Kurulduğu günden beri yokluk içinde sömürgecilikle ve sömürgeciliğin kanlı politikaları ile neredeyse tek başına mücadele eden Türkiye cumhuriyeti 100 yaşında… Sömürgeci devletler kendilerini batı ittifakı olarak tanımlayıp insan hakları kandırmacasıyla dünyayı kanlı paylaşım politikaları ile soykırıma uğratmaktalar. Güçlünün gücünü yettirdiği herkese herşeyi yaptığı kanlı soykırımlar 21yy gerçeği…
Türkiye cumhuriyeti kurulduğu gün gibi fakir ama mağrur dünyanın en büyük mülteci kampına dönmüş durumda… Amerika’nın ırak soykırımından kaçanlar sırpların Boşnak soykırımından kaçan insanları gibi artık Türkiye cumhuriyeti vatandaşı. Ermenistan’ın Azerileri sistematik soykırıma uğrattığı 30 yıl boyunca birleşmiş milletlerin hiç bir raporunu dikkate almayan birleşmiş milletler şimdilerde Karabağ’da Azerilerin özgürlüklerini kazanmalarına insan hakları bahanesiyle aba altından değnek göstermekte… Tarih işgal altındaki Azerilerin sistematik soykırıma uğradıklarını içme sularına %50 den fazla zehir katıldığını birleşmiş milletler raporlarına girmesine rağmen kimsenin sesini çıkarmadığını “Tenzile Rüstemanlı” nın neredeyse ülke ülke gezip Azerilerin çığlıklarını dünyaya duyurmaya çalıştığını unutmuş olabilir ama biz unutmadık. Türkiye cumhuriyeti Azeri kardeşleri ile barışı sağladı ve şimdide koruyor. Savaş çıkarmada çok mahir olan sömürgeci batı ittifakı şimdilerde Rusya’nın üçüncü bölünme politikalarında Rusya ile Ukrayna’yı savaştırıp yeni katliamları finanse etmekte. Türkiye cumhuriyeti bu kanlı savaşta da tahıl koridoru oluşturarak insanlığın anakarası Afrika’ya umut oldu.Türkiye’nin bütün çabalarına rağmen batı ittifakının vekâlet askeri gibi hareket eden Ukrayna devlet başkanı bütün barış çabalarına kulaklarını tıkamış durumda. Türkiye hem Rusya’dan hem Ukrayna’dan sivilleri barış içinde misafir ediyor. Ukrayna devlet başkanı kendi ülkesi dururken İsrail’in kanlı soykırım savaşına asker olmak istediğini söylemesi tüm dünyanın ibretle izlediği tam bir akıl tutulması…
Türkiye cumhuriyeti İsrail’in 70yılı aşan dünyanın en kanlı soykırımında da Hakikati her seferinde dünyaya haykırmakta. İsrail’in utanmadan sıkılmadan birleşmiş milletler sekreterine saldırıp istifasını istemesi tam bir hitler kafası. Birleşmiş milletlere meydan okuyan bir küstahlıkla işe yaramadığını ve özür dilemesi gerektiğini söyleyen israil dışişleri bakanı gören tüm dünya bu sahneyi hitlerden hatırlıyor. İsrail’in hitleri çırak çıkardığı bu soykırımı yine Türkiye durdurulmasını tüm dünyaya haykırıyor. Dünyanın vicdanı ile kulakları da kanıyor.
Türkiye Kıbrıs’ta barışı sağladığı günden bu yana kimsenin burnu kanamadı… Türkiye Cumhuriyeti “100 yaşında bir çocuk “ bestesiyle Fazıl Say’a, “Türkiye 💯” ile Turan Manafzade ye şükranlarını sunar. Unutulmaz sanatçılar bilim insanları sanatçılar yetiştiren güzel ülkeme nice 💯 yıllar diliyorum. Ne mutlu Türküm diyene
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.