- 186 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
CİLBAB 7
Aslında hayat zor değil zorlaştıran olumsuz düşünceler kemirmiştir beyin illerini. Allah kötülere fırsat vermesin inşallah.
Bugün kabirde kibir ölçümü denemem oldu, durun anlatayım hemen. Uzandım boylu boyunca, üzerimde hiçbir metal parçası yok, Cilbabım olan dış kıyafetim var sadece. Hiç korkmayın dedi biri, neden korkayım ki diye düşünürken ekmek küreği üzerinde odun fırınına doğru sürülüyordum yine o ses kımıldamayın yoksa güzel çıkmaz diye seslendi ve kesildi. Kabir hayatım başlamıştı, kiramen katiben sorgu melekleri sürekli sorularıyla üzerime doğru yürüyor, kendinden emin güçlü iman ruhum ile soruları cevaplandırıyor, salavat getiriyor ve yeni sorulara geçiliyordu amel defterim ellerinde, o kadar rahattım ki ne bir heyecan, ne bir dert tasa kaygı bozukluğu olan her yerde kötülük var. Allah’a isyan eden kalpler daralır, bunalır ve bağırır çağırır duramaz hareket eder. Aksi takdirde herkese yaranacağım diyenler var MR çekilecek dert değil kibir ölçümü kabir azabından beter. Hele ki kıyamet koptuğunda İsrafil’in sura üflemesiyle başlayan sorgu paneli oldukça iyi dünyada ne yaptıysan hepsi aynı anda karşında çocuk yok senin için de geçerli değil mi?
Hocam’ın bugün yoğun bakımda geçen 3.günü ve halen uyutuluyor, uyanmasını bekliyoruz bütün bir aile.. Sevgi hiçbir zaman solmaz Dualarım sizinle Hocam.
Cilbabımda farkettiğim bir husus vardı ki, ön saflarda bulunması gereken yerlerde cesaret gösterir kendinden emin bir şekilde hareket ediyor. Davetleri kaçırmıyor fotoğraf karelerine girmek istemese de cilbaba karşı ön yargıları yıkmak düşüncesi taşıdığından ona dur da demiyordum. Cilbab içinde korunanlar harika güzel bir sinerji oluştu. Dokunduğu girdiği her yerde değişim var. Cilbabım uğradığı ön yargıları gösteriyor ve ikna ediyor beni hak veriyordum yobaz, cahil cühela takımı sananlar yanılıyor öyle kibar, naif, zarif duruyor kim olduğunu bilmiyorum.
YORUMLAR
O cilbabı hakkıyla giyen kullarından eylesin bizede nasip etsin inşallah kalemin kavi ilhamın bol olsun hocam