- 162 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YALANSIZ
Yalansız
Geçmişe çektiğim çizgiyle başlayan İlk tadışlarım tutkularım seninle başlayan Bu güne her saniye unutamayacaklarım unutmayacaklarım Okunamadığımda kokunla avunur uzağımda duyabildiğimdin Anladım ki sevgi ameliyatları kötü geçiyor hayatta Dertli ya da tek terk edilen değilim Son bakışlar sonsuz suskunluğa dönüştüğünde Sana bakmaya doymayan gözlerim Yeni ufukların yeni düşüncelerin senin Hatırlamayacaksın benim unutamadıklarımı Belki de hatırlamak istemeyeceksin Olmasan olur mu bilmiyorum Sen zorladığında ben denerim neyi nasıl neden bilmeden Arkanı dön git demek sevgi zerreciklerinin buharlaşması gibi Kayboluş üzgün bakışın son görüşümde suskunluğunu bozmak adına anlatışların Kiminle konuştuğun ya da söz yüzüğü benzeri gümüş halka Dayanma gücümün kırılma noktasında Çatlamış düşüncelerime dizgin olan sevgi Yalansız ve gerçek. İşte o an şimdi Aklının sesi yüreğin yüreğinin sesi aklın olmalı Akıl gezgin olurken sonsuz haz Sonsuz sevgi sonsuz bağlılıkla yaşamaksa zamanda Bir andan bir ömre akmak en derin kuyuların dibinde yeşermek kuruyup gitmeden Her baharı sevgiyle özlemle tatmak iki bedenden bir beden bırakmak geleceğe Dizelerdeki tutkulara endişelere bekle derken ben adımı öte yüze yazdırdım Mendirek ucu rüzgârda gün erken ağarıyor böylesine sancılı yıkılışta rüzgârın estiği yönde dururken Hiçbir şeyin anlamının kalmadığı oldu mu hiç İşte o an şimdi Geçmişimle arama duvar örmek istedim Her gün ölmektense bugün ölmek su üzerinde yürümeyi düşlerken Dokunsam kapının ziline buradayım diyebilsem.
20082606
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.