İyiler ve Kötüler
Beter bir çizginin içindeyim. Yeterince kötü değilim,doğrusu iyi olmak da gelmiyor içimden.Sürü psikolojisine bir baş kaldırıdır benim iyiliğim ya da kötülüğüm.Önyargılara,gereksiz seslere ve çok bilmiş laflara tahammülümün olmadığı bir sınırdayım.
İyiler ve kötüler koyu bir gecenin arafı gibi.Bir İyi kaç kötü eder?çok şıklı seçeneklere cevap verme refleksimi kaybettim çoktan.Sizin iyilikleriniz bir ego fırtınası.Ama ben bu rüzgarda esmem.Biliyorum kendimi.Ben kızıl bir gerçeğin tutkunuyum.Keskin doğrulara yönelir amaçlarım.
İyinin ve kötünün ötesindeydi benim erdemim ,öyle var ederim kendimi.Özeleştiri mekanizmanız paslanmış ve buna iyilik diyorsunuz.Peki kötülerin ruhuna olan bu hevesiniz ne diye ?Yalnızlığa oynuyorsunuz, içinizdeki kalabalığa itaat ederek.Neydi bu çelişki,yapay bir eylemin utancı mıydı yoksa ?
İyiler ve kötüler,bir çemberin kısır meyvesi gibi,döner etrafında , kendi varışına mağlup olur hep bu ahlak yasanız.Aranızda yürürken muazzam bir dikkat algısı sarar beni.Çünkü ince bir ip üzerindeyim ve en ufak hareketimde kaybeden ben oluyorum ya da siz öyle dersiniz.Halbuki soluk alışlarımı dinlemek isterim masmavi titreşen yıldızlar üzerinden,hesapsız ve çıkarsız ,duymadan kaygısını iyiliğin ve kötülüğün.
Despot bir mahkemedesiniz.Yargıçlarınız var ama suçlu yok .Kara bir zindanda özgürlüğünüzü kutluyorsunuz , yazık!!!
İyiler ve kötüler bir ihtimal daha yoktu.Çünkü böyle emreder istemleriniz.Başka bir renk sizin karanlığınızdı.korkuyorsunuz ışığa olan özleminizden ,çağıl çağıl akan suların sesine kulak vermekti belki başka bir ihtimal …ya da taşımaktı sonsuz bir yüreği ,değişimi ve hareketi..
İyilikleriniz bir acımaydı kendinize .Belki de bir övünme arzusuydu.İyi olmayı beceremiyorsunuz .Çünkü kötülük cesarettir diye öğretilmiş size.halbuki cesaret özgürlüğü avuçlarında sımsıkı tutmaktı.Direnmekti,su gibi ateş gibi..
Ben iyinin ve kötünün ertesi günündeyim.Bu nedenle dün benim için eksik ve yetersiz kalıyor.Ben keşfedilmemiş bir geleceğin arayışındayım..Gidilmemiş adalara dokunur parmak uçlarım..Süslerim gökkuşağını ,yaratıcı ve sorgulayıcı bir çiçektir gönlüm ,yer kalmamıştı bu noktada iyi ve kötü olmaya..
Size göre hayatın senaryosu belliydi;iyiler ve kötüler. Ama ben bu oyunda yokum.Ben şimdi yasakların ve korkuların ay ışığında özgürleştiği bir evreni kucaklıyorum,gizemli bir büyü sarıyor beni ..şimdi nefes alışımı dinliyorum ,eriyor zaman ve müsait bir yerden inebiliriim artık..Bensiz devam edebilirdi aslında bu yolculuk ..iyilerin ve kötülerin..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.