- 269 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
Barbarların katliamı
Yahudilerin haçlı seferleriyle bize kullandıkları bir kelimedir.
İnsanlıktan nasibini almamış, Yahudi ırkı zaten nalet len miş bir millet. Tabiki haçlıların içinde iyi insanlarda bulunmaktadır.
Şu Filistin’de görünüyor ki, bize medeniyet dersi verenbatı ve ABD kendi yaptıklarını medeniyet ve demokrasi olarak görüyor.
Barbar kelimesinin anlamını onlara göre demokrasi ve medeniyet olmuş tür. Onlar için insancıve ıyılık yoktur. Sadece sömürge olarak kullanmak vardır.
Güçlü zayıfı ezmek, köleleştirmek, vardır. Özgürlük kelimesi var fakat uygulanmaz kendileri hariç kurumlarıylada sabittir. İnsan hakları, BM, unıcef, vb.
Benim bildiğim ,tarih boyunca iki savaş vardır. Bir ekonomik sel bir de dinsel dir. Ekonomi güçlüyü kılar din ise ekonomıyı eşitsel kılar bunların hesının bir imtihan olduğunu belirtir.
Hücum yalnızca Allah’ın olduğunu ve sonunda ona dökeceğimizi belirtir neyazıkki demokrasi havarisi kendinde olmayan ları ka gölüne çevirmeye devam edecektir.
Yakın tarihinde olduları surıye, İrak, Libya, doğu türkistan, Karabağ, bosna katliamı ve Filistin yazacak çok şey var bütün suç uyuyan islam alemindedır.
Sabri uysal
21.10.2023
YORUMLAR
Yüreğinize sağlık. "Ama şayet insanlar uyanmamak için o kadar çok direniyor ki; eğer bir uyanırlarsa tatlı rüyalarından güzelliğe hiçbir eser kalmayacak."
(Allah zalimleri kahretsin) diye dua ederken aslında kendilerine beddua ediyorlar ama bunun bile farkında değiller. "Zalimlikler karşısında susanlar dilsiz şeytandır." Ve biz (susuyoruz)