- 186 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GAZZE'DE YAŞAMAK
HİÇ DÜŞÜNDÜNÜZ MÜ?
Gazze denilen bu topraklarda filistinler değil biz de yaşayabilirdik.
Uzunluğu 40 kilometre genişliği en fazla 10 kilometre olan daracık bir toprak parçasına sıkıştığınızı hayal edin.
Elektrik yok Su yok etrafınızda binlerce harabe haline gelmiş binalar.
Bırakın çocuklar için oyun oynayacakları bir park nefes alacağınız bir sokak bile yok..
Ve üzerinize her gün yağan bombalarla yaşamaya çalışmayı hayal edin.
Gözlerinizi etrafa çevirdiğinizde binlerce yetim çocuk binlerce dul kadın ve binlerce sakat kalmış insan gördüğünüzü hayal edin
Ve yanı başınızda Allah’ın lanetlediği bir millet.
Hastaneleri bile bombalamaktan zerre kadar acı duymayan kudurmuş mahluklar sürüsü..
Ve karşınızda zalime karşı suskun bir dünya olduğunu hayal etmeyin" zaten görüyorsunuz".
Böyle bir coğrafyada filistinliler değil de siz yaşamış olsaydınız ne yapardınız?
Ne yapabilirdiniz.
Ahmet Yasin diyor ki biz dirensek de öleceğiz direnmesek de bari bırakın da şerefimizle ölelim.
Denizde boğulmakta olan bir karabatak için seferber olan modern dünyanın binlerce çocuğun katledilmesine seyirci kalması sizi şaşırtıyor mu?
Gerçekten Filistinlilerin teslim olduğunda her şeyin düzeleceğini sanıyor musunuz
Eğer böyle sanıyorsanız ya safsınız ya da sizin gerçeklerden haberiniz yok.
Bu toprakta yaşayanların yaşadıklarını anlamak zor olabilir hayal etmek de zor olabilir.
Ancak bir şeyi asla ve asla unutmayın
Bu savaşı bir gün biz de yaşayacağız.
Biz yaşamamış olsak bile çocuklarımız mutlaka yaşayacak.
Çünkü plan tıkır tıkır işliyor ve en büyük finali bizimle yapacaklar.
Arzı mevud. Bir kralın ya da bir bilim adamının efsanesi değil Te...tın n en büyük müjdesi.
Ya Te...t’ı değiştirecekler ya da bizimle savaşmaya mecbur kalacaklar..
Biz kendimizi kandırsak da kandırmasak da Bir gün Bu gerçekle yüzleşeceğiz..
Son hedef ülkemizin doğu ve güneydoğusu
O gün bombalar üzerimize yağdığında Filistinli çocukların ne yaşadığını o gün anlayacak ve kanlı bir savaşın ne olduğunu öğreneceğiz.
Ancak bunları anladığımız gün belki anlamakla ölmek arasındaki zamanın farkına bile varamayacağız..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.