- 242 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
GÖZLERİ AÇIK UYUYANLAR
Uyuyorlar uyuyorlar... Her daim baka baka... Tembel tembel... Gözleri açık uyuyorlar... Hem uyuyor hem uyutuyorlar... Bölmeyi ve bölünmeyi... Varlığının sebebi sayan iktidarlar... Şeyhler, hoca efendiler, gavslar... Ruhunu ve aklını satmış süklüm püklüm krallar... Önce erkekleri... Uyuyan erkekler de... Allah’ın uyanık kıldığı... Kadınları uyutuyorlar...
Sonra birden ortalık karışıyor... Toz duman oluyor... Kıyametler kopuyor... İnsanlık bombalanıyor... Herkes birbirine bakıyor... Ebabil gelecek diyorlar... Mehdi gelecek... Onları bekliyorlar... Hep bekliyorlar... Uzun uzun, bol laf var... İş yok, zaman çok, aylak adamlar... Bir selam veriyorsun... Vealeykümselam verahmetullahi veberakatüh diyorlar...
Ruhunu ve aklını aymazlar güruhuna... Teslim etmiş bir coğrafyada... Gafletin, tembellik ve istismarın tesellisi... Veya sigortası olmuş mehdiler ve ebabiller... Bekleyenler daha çook bekler... Bitmez zulüm bu topraklarda... Bitmez acılar, ölümler, musibetler... Daha çok ağlar anneler... Daha çok ölür bebekler... Akıl, birlik, üretim başta olmayınca...
Mesut ÖZÜNLÜ
YORUMLAR
Ne kadar haklısınız!..Miskinlik almış başını gidiyor.Dini siyasete alet edenler ayakta uyumaya ve kendileri de uyutmaya devam ediyor ne yazık ki..Kaleminiz daim olsun.Sağlıcakla.Saygıyla.
neneh. tarafından 19.10.2023 18:55:33 zamanında düzenlenmiştir.