- 232 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Yahudilerin Filistinlileri soykırımı
Yahudi katliamcılar batılı müttefiklerince yerleştirildikleri 1946 dan beri Filistinlileri sistematik soykırıma uğratmaktadır. Bu sistematik soykırım dünyanın bilinen en uzun ve en kanlı soykırımıdır. Hitler bile iktidarı döneminde böyle bir sistematik soykırımı yapamamış yapmasına müsade edilmemiştir. İsrail hitlere parmak ısırtan bu soykırımı dünyanın gözünün içine baka baka pervazsızca yapmaktadır. Dünyanın gelişmiş ülkeleri bu soykırımı finanse etmekte ve İsrail’in soykırım politikalarına ortak olmaktadır… Kendileri de soykırımcı bir gelenekten gelen batı ittifakı birleşmiş milletlerde İsrail’in soykırım politikalarını destekleyen kararları sokaklarda köpek gibi öldürdükleri zencilere açıklatmakta. Amerika’nın birleşmiş milletler sözcüsü bir zenci sanki İsrail’e destek açıklaması yaparken Afrika’nın soykırım politikalarından nasibini almamış bir afroamerikalı soykırımcı gibi konuşuyordu. İskoçya’nın evlere şenlik başbakanı ailesi için İngiltere’den yardım isterken İngiltere’nin güvenli geçiş için garanti vermemesini gözyaşları içinde tam bir “palestine” li gibi karşıladı…
Venezüelle kadar cesur olamayan Müslüman dünyasının evlere şenlik hali tam bir dram… Zalimin zulmüne sadece buğuz edilmez… Bütün dünya en Venezuella kadar cesur olmalıdır. En az Türkiye kadar Hakikati haykırmalıdır. İsrail yahudi devleti katil ve soykırımcı terörist bir devlettir. İnsanlığın bütün değerlerine düşman katliamcı kanemici terörist bir devlet… Yaptığının yanında kar kaldığını ve bugünden sonrada kar kalacağını düşünen bu terörist soykırımcı yahudi devleti ve insanları insanlığın yüzkarasıdır.
Hakikat soykırımcı katil yahudi israil devletine göz yuman hatta destekleyen herkes bu soykırım ve cinayetlere ortaktır tarih bunu böyle yazacaktır… Bu hakikat hitlerle işbirliği yapan batı ittifakının unutmaması gereken bir hakikattır.